hemmo_1973
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Jos tuo selostaja mainitsee vielä kerran sanan 'jahtipuuha', harkitsen vahvasti palautteen lähettämistä Telian suuntaan.
Muuli olla vahan tyhmaOsaako joku selittää mitä äsken tapahtui?
Käyköhän tässä toisen kauden putkeen sama juttu ja korona vetää vessanpöntöstä alas HIFK:n kauden.
Viime kaudelle ei voinut mitään, mutta nyt IFK tekee sen ihan itse näillä älyvapailla päätöksillä. Jos Salmelainen tai VP kehtaa edes mainita Koronan tekosyynä esimerkiksi tähän häviöön niin saisi lähteä menemään samantien.Käyköhän tässä toisen kauden putkeen sama juttu ja korona vetää vessanpöntöstä alas HIFK:n kauden.
Nyt jollei IFK osu YV:stä niin taidan siirtyä katsomaan jotain toista kanavaa.
Tale johtaa joukkoja edestä!Nyt jollei IFK osu YV:stä niin taidan siirtyä katsomaan jotain toista kanavaa.
Minä ymmärsin täällä jonkun kirjoituksesta ettei ottelusiirtoa voi pyytää, jos pelaajia on 2 maalivahtia ja kenttäpelaajia (oliko se 13). Meillä on 2+16. Tosin Liigan sääntökirjasta tai kooklaamalla ei löytynyt vahvistusta. Jääkiekkoliiton säännöissä edellytetään, että joukkueet + "valvontakomissio" hyväksyy siirron.Että ei pyydetä ottelusiirtoja, kuten muut ovat tehneet vaan lähdetään pelaamaan 4 liigapelaajaa + nelson hyökkäyksellä.
No tuskinpa esimerkiksi JYPillä (tai muillakaan) olisi ollut mitään tätä vastaan, kun IFK hyväksynyt jo kahdesti heidän pelisiirron. Ja IFKlla on juuri niin paljon pelaajia käytettävissä mitä se Liigalle ilmoittaa. Täydellistä tyhmyyttä tällainen rehellisyys mielestäni, eikä sillä ole mitään tekemistä voittamisen kanssa.Minä ymmärsin täällä jonkun kirjoituksesta ettei ottelusiirtoa voi pyytää, jos pelaajia on 2 maalivahtia ja kenttäpelaajia (oliko se 13). Meillä on 2+16. Tosin Liigan sääntökirjasta tai kooklaamalla ei löytynyt vahvistusta. Jääkiekkoliiton säännöissä edellytetään, että joukkueet + "valvontakomissio" hyväksyy siirron.