Juhis ollut käsittämättömän paska tänään. Kuin yö ja päivä, kun Sport-peleihin vertaa.Voi jeesus tuota Aaltosta. Lese kotiin.
Juhis ollut käsittämättömän paska tänään. Kuin yö ja päivä, kun Sport-peleihin vertaa.Voi jeesus tuota Aaltosta. Lese kotiin.
Hauskaa tässä on muuten se että IFK:ssa pelatessaan iski esim. Kärppiä vastaan aika napalla kudilla kiekon maaliin. Kuinkas muuten.Juhiksen bravuurit läpiajoista: maalin taakse tai spin-o-rama ja bulgarilainen kulmaan.
On vain yksi Juhis
Luovutit välieräpaikan jo hifkille. Ehdotin vain korvaavaa kun ajattelin että poistut kanavilta. Ei henkilökohtaista.Enköhän minä ihan itse päätä mitä katson tai olen katsomatta, ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.
Juu pidä jatkossakin ne ehdotuksesi vaan omalla näppikselläsi. Ei henkilökohtaista.Luovutit välieräpaikan jo hifkille. Ehdotin vain korvaavaa kun ajattelin että poistut kanavilta. Ei henkilökohtaista.
Kahden metrin päästä viisi metriä ohi. Onkohan siitä tullut sokea.Aaltonen ampui. Big mistake.
Häpi fämili. Kohta Leville.Manner huutaa ''Hyvä äijät'' kun kiekko heitetään ränniin pakin toimesta :)