Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Hyvää peliä pieneltä mieheltä!
Ja Garteig pelasti hienosti.
Ja Garteig pelasti hienosti.
Gartsin piikkiin toka maali? OK! PW häviää aloituksen 1000-0 ja tää Holopainen päästä Korhosen vetämään täysin vapaasti ykkössektorista ristikkoon :D
Kyllä hekin siitä nuhteita voivat saada. Et ole tainnut maalissa pelata. Kyllä se aika helposti livahti hanskan ohi eikä mitään maskia ollut. Hyvä skode toki.Gartsin piikkiin toka maali? OK! PW häviää aloituksen 1000-0 ja tää Holopainen päästä Korhosen vetämään täysin vapaasti ykkössektorista ristikkoon :D
Kyllä hekin siitä nuhteita voivat saada. Et ole tainnut maalissa pelata. Kyllä se aika helposti livahti hanskan ohi eikä mitään maskia ollut. Hyvä skode toki.
Saamaton on kyllä kenttämiehistö ollut.
Josko heräisi. Aika huono yv.
Kolmesta metristä vapaa rannari ristikkoon ei kyllä "livahda helposti hanskan ohi", mutta varmasti tiedät paremmin kun olet maalissa pelannut.Kyllä hekin siitä nuhteita voivat saada. Et ole tainnut maalissa pelata. Kyllä se aika helposti livahti hanskan ohi eikä mitään maskia ollut. Hyvä skode toki.
Saamaton on kyllä kenttämiehistö ollut.
Josko heräisi. Aika huono yv.
Jopa jalkapyyhkäisyn kriteerit olisi täyttyneet. Mutta eihän Kalpalaiset sikaile… muka.Ihan selvä jalkakamppi Garteigiin. Olisi ollut jäähyn paikka.
Fine. Olen molemmista maaleista eri mieltä ja olisin vaihtanut maalivahtia 0-2:ssa, vaikka Garteig oli ottanut muutaman hyvän. Mutta siinä vaiheessa näytti olevan vain ajan kysymys kunnes peli olisi 0-3.Minä olen pelannut. En laita Gartsin piikkiin.
Mikä noissa aloituksissa on nyt yllättäen ongelma
Erinomainen idea. Tai pelkkää kylmää vettä suihkuista saamattomien peliesitysten jälkeen. Yrittäisivät ainakin seuraavassa pelissä.Peltonen voisi ensi kotipeliin käyttää jätkät Töölönlahdessa vartti ennen peliä.
Kotkansalo tekee kyllä käsittämättömän usein käsittämättömiä virheitä.
...mutta outoa on?Joo en sano mitään enää