Oli tuossa jossain lehessä mielestäni tai sitten joku nettijuttu, rouva sitä mulle tais lukea.Jos noin on, niin olen aika huolissani. En itse kuullut haastattelua.
Kai nyt alkaisi olemaan pikkuhiljaa se paikka, jossa pelaajat voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja pelata sitten Peksille jäljellä olevat pelit 110%. Kaikki mahdollisuudet olisivat täysin omissa käsissä. Joukkue on terveenä ja täynnä kovia pelimiehiä.
No olihan tuossa ilmeessä järkyttävä ero. Toinen tuli muna pystyssä joka tilanteeseen, kun omat lähinnä seurasivat katseella vierestä.
Jos kiinnostus työntekoon on tuo, lukemat voi tarkistaa taululta. Munaa ja kiimaa olen peräänkuuluttanut jo pitkään. Eipä hirveästi ole näkynyt.
Saarelan kommenteissa ei ollut mitään, mistä pitäisi erityisesti huolestua. Ihan luonnollisia kommentteja. Tottakai vähän vaikuttaa jengiin, kun Pekan tilanne oli mikä oli pahimmillaan... Jeesus mistä näitä kommentteja oikein tulee? Jotain rajaa tilanteen arviointiin.
Kun sitä nyt tappioiden jälkeen puhutaan että "kaikki haluavat voittaa sarjajohtajan", niin en epäile etteikö asia niin olisi.
Rupesin vaan miettimään että kuinka monta kertaa esim. Lukko on altavastaajana lähtenyt sarjajohtajaa vastaan, voittanut pelin ja todettu tyytyväisinä että "hyvä peli, eikä ihme sillä kaikkihan nyt sarjajohtajan haluavat voittaa"? Tai vastustajan, sen sarjajohtajan, kannattajat? Aika harvoin on moista kuultu.
Ei tämä millään tavalla liity mihinkään, mutta mä olen just niiku Johanssoni poja Turust. Tämmötti mä vaa miäti nii maa perkelest. Ja tasasee. San sääki Hemmo ny jottai.
Tänään voitto hyvällä pelillä on ainoa mikä kelpaa. Muuten itsellä alkaa seuraaminen vähenemään, niin kamalaa kuraa on peli ollut tänä vuonna, tuota yhtä hieman parempaa jaksoa lukuunottamatta.Tänään olisi kyllä mahtava sauma laittaa paatti oikeaan suuntaan, kun suuri ja mahtava (ja muutamassa kohussa lähiaikoina rypenyt) Tappara saapuu Lukon vieraaksi. Lukolla ei pitäisi eilinen peli painaa jaloissa, sen verran hidasta oli ottelu ja muutenkin Raumalaisten esitys oli liejua ja lehmänpaskaa (hei tää heitto sopii, kiitos pori). Nyt sen henkisen lukon aukaiseva ottelu on edessä. Ensimmäiseen erään heti tennislukemat ja kahteen seuraavaan vain lisää kaasua niin kyllä tästä keväästä vielä kirkas saadaan!
Kummallinen oli Koipan yritys?
Todellakin. Juuri tämmöistä on kaivattu.Tykkään Piipposesta. Jumalauta mikä jysäytys. Heti alkuun näytetään kaapin paikka