Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 367 531
  • 3 523

Lentokeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Edit. Ei ois ekan 10 pelin jälkeen uskonu että ollaan jokaiselle joukkueelle pisteautomaatti kotona ja vieraissa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Sportin alamäki on jyrkkä ja pitkä, dieselit ihan nati nati kunnossa.
Kauheeta koomailua.
Nopeus ei vaan riitä, taittaa tulla ns. hämäläiset lukemat.
Ottelu näyttää ratkeavan tähän toiseen erään.....surullista.
 

Kapinalätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotkat, Tähdet, Saarelaiset ja Pantterit (UK+US)
Kuinka voi näin meritoitunut joukkue perseillä tällä tavalla?!
Aivan uskomatonta paskaa.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Vittu mitä paskaa, kohta menee Jukuritkin ohi raikkaalla jalalla. Kuinka voi pelin taso romahtaa noin paljon? Ihan kuin eri äijät ku vertaa esim Lukko peleihin.
No pian saadaan jännittää katkaiseeko toinen sulanut joukkue JYP tappioputkensa Vaasassa. Kunto puntarin pohjat vastakkain reilun viikon päästä.
 

Kilpiliima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Jämsän ja muun johdon vaihduttua
Tätä Sportin tekemistä kun on kattonu ton 10 ekan kierroksen jälkeen niin ei voi ku ihmetellä, että mitä hemmettiä tapahtui. Menikö liian hyvin, napit aukes ja nyt ei saada niitä kiinni, vai mistä on kyse.

Voisivat pojat laittaa valmennuksen vaikka junalla kotiin ja Ingveksen bussissa sit miettiä poikien kesken et mitä ****ua me tehtäis ku ei ny homma toimi.
Jos kaikki kävis vaikka vuorotellen kokovartalopeilin edessä ja miettis et oonko mä nyt omalla tasollani, ansaitsenko tekemisellä paikkani kokoonpanossa? Jos Riston vaatimustaso on tää, voidaan mun puolesta soittaa vaikka Tamille, jos se tulis koutsaan.. Se sentään saa sirkuksen aikaiseks.
 

Punatakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tätä Sportin tekemistä kun on kattonu ton 10 ekan kierroksen jälkeen niin ei voi ku ihmetellä, että mitä hemmettiä tapahtui. Menikö liian hyvin, napit aukes ja nyt ei saada niitä kiinni, vai mistä on kyse.

Voisivat pojat laittaa valmennuksen vaikka junalla kotiin ja Ingveksen bussissa sit miettiä poikien kesken et mitä ****ua me tehtäis ku ei ny homma toimi.
Jos kaikki kävis vaikka vuorotellen kokovartalopeilin edessä ja miettis et oonko mä nyt omalla tasollani, ansaitsenko tekemisellä paikkani kokoonpanossa? Jos Riston vaatimustaso on tää, voidaan mun puolesta soittaa vaikka Tamille, jos se tulis koutsaan.. Se sentään saa sirkuksen aikaiseks.


 

jaaza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tätä Sportin tekemistä kun on kattonu ton 10 ekan kierroksen jälkeen niin ei voi ku ihmetellä, että mitä hemmettiä tapahtui. Menikö liian hyvin, napit aukes ja nyt ei saada niitä kiinni, vai mistä on kyse.

Voisivat pojat laittaa valmennuksen vaikka junalla kotiin ja Ingveksen bussissa sit miettiä poikien kesken et mitä ****ua me tehtäis ku ei ny homma toimi.
Jos kaikki kävis vaikka vuorotellen kokovartalopeilin edessä ja miettis et oonko mä nyt omalla tasollani, ansaitsenko tekemisellä paikkani kokoonpanossa? Jos Riston vaatimustaso on tää, voidaan mun puolesta soittaa vaikka Tamille, jos se tulis koutsaan.. Se sentään saa sirkuksen aikaiseks.
Ristolle voisi kyllä vielä sorvata parin vuoden option tuohon soppariin, kun kerran on niin jumalattoman kova kiire noissa valkkusoppareissa.
Tuomaala odottelee tuossa yv:ssä ihan vapaana, pojat vaan eivät osaa syöttää kiekkoa hänelle.
 

Hokiboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt alkaa näyttää siltä että meillä onkin vain mestitason porukka ja puulaakitason valmentaja, sekä ammattitaidoton urheilutoimenjohtaja. Ei edes voiteta liigan mestismestaruutta, kun Jukurit ja Kookoo hoitavat sen. Eihän tuo paappaporukka saa bussimatkojen päätteeksi jalkojaan notkistumaan.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Niin paskaa että ”vain elämää” voittaa.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Ristolle voisi kyllä vielä sorvata parin vuoden option tuohon soppariin, kun kerran on niin jumalattoman kova kiire noissa valkkusoppareissa.
Tuomaala odottelee tuossa yv:ssä ihan vapaana, pojat vaan eivät osaa syöttää kiekkoa hänelle.
Aikanaan olin sitä mieltä, että Riston uusi sopimus oli erittäin hyvä juttu, mutta olin jälleen kerran väärässä kuten tavallisesti valitettavasti. Olin hooo Moilanen. Sopimus olisi voitu sopia vasta pleijareiden jälkeen.

Toivottavasti toimisto oppii jatkossa miten tulee toimia näissä asioissa.
 

Lentokeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Aikanaan olin sitä mieltä, että Riston uusi sopimus oli erittäin hyvä juttu, mutta olin jälleen kerran väärässä kuten tavallisesti valitettavasti. Olin hooo Moilanen. Sopimus olisi voitu sopia vasta pleijareiden jälkeen.

Toivottavasti toimisto oppii jatkossa miten tulee toimia näissä asioissa.
Ei oppinu tomekin, maukan, eikä ristonkaan kanssa....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös