Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Palola - Schmaltz ratkaisivat tämän lopullisesti.
Jep. Tarvittas vähän isompaa työkalua. Nuppi kun on mallia ”Pulju” eli nro 75.Jos Doug Shedden valmentaisi IFK:ta, tässä vaiheessa loppupeli yritettäisiin repiä Mäenalaselta päätä irti. Täytyy myöntää, että vähän sitä kaipaisin.
Tallberg todella surkea heti kun joutuu kantamaan vastuuta. Hän pärjää hyvin, hyvässä seurassa, mutta ei itse saa mitään aikaan kun ketjukaverit vähän heikkenevät.
Aivan, myös Väänänen oli surkea ja kuinka pitkä soppari herroilla onkaan?Niin se on ollut, mutta en itse koskaan ole pitänytkään Tallbergia ison profiilin pelaajana. Läht. koht. kolmosketjun pelaaja, joka voi sitten nostaa profiiliaan, jos löytää hyvän kemian ylemmästä kentällisestä, kuten on Broadhurstin kanssa löytänyt. Tänään oli Tallbergilta todella heikko peli, kuten muutamalta muultakin, kuten Väänäseltä.
Liigan sivujen mukaan jäähy siirretty rangaistus ja edellistä jäähyä oli 2sek. vielä jäljellä. Mitä säännöt sanoo, että jos sr maali jäähyn aikana, niin nollautuuko sitten se tuleva jäähy? Ei mun mielestä niin pitäisi mennä. Toisaalta aloitus tapahtui 5vs5, vaikka jäähyä oli vielä 2sek. jäljellä. Eli ei nyt mitenkään voinut mennä oikein tuo.
Juu, kuvittelin Jardinen olevan kovempi kundi. Koko jengi välttelee taklauksia, paitsi ehkä Åsten ja Karvinen +Karjalainen.Siellä joku jämänarri pisti IFK:n polvilleen, pari maalia ja törmäili sinne IFK:n maalivahtiinkin vähän leikillään koska miksi ei. Ei ne lampaat mitään tee asialle niin voi vähän nöyryyttää ja naureskella päälle.
Näin siinä tapahtui. Eli ei mitään ratkaisevaa.Mietin itse ihan samaa koska kaippa se jäähy tosiaan oli tulossa Galimoville estämisestä. Oma mutu on, että noissa tilanteissa se SR ei vaan astu käytäntöön eli menossa olevan ylivoiman tulisi jatkua maalin jälkeen. Joku paremmin sääntöjä tunteva voinee tarkastaa asian. Kärpillä oli kuitenkin keskialoituksessa viisi kenttäpelaajaa eli jäikö tuossa HIFK:lta kaksi sekuntia ylivoimaa pelaamatta?
Erikoinen tilanne kaikkinensa.
Aivan, myös Väänänen oli surkea ja kuinka pitkä soppari herroilla onkaan?
Mun mielestä tätä iltaa kuvastaa parhaiten ”masu oli täynnä”