Ahosen maila meni kahteen osaan. Huitoi sen vieläpä ihan itse rikki. Väänänen antoi oman mailansa Ahoselle.Tuossa oli se ongelma, että Väänäsen maila oli mennyt kahteen osaan. Pelattiin käytännössä kolmella miehellä.
Ahosen maila meni kahteen osaan. Huitoi sen vieläpä ihan itse rikki. Väänänen antoi oman mailansa Ahoselle.Tuossa oli se ongelma, että Väänäsen maila oli mennyt kahteen osaan. Pelattiin käytännössä kolmella miehellä.
Hyvä korjaus. Minulla oli kädet silmillä, kun vitutti jo valmiiksi, millä kuviolla kiekko laitetaan vierasjoukkueen reppuun.Ahosen maila meni kahteen osaan. Huitoi sen vieläpä ihan itse rikki. Väänänen antoi oman mailansa Ahoselle.
Todellakin. SaiPa -pelin jälkeen tuntui, että kyllä tämä tästä. Eilisen pelin jälkeen vitutti niin, että teki mieli purra oma käsi poikki. Tänään on taas sellainen fiilis, ettei ole minkäänlaista hajua, tuleeko taisteleva ja taklaava vierasjoukkue vai lauma löysiä lampaita, joita Kärppä-pelaajat taklaavat laidoista läpi.On kyllä keräämistä taas tähän peliin elisen jälkeen.
Harvoin näkee livenä peliä missä toinen joukkue alistaa toisen täydellisesti jotakuinkin kaikessa kuten eilen Kalpa-HIFK pelissä. Jopa kiekon toimitus maalille oli vaikeaa kun Kalpalla siinä ei tuntunut olevan mitään ongelmia, sillä ylöstuonnit olivat oivaltavan sulavia ja kiekko liikkui näpsäkästi hyökkäyspäässä pelaajalta toiselle, joten myös paikkoja syntyi. Paremmalla viimeistelyllä Kalpa olisi voinut voittaa rumin lukemin, mutta onneksi Garteig pelasti täydelliseltä häpeältä.
Peli kyllä Kärppiä vastaan enemmän kuin huolettaa, sillä Marjamäki ajoi Mikkolan jälkeen uuden trappäävän pelitavan sisään jo viikossa ja muitakin variaatioita jo löytynee. Myös vahvistukset ovat oikeaan osuneita, joista esim. pakki Sklenicka pelaa hyvää peruspeliä ja taklaa kovaa, mutta puhtaasti vastustajia kuumottavasti. HIFK:lla ei sen sijaan eilen ollut mitään rakentavaa pelitapaa, sillä vastustajan kahden pelaajan prässistä tuntui olevan mahdotonta päästä ylös ja hyökkäyspäässä jäätiin pyörimään kulmiin kun alueelle ensin satunnaisesti päästiin. Kalpa pelasi hienoa joukkuepeliä, HIFK oli vain lauma yksilöitä.
Joten tältä pohjalta rankan Kalpa pelin jälkeen huippuvirettään nopeasti lähestyvä Kärpät kyllä pelottaa, että millainen turpasauna sieltä on tällä kertaa tulossa. Toivon parasta, mutta pelkään pahinta, että miten eilisen nöyryytyksen jälkeen joukkue kykenee kokoamaan itsensä, puolustaa omassa päässä, löytää tavan tehdä maaleja ja ylipäätään jaksaa pelata täydet 60 min. Toki kaikki tsemppi joukkueelle ja tappiokin siedetään kunhan se tulee hyvän taistelevalla pelillä eikä eilisen kaltaisella muniin puhaltelulla.
Halonen ainakin koronassa tällä hetkellä.Sorry, (vieraat pöydät & hiekkalaatikot) mutta olen ihmetellyt pidempään miksei VP anna vastuuta Haloselle ja/tai Taposelle? Huippulahjakkaita nuoria miehiä molemmat. Lähivuosina jossain toisessa liigajengissä selvänä ykkösvahtina molemmat (ennustus).
Tänäänkin Garteig aloittaa vaikka tuplapelivklp.
:0
Halonen jostain syystä sivussa, ilmeisesti korona, tätä ennen meidän ykkösmaalivahti ja voittava sellainen. Tappaen kohdalla kaikki ihmettelee miksei saa pelataSorry, (vieraat pöydät & hiekkalaatikot) mutta olen ihmetellyt pidempään miksei VP anna vastuuta Haloselle ja/tai Taposelle? Huippulahjakkaita nuoria miehiä molemmat. Lähivuosina jossain toisessa liigajengissä selvänä ykkösvahtina molemmat (ennustus).
Tänäänkin Garteig aloittaa vaikka tuplapelivklp.
:0
Kalpa oli paljon parempi kuin Kärpät.Onko pojille annettu aamupalaksi poronsarvijauhetta vai mistäs nyt tuulee kun peli näyttää aivan erilaiselta kun eilen?
Kalpa karvasi syvältä kolmella koko 60 minuuttia, Kärpät seisoo punaviivalla träpissä odottelemassaOnko pojille annettu aamupalaksi poronsarvijauhetta vai mistäs nyt tuulee kun peli näyttää aivan erilaiselta kun eilen?
Selvästi suunniteltu, että Kalpaa vastaan harjoiteltiin altavastaajana pelaamista puolustus edellä ja niinkään lopputuloksesta piittaamattaOnko pojille annettu aamupalaksi poronsarvijauhetta vai mistäs nyt tuulee kun peli näyttää aivan erilaiselta kun eilen?