Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 338 213
  • 4 623

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Tuo kertoo monta asiaa ongelman laadusta.
 

Liitteet

  • L_kartta.JPG
    L_kartta.JPG
    99,1 KB · kertaa luettu: 141

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Jos noin on, niin olen aika huolissani. En itse kuullut haastattelua.

Kai nyt alkaisi olemaan pikkuhiljaa se paikka, jossa pelaajat voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja pelata sitten Peksille jäljellä olevat pelit 110%. Kaikki mahdollisuudet olisivat täysin omissa käsissä. Joukkue on terveenä ja täynnä kovia pelimiehiä.
Oli tuossa jossain lehessä mielestäni tai sitten joku nettijuttu, rouva sitä mulle tais lukea.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saarelan kommenteissa ei ollut mitään, mistä pitäisi erityisesti huolestua. Ihan luonnollisia kommentteja. Tottakai vähän vaikuttaa jengiin, kun Pekan tilanne oli mikä oli pahimmillaan... Jeesus mistä näitä kommentteja oikein tulee? Jotain rajaa tilanteen arviointiin.

Skalicky on muuten pitkään ollut parhaimmistoa Lukolla ja lisäksi poissa oli Pospisil. Ei mikään ihme, että hyökkäyspäässä ei oltu yhtä hyviä. Helpottaa vastustajaakin, kun otetaan tietyt äijät pois tarkemmin ja toiset ei saa läheskään niin hyvin paikkoja tai ole tehokkaita.

Ja tarkoitus ei ole mennä poissaolojen taakse tässä tappiossa. Pelihän oli ensimmäistä erää lukuunottamatta tasainen. 1-0 Maali oli lopulta hyvinkin ratkaiseva Pelicansin puolustaessa loistavasti.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Laadukkaat maalipaikat pelissä varmaan melkein tasan, mutta Pelicans muuten edellä noin 100-0 kun ajatellaan mitä kentällä tapahtui 60 minuutin aikana. Esim. sillä ainoalla ylivoimallaankin Lukko sai aikaiseksi kolme laatu paikkaa, mutta Saarelan ja Saarijärven kudit Pelicans blokkasi mailoilla ja Press veteli seinille. Pelicans taas pisti kiekon varmasti reppuun samoista paikoista ja heidän toinen maali olikin sitten Lukon kannalta epäonninen. Noiden tilanteiden lisäksi Audette lla, Hakuliselle ja Tammelalle oli huikeat paikat mutta seinille ja logoon nämä.

Vituttaa kun 1-0 maalin jälkeen ei missään vaiheessa edes tuntunut siltä että Lukko homman vielä kääntää, vaikka tuloksellisesti rimpuilivatkin mukana. Muilta kuin Audetten ketjulta kolme syöttöä putkeen omille oli jo saavutus tänään. Peksi olisi varmaan huutanut tuon porukan henkiin ekalla tauolla. Muutenkin todella hiljaiselta näytti Lukon penkki taas.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Aika säälimätöntä tilitystä. Pelsuilla oli hyvä pelisuunnitelma ja sen tunnollinen toteutus, jolloin Lukon peli näytti haluttomalta. Mielestäni ei ollut, aktiivista karvausta, hyviä taklauksia jne. Mutta Peksi olisi kyllä hyvä saada edes jonnekin kulissien taakse kehittämään vastalääkkeitä etenkin Pelsuja ja KooKoo:ta ajatellen.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
No olihan tuossa ilmeessä järkyttävä ero. Toinen tuli muna pystyssä joka tilanteeseen, kun omat lähinnä seurasivat katseella vierestä.

Jos kiinnostus työntekoon on tuo, lukemat voi tarkistaa taululta. Munaa ja kiimaa olen peräänkuuluttanut jo pitkään. Eipä hirveästi ole näkynyt.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No olihan tuossa ilmeessä järkyttävä ero. Toinen tuli muna pystyssä joka tilanteeseen, kun omat lähinnä seurasivat katseella vierestä.

