AB heitti aika vaikean jalkoihin viivan päälle. Maukka ei sentään ole mikään poppiorri.Maukka is back!
Juu, voi olla että mulla on vaan niin kovat odotukset jaa vaatimukset, että en erota IFK:n loistavuutta samassa määrin kuin muut, mutta kyllä mun silmiin näyttää että siellä on ihan hitokseen tekemistä niin avauspelaamisen kuin hyökkäysalueen pelinkin kanssa siten, ettei se tarjoa alati vastustajille läpiajoja tai ylivoimahyökkäyksiä.@tommy36 näin eri tavalla me tuo erä nähtiin. Ei siellä todellakaan valmista peli ollut, mutta näen paljon hyviä asioita. Harvemmin Suomessa näin aktiivisella pelitavalla yritetään pelata niin positiivista vaihtelua.
Tietenkin tästä on pitkä matka keväälle ja myöhemmin vasta nähdään miten peli kehittyy. On tuolla tosiaan omissa peli aika hakemista, mutta väitän sen johtuvan tuosta pikkaisen hybridi-tyylin papp:ista. Tosiaan aika vaativa pelityyli läpi kaukalon, jos tällä meinataan koko kausi pelata.
Harmi että jakamiset osuu Åstenille...Teissala on kyllä todella huikee jannu!
Viihdyttävä on toki, mutta selostajan ja Saravon sanoja lainatakseni - "enemmän vauhtia kuin järkeä" touhussa on kyllä.Olen nimimerkki Red Labelin kanssa samoilla linjoilla. Kaiken kaikkiaan on muuten todella viihdyttävä matsi.
Dyk horjahti Lehtistä päin ennen Paajasen laukausta. Ihan oikein tuomittu.Miksei maalia hyväksyttykään? Multa meni ihan ohi.
Kotituomarit, lisätietoa otteluseurannasta.Mitä vtua, missä Lukko jäähy?!?