Joo, Turreko siinä taulua piteli?Näyttää tosiaan pelaajat keskenään sopivan nuo yv-kuviot.
Juu, Holmströmin kanssa juttelivat ja olihan siinä muutkin.Joo, Turreko siinä taulua piteli?
Sanoi siinä samalla, että mä haluan vahvistaa tätä kypärän kultausta vielä enemmän, ja niihän se menikin.Joo, Turreko siinä taulua piteli?
Sport juna on taas raiteillaan ja lauma perässä....Nyt kääntyy! :)
Westis ykköspariin, no ei sentään :) Toivottavasti Bobbo ja Nanne on kehissä. Viisi seuraavaa peliä on kyllä elintärkeitä kun Jukurit x2, Ässät, HPK ja Kalpa vastassa. Nuo ottelut kyllä määrittää lopullisesti jatkojen suunnan. Toivottavasti viivan yläpuolelle.Vois veikata että ens matsiin kierrätetään vähän pakkeja.
Se nyt on loppupeleissä aivan sama vaikka sielä olis valmentajana Jukka Jalonen jos joukkue on noin munaton ku tällä hetkellä. Kyllä se isoin vika on oikeasti sielä toimiston puolella, eikä pelkästään penkin takana.Surullista. No kattellaan sitten kun uimalakki on häipynyt. Mulle riitti tämä paska siihen asti. Oon niin perkeleen pettynyt että pieni tauko näistä peleistä on paikallaan.
Tähän on jo tottunut, vielä jatkaakseen lauma täynnä lapasia ja avuttoman suurimmat lapasia juuri nyt ovat RD (vrt. Karri Kiven ja päällikkö Jokisen joukkoihin) sekä meidän UTJ!Surullista. No kattellaan sitten kun uimalakki on häipynyt. Mulle riitti tämä paska siihen asti. Oon niin perkeleen pettynyt että pieni tauko näistä peleistä on paikallaan.
En usko että ne omia suojatyöpaikkojansa menettää. Virtanen, F. Riska, Westis pelaa. Ja siihen on syy yksin valmentajalla. Tuomaala tais tipahtaa vilttiin kesken pelin.Se nyt on loppupeleissä aivan sama vaikka sielä olis valmentajana Jukka Jalonen jos joukkue on noin munaton ku tällä hetkellä. Kyllä se isoin vika on oikeasti sielä toimiston puolella, eikä pelkästään penkin takana.