Jos kiinnostus työntekoon on tuo, lukemat voi tarkistaa taululta. Munaa ja kiimaa olen peräänkuuluttanut jo pitkään. Eipä hirveästi ole näkynyt.

Niin oli. Siellä Pressit ja jopa Tammelat vaan katselivat monessa tilanteessa ja antoivat vastustajan mennä kiekolle. Asenne ei ollut tänään edes 90%.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaksi asiaa. Vastustaja pelasi jatkuvalla 100% sykkeellä, omat ei. Mutta niinpä Pelicans pelaa aina. Pelitapa on nyt jotain Eepin ja Virran välimuotoa ja joukkueella pallo hukassa kun ei kukaan tiedä mitä tehdään ja jokainen miettii mitä tehdä. - >Jatkuvasti myöhässä monesta tilanteesta.

Kai tuossa vielä jotain mahdollisuuksia on, mutta kieltämättä alkaa epäilys hiiipiä puseroon.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Saarelan kommenteissa ei ollut mitään, mistä pitäisi erityisesti huolestua. Ihan luonnollisia kommentteja. Tottakai vähän vaikuttaa jengiin, kun Pekan tilanne oli mikä oli pahimmillaan... Jeesus mistä näitä kommentteja oikein tulee? Jotain rajaa tilanteen arviointiin.

Lienee jonkinlainen vastakommetti minulle? jos näin on vastaan seuraavaa ja jos ei ole niin pahoittelut etukäteen.

Kirjoitin että särähti korvaani, en siis että olisin huolestunut. Meillä lienee omat merkitykset tuolle sanalle, minulle se on että kiinnitti huomioni. Toisaalta olisin saanut jo kauan sitten sydärin jos huolestuisin jostain kiekkoilijan kommentista, joten siksi en viitsi niin tehdä.
Toisekseen en kirjoittanut tuota minään kiveen hakattuna totuutena vaan omana huomionani. Siksi ei sinun pidä niin kovasti tuosta kiihtyä, että alkaisit henkilökohtaisella tasolla arvioimaan kykyjäni tilanteiden arviointiin. Et tunne minua riitävän hyvin niin tehdäksesi ja jos tuolla mallilla mentäisiin niin olisipa täällä kovasti hiljaista jos vain piinkovien ammattilaisten arviot olisi sallittuja. ;-)
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kyllä tänään on näytönpaikka, aina niin ihanaa arkkivihollista vastaan.

Olisi todella tärkeää saada ehjä 60min ja voitokas peli. Ihan jo joukkueen henkisentilan ja uskon parantamiseksi.

Lisäksi kun näistä möröistä puhutaan, niin tappio tänään ja playoffeja silmällä pitäen henkinen kynnys senkun kasvaa. Ei ollenkaan hyvä juttu. Näitä jonkinlaisia mörköjä ollaan onneksi onnistuttu tällä kaudella jo torppaamaan, taas on uusi mahdollisuus.

Hyvän joukkueen tappioputket eivät ole pitkiä, tällä kaudella tähän mennessä 2 peliä. Tänään täytyy taistella voitosta. Mieluiten ihan perusjutuilla. Asenne, asenne ja asenne. Työhaalarit päälle ja kasken kyntöön.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun sitä nyt tappioiden jälkeen puhutaan että "kaikki haluavat voittaa sarjajohtajan", niin en epäile etteikö asia niin olisi.

Rupesin vaan miettimään että kuinka monta kertaa esim. Lukko on altavastaajana lähtenyt sarjajohtajaa vastaan, voittanut pelin ja todettu tyytyväisinä että "hyvä peli, eikä ihme sillä kaikkihan nyt sarjajohtajan haluavat voittaa"? Tai vastustajan, sen sarjajohtajan, kannattajat? Aika harvoin on moista kuultu.

