Koittakaa nyt ristus ryhdistäytyä! Menee meilläkin pian turhan tiukaksi.
Koittakaa nyt ristus ryhdistäytyä! Menee meilläkin pian turhan tiukaksi..
Suuret pahoittelut. Tänään epäonnistui valmistautuminen. Muuten oltaisiin kyllä pystytty auttaan teitä. Nyt kävi näin.Koittakaa nyt ristus ryhdistäytyä! Menee meilläkin pian turhan tiukaksi..
Ei kiitos, me mennään setä Ristolla.Hakekaa tuo teidän kasvatti vittuun meidän penkin takaa ku itse ei siitä eroon päästä.
Eikö ees isolla rahalla? Mamba on hyvä organisoimaan viisikkopelaamista, tsemppaamaan ja ohjeistamaan pelaajia kesken pelin ja luomaan ylivoimille onnistumisen puitteet. Ei ota turhaan aikalisiäkään, saatika vaihtele maalivahtia kesken peliä. Olisi kyllä stabiili lisä Sportin valmennukseen.Ei kiitos, me mennään setä Ristolla.
Eikö ees isolla rahalla?
Mulla ei oo kivaa, mutta mä taidankin olla ainoa?Kaikilla on kivaa. Kivaa on myös pelata heikkoa lätkää, sekä hävitä.
+ viime kauden SaiPa-paidat.Mukaan voidaan antaa kassillinen valkea kevät teepaitoja ja kolmet VIP-liput ens kesän Qstockiin.
Ei minullakaan ole. Mutta tätähän seuran hallitus ja sponsorit halusivat: aktiivista lätkää! Kyllä homma toimii.Mulla ei oo kivaa, mutta mä taidankin olla ainoa?
Nopea, vahva ja luotettava! Yes!Ei minullakaan ole. Mutta tätähän joukkueen hallitus ja sponsorit halusivat: aktiivista lätkää! Kyllä homma toimii.
+ viime kauden SaiPa-paidat.
Et oo ainoa. Muutoksen kyllä ihan näki ja aisti.Mikkolan aikaan oli juuri nopea, vahva ja luotettava !! Ja myös silloin penkillä ja sen takana elettiin pelissä mukana....näin mun ”silmin” ....