Kyllä mä Krivokrasovia jenkkinä pitäisin.Ja vielä rygeä turpaan. Vaikka en niin tappeluista välitä. Mutta kelpaahan tämä.
Älä nyt tule pilaamaan mun hyvää juttua.Kyllä mä Krivokrasovia jenkkinä pitäisin.
Kyllä sieltä pelikieltoa tuleekin, paska sääntö. Koskaan ei sais suoraan aloituksesta lähteä tai saa pari peliä istua.Tunnetta. Tuo pitää kitkeä pois. Pelikieltoa luvassa molemmille. Kuulin myös fanien taputusta, joten Liiga voisi rankaista myös IFK:ta. Peli tai pari tyhjille katsomoille rangaistuksena!
Eikä tainnut edes aloittaa!Karviselle 100-0. Nyt on tunnetta ja hallin katto nousee.
Tainnut mennä vähän OJ'n puseron alle tämä peli.
Samaa katselin, kumman kuumana käy.Tainnut mennä vähän OJ'n puseron alle tämä peli.
Karviselle 100-0. Nyt on tunnetta ja hallin katto nousee.
Ei mennyt. Hyvin taisteli nuori kundi.
Saukkonen - Koivistoinen haastattelu. 10/10
Ehkä Patille vois kans jotain antaa?3* Eetu
2* Garteig
1* Innala
Ei lampaita!
Ja sitten on puupääpakkeja jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Tottakai ne pitkälle yksilösuoritusten kautta tulevat maalit ja voitot otetaan vastaan, kuten sanoin. Kyseenalaistin vain sen tuleeko se riittämään ja kantamaan keväällä, kun vastaan tulee joukkueita joilla on niihin hyviin suorituksiin kykenevien yksilöiden lisäksi myös toimiva pelitapa.Nää on parhaita nää tyypit jotka löytää aina jotain kitistävää vaikka ois pitkästä aikaa aihetta hymyillä. Ensin ei tehdä maaleja ja suolataan veska, sitten kun tehdään maaleja niin nekin on väärin tehty.