Ei tämä millään tavalla liity mihinkään, mutta mä olen just niiku Johanssoni poja Turust. Tämmötti mä vaa miäti nii maa perkelest. Ja tasasee. San sääki Hemmo ny jottai.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun sitä nyt tappioiden jälkeen puhutaan että "kaikki haluavat voittaa sarjajohtajan", niin en epäile etteikö asia niin olisi.

Rupesin vaan miettimään että kuinka monta kertaa esim. Lukko on altavastaajana lähtenyt sarjajohtajaa vastaan, voittanut pelin ja todettu tyytyväisinä että "hyvä peli, eikä ihme sillä kaikkihan nyt sarjajohtajan haluavat voittaa"? Tai vastustajan, sen sarjajohtajan, kannattajat? Aika harvoin on moista kuultu.

Ei tämä millään tavalla liity mihinkään, mutta mä olen just niiku Johanssoni poja Turust. Tämmötti mä vaa miäti nii maa perkelest. Ja tasasee. San sääki Hemmo ny jottai.

Aika usein Lukko pelasi altavastaajana sarjakärkeä vastaan hyvän pelin ellei parhaansa, mutta takkiin tuli usein. Sellainen fiilis itsellä on. Ja tosiaan voittihan Lukko Kärpätkin 8-1 sillon kerran. Onko meidän Lukolle käynyt vielä noin sarjan kärjessä? No ei ole.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin ja viime kaudellakin kävivät hakkaamassa Kärpät Oulussa runkosarjan lopulla, oliko se nyt toiseksi viimeinen pelattu peli, ja viimeinen mihin yleisöä pääsi ilman rajoituksia.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Tänään olisi kyllä mahtava sauma laittaa paatti oikeaan suuntaan, kun suuri ja mahtava (ja muutamassa kohussa lähiaikoina rypenyt) Tappara saapuu Lukon vieraaksi. Lukolla ei pitäisi eilinen peli painaa jaloissa, sen verran hidasta oli ottelu ja muutenkin Raumalaisten esitys oli liejua ja lehmänpaskaa (hei tää heitto sopii, kiitos pori). Nyt sen henkisen lukon aukaiseva ottelu on edessä. Ensimmäiseen erään heti tennislukemat ja kahteen seuraavaan vain lisää kaasua niin kyllä tästä keväästä vielä kirkas saadaan!
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tänään olisi kyllä mahtava sauma laittaa paatti oikeaan suuntaan, kun suuri ja mahtava (ja muutamassa kohussa lähiaikoina rypenyt) Tappara saapuu Lukon vieraaksi. Lukolla ei pitäisi eilinen peli painaa jaloissa, sen verran hidasta oli ottelu ja muutenkin Raumalaisten esitys oli liejua ja lehmänpaskaa (hei tää heitto sopii, kiitos pori). Nyt sen henkisen lukon aukaiseva ottelu on edessä. Ensimmäiseen erään heti tennislukemat ja kahteen seuraavaan vain lisää kaasua niin kyllä tästä keväästä vielä kirkas saadaan!
Tänään voitto hyvällä pelillä on ainoa mikä kelpaa. Muuten itsellä alkaa seuraaminen vähenemään, niin kamalaa kuraa on peli ollut tänä vuonna, tuota yhtä hieman parempaa jaksoa lukuunottamatta.

Olisi kyllä oikeasti niin hyvä paikka nostaa luottoa tuohon ryhmään.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Koivistoisen tilanteessa pitäisi saada edes veto aikaiseksi.

Muuten on peli alkanut hyvin. Nyt pitäisi jatkaa vaan samalla otteella.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Aavistuksen parempaa peliä kuin eilen Lahdessa. Mutta alussahan tässä vasta ollaan.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei kyllä saada mitään hyökkäyspeliä aikaan vieläkään oikeasti, vaikka eri liikkeellä ollaankin.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei jumalauta! Kosti saatana. Koivistoinen kuittaili jotain ja jäähy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös