Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 366 349
  • 3 523

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vittu mikä tilanne. En yksinkertaisesti jaksa tota paskaa missään muodossa. En enää yhtään. Varsinkaan, kun mitään muutosta ei ole tulossa. Kuitenkaan en osaa olla ilmankaan. Sport-fanius on niin selkäytimessä. Voittaispa vaikka eurojaskassa, niin vois laittaa koko toimiston pihalle ja hankkia sinne ammattilaiset. Tuo sama, liiganoususta asti jatkunut paska tulee jatkumaan hamaan tappiin asti ellei se porukka vaihdu.
 

Jörö82

Jäsen
Pikkarainen käänsi HPK:n pelin, Kivi käänsi Ässien pelin. Nyt vaaditaan hallitukselta hauista päätöksen tekoon. Risto A-junnujen huoltajaksi Suomea kiertämään, niin ei viikkoa mene, niin itse lähtee ilman korvausta; vanha kunnon savustus toimii varmasti. Samaahan se Ristokin tekee pelaajille. Jotain on tehtävä!!!
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Näyttää tosiaan pelaajat keskenään sopivan nuo yv-kuviot.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vitutti hieman aluksi kun pelit siirrettin taas alkamaan klo 17 keskellä viikkoa, mutta ei enää. Voisi pelata klo 03.00 yöllä niin ei kenenkään tarttis katsoa tätä paskaa.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Vois veikata että ens matsiin kierrätetään vähän pakkeja.
 

Lentokeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
”Pitkää päätyyn nii kyllä vastustajista joku sen hakee nii meijän ei tarvi”
 

rauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS & HIFK
Vois veikata että ens matsiin kierrätetään vähän pakkeja.
Westis ykköspariin, no ei sentään :) Toivottavasti Bobbo ja Nanne on kehissä. Viisi seuraavaa peliä on kyllä elintärkeitä kun Jukurit x2, Ässät, HPK ja Kalpa vastassa. Nuo ottelut kyllä määrittää lopullisesti jatkojen suunnan. Toivottavasti viivan yläpuolelle.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Surullista. No kattellaan sitten kun uimalakki on häipynyt. Mulle riitti tämä paska siihen asti. Oon niin perkeleen pettynyt että pieni tauko näistä peleistä on paikallaan.
 

Hiilikuitu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Surullista. No kattellaan sitten kun uimalakki on häipynyt. Mulle riitti tämä paska siihen asti. Oon niin perkeleen pettynyt että pieni tauko näistä peleistä on paikallaan.
Se nyt on loppupeleissä aivan sama vaikka sielä olis valmentajana Jukka Jalonen jos joukkue on noin munaton ku tällä hetkellä. Kyllä se isoin vika on oikeasti sielä toimiston puolella, eikä pelkästään penkin takana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös