Tietoahan ei ole, mutta Aaltosella saattaa olla yhä pientä loukkaantumistakin kun vasta oli sivussa peleistä.Aaltonen on kyllä tänään näyttänyt siltä, ettei kauheasti innosta pellaaminen.
Tietoahan ei ole, mutta Aaltosella saattaa olla yhä pientä loukkaantumistakin kun vasta oli sivussa peleistä.Aaltonen on kyllä tänään näyttänyt siltä, ettei kauheasti innosta pellaaminen.
Sport-sarjassa oli kyllä todella liukkaalla päällä. Toki eipä siinä etteikö loukit voisi uusiutua.Tietoahan ei ole, mutta Aaltosella saattaa olla yhä pientä loukkaantumistakin kun vasta oli sivussa peleistä.
Hah?!? :DSe oli siinä. Onnittelut IFK:lle välieräpaikasta.
Ei kuulu kukaan tuosta kolmikosta Hermonen - Räty - Tieksola. Ei riitä vääntö.Täytyy kyllä sanoa että Aatu Räty ei kuulu liigan playoffeihin
Täytyy kyllä sanoa että Aatu Räty ei kuulu liigan playoffeihin
Kärpät ei ole saanut ainuttakaan maalipaikkaa nyt reiluun kahteen erään. Tai pelannut hyvin kärkijoukkueita vastaan pariin kauteen.Hah?!? :D
Ihanaa luovuttamista!! :DDD
No katsotaan vielä tämä ylivoima. Jos ei maalia tulee, niin kyllä voi alkaa sammuttelemaan valoja.
Tieksola pudonnut myös täysin kuvista.Niin paljon kuin olen Aatulle roolia halunnut ja puhunut positiivisesti hänestä, niin kyllä tuo valitettavasti siltä näyttää. Pelokasta, mitäänsanomatonta.
Ensi kaudella sitten.
Sun varmaan tarttee siirtyä katsomaan sohvaperunoita. :DDKärpät ei ole saanut ainuttakaan maalipaikkaa nyt reiluun kahteen erään. Tai pelannut hyvin kärkijoukkueita vastaan pariin kauteen.
Mut hei kyl tää varmaan vielä kääntyy joo.
Kunyk. Aina uskoin!
Enköhän minä ihan itse päätä mitä katson tai olen katsomatta, ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.Sun varmaan tarttee siirtyä katsomaan sohvaperunoita. :DD