Kapinalätkä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kotkat, Tähdet, Saarelaiset ja Pantterit (UK+US)
Kuinka voi näin meritoitunut joukkue perseillä tällä tavalla?!
Aivan uskomatonta paskaa.
Aivan uskomatonta paskaa.
Tätä Sportin tekemistä kun on kattonu ton 10 ekan kierroksen jälkeen niin ei voi ku ihmetellä, että mitä hemmettiä tapahtui. Menikö liian hyvin, napit aukes ja nyt ei saada niitä kiinni, vai mistä on kyse.
Voisivat pojat laittaa valmennuksen vaikka junalla kotiin ja Ingveksen bussissa sit miettiä poikien kesken et mitä ****ua me tehtäis ku ei ny homma toimi.
Jos kaikki kävis vaikka vuorotellen kokovartalopeilin edessä ja miettis et oonko mä nyt omalla tasollani, ansaitsenko tekemisellä paikkani kokoonpanossa? Jos Riston vaatimustaso on tää, voidaan mun puolesta soittaa vaikka Tamille, jos se tulis koutsaan.. Se sentään saa sirkuksen aikaiseks.
Ristolle voisi kyllä vielä sorvata parin vuoden option tuohon soppariin, kun kerran on niin jumalattoman kova kiire noissa valkkusoppareissa.Tätä Sportin tekemistä kun on kattonu ton 10 ekan kierroksen jälkeen niin ei voi ku ihmetellä, että mitä hemmettiä tapahtui. Menikö liian hyvin, napit aukes ja nyt ei saada niitä kiinni, vai mistä on kyse.
Voisivat pojat laittaa valmennuksen vaikka junalla kotiin ja Ingveksen bussissa sit miettiä poikien kesken et mitä ****ua me tehtäis ku ei ny homma toimi.
Jos kaikki kävis vaikka vuorotellen kokovartalopeilin edessä ja miettis et oonko mä nyt omalla tasollani, ansaitsenko tekemisellä paikkani kokoonpanossa? Jos Riston vaatimustaso on tää, voidaan mun puolesta soittaa vaikka Tamille, jos se tulis koutsaan.. Se sentään saa sirkuksen aikaiseks.
Minä ehdotan Jämsää, mutta takki voidaan jättää rauhaan...Minä ehdotan Jämsän takkia.
Livevedolla käärii nyt hyvät fygyt sportin voitolls
Sais kunnon aprillipilan nostamalla Westiksen paita hallin kattoon...Täältä Victorin pelinumero ;D
... tekee varmaan maalin seuraavassa erässä.
Aikanaan olin sitä mieltä, että Riston uusi sopimus oli erittäin hyvä juttu, mutta olin jälleen kerran väärässä kuten tavallisesti valitettavasti. Olin hooo Moilanen. Sopimus olisi voitu sopia vasta pleijareiden jälkeen.Ristolle voisi kyllä vielä sorvata parin vuoden option tuohon soppariin, kun kerran on niin jumalattoman kova kiire noissa valkkusoppareissa.
Tuomaala odottelee tuossa yv:ssä ihan vapaana, pojat vaan eivät osaa syöttää kiekkoa hänelle.
Ei oppinu tomekin, maukan, eikä ristonkaan kanssa....Aikanaan olin sitä mieltä, että Riston uusi sopimus oli erittäin hyvä juttu, mutta olin jälleen kerran väärässä kuten tavallisesti valitettavasti. Olin hooo Moilanen. Sopimus olisi voitu sopia vasta pleijareiden jälkeen.
Toivottavasti toimisto oppii jatkossa miten tulee toimia näissä asioissa.
Todennäköisesti oliMites tää poikittainen maila, olikohan tuomaalan pelit nyt sitte tässä?