Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 623 047
  • 8 707

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nää pitää vaan hoitaa. Ei mitään Jukurit tyyppistä pupeltamista. Jos ei homma hoidu, niin peilin eteen vaan. Mikäli meinaa keväällä menestyä, pitää olla tasoa tekemisessä.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ennemmin syyttäisin tuosta maalista kaksikin Tieksola-Kunyk siniviivapelaamista.

Juu toki, mutta pelkästään kun tuota torjuntatyöskentelyä tarkastelee, niin ei Justuskaan pysty tällä hetkellä paljon joukkuetta jeesaamaan. Kesken pelin kun taas vaihdettiin tolppien väliin, niin pelasi huippu pelin. Haiskahtaa pääkoppajutuilta.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Tieksolan itseluottamus on kyllä niin tapissa kuin voi vain olla. Kaunista katseltavaa.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
On kyllä niin huolimatonta paskaa välillä että vissiin kaikki odottelee vähän kauden loppumista.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Joukkueen isoin ja vahvin mies Metsävainio ylivoimalla neliön keskellä. Valoja päälle Manner! Ei sinne aina tarvitse sijoittaa joukkueen kääpiöitä painimaan maalille pakkeja vastaan.
Olisiko ihan pähkähullua koittaa Sulakia maalin edessä? Ei sinne oikein muitakaan kaappeja ole laittaa. Annunen ehkä.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kahden erän jälkeen huomioita pelistä niin Kärpät on vajonnut liigajumbon tasolle sitä enemmän mitä pidemmälle peli on edennyt. Surullista.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Minulla on mennyt jo luotto siihen, että tuo ylivoima saataisiin tällä kaudella toimivaksi. Joka peliin vaihtuu ukot ja silti tai juuri siitä
syystä se on ihan karmivaa.

Joukkue on kasattu väärin, jos vastustajan puolustajien kanssa pistetään painimaan Mustonen tai tänään joukkueen pienin pelaaja.
 

Micol

Jäsen
Minulla on mennyt jo luotto siihen, että tuo ylivoima saataisiin tällä kaudella toimivaksi. Joka peliin vaihtuu ukot ja silti tai juuri siitä
syystä se on ihan karmivaa.

Joukkue on kasattu väärin, jos vastustajan puolustajien kanssa pistetään painimaan Mustonen tai tänään joukkueen pienin pelaaja.
Muse tippuu pois kokoonpanosta, niin tilalle laitetaan laituriksi umpisentteri Koskenkorva ja ylivoimalle puolestaan Tino Metsävainio (172cm/67kg) maalinedusmieheksi. Joku järki näissä valinnoissa pitäisi sentään säilyttää, vaan ei. Kääpiötä maalille, vaikka henki lähtisi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Minulla on mennyt jo luotto siihen, että tuo ylivoima saataisiin tällä kaudella toimivaksi. Joka peliin vaihtuu ukot ja silti tai juuri siitä
syystä se on ihan karmivaa.

Joukkue on kasattu väärin, jos vastustajan puolustajien kanssa pistetään painimaan Mustonen tai tänään joukkueen pienin pelaaja.
Kukkonen taisi tähän ylivoimaan ottaa kantaa jossain Petopodin jaksossa. En sanatarkkaan muista miten sanoin, mutta siellähän on ihan vääriä miehiä. Annetaan yv aikaa niille kelle sitä on "luvattu", tai yritetään pitää ukot tyytyväisinä oikean roolituksen kustannuksella. Näin minä sen ainaki ymmärsin.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Oon alkanut tykkään tästä meidän kolmosesta. Jos siitä joku vain osaisi pistää kiekon maaliin, niin tuohan tekisi aivan hirveää tuhoa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Koblilla on kyllä varsin paska laukaus silloin, kun pitäisi tehdä nopeita ratkaisuja.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ihan hirveän näköistä kendoa tuo peli nyt!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös