Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 627 249
  • 8 707

Micol

Jäsen
Oletko typerys vai tosikko? Veikkaus tarjoaa seiskan kerrointa parhaillaan
Kärppien voitolle varsinaisella.
Olen realisti - kiitos kysymästä. Sinä kerroit Kärppien voittavan tänään ja minä sanon, että vitut - mitään palaa. Eikös tän pitäisi olla helppoa rahaa sulle (500€ pois kuleksimasta), kun on kerran vankkumaton usko, että Kärpät vielä nousee? Ei niitä kertoimia kannata kattella, kun usko on kova.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Näennäistä hallintaa kärpillä silloin kun pitävät kiekkoa. Koitetaan jotain ihme rännivyörytystä mihin edes omat ei osaa ja kerkeä reagoida vaan juostaan samanlaista kilpajuoksua kuin omissa.

Tieksola melkeinpä ainoana koittaa murtaa itseään välillä keskelle. Muuten pyöritään kaukana maalilta ja vedot sama juttu, kaukaa ja ilman maskia.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Ensimmäinen erä oli kuin perinteinen Liiga-karsinta peli joskus kauan aikaa sitten, kun niitä oli.

Vastustaja pörrää ihan mukavasti ja saa jotain ringettevetoja ilman vaaraa aikaan, sillä aikaa kun toinen joukkue pelaa toimivalla pelisysteemillä, kaksi vaihdetta paremmalla jalalla ja paremmalla viimeistelyllä. Pelin voittajasta ei ole epävarmuutta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika heikkoa on peli ollut vrt. viimeiset kolme kautta. Tai vaikka viimeiset seitsemän kautta, mistä pois Suikkasen kausi ja Mikkelin Ihmeet.

Kuten sanoin, määrittelykysymys. Olemme tulleet siihen, että esimerkiksi sinun maksimaaliseksi odottama sarjasijoitus ei ole enää riittävä. No joo, tiedän, että haluaisit Kärppien olevan aina paras, niin kuin minäkin. Se ei ole aina mahdollista. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sarja nelonen olisi huono joukkue, JYP on.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Ai niin joo, tuo juttu unohtui. Tosiaan Mikkolan alaisuudessa koko kauden pelatessaan Kärpät kamppailisi runkosarjan voitosta. Tuo Mannerin kyykkäyskö se oli minun erhe voimasuhdearviossani? Perhana!
En ikinä sanonut mitään tämäntapaista mutta heti käänsit asian aivan toiseksi.
Mikkolan pätkällä peli näytti parhaimmalta koko kaudella ja ilman hänen värkkäämää voittoputkea Kärpät ei olisi sijalla 4, pistekeskiarvioiden puolesta tämä on fakta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen realisti - kiitos kysymästä. Sinä kerroit Kärppien voittavan tänään ja minä sanon, että vitut - mitään palaa. Eikös tän pitäisi olla helppoa rahaa sulle (500€ pois kuleksimasta), kun on kerran vankkumaton usko, että Kärpät vielä nousee? Ei niitä kertoimia kannata kattella, kun usko on kova.
Ei kukaan noin ääliömäiseen tarjoukseen tartu. Älä tee itsestäsi typerystä.
 
Kalpa pelaa jääkiekkoa ja Kärpät ringetteä.

Onko siellä joku kilpaluistelu päällä? Miksi Kärpät ei pelaa fyysisemmin? Oli tosiaan niin monta paikkaa tööttää äijää ja lopettaa joko suora hyökkäys ja kääntää tai se pörrääminen.

Niiden päässä pienet pygmit taklaa minkä kerkeää ja Kärpät aivan lapasia.

No ei siinä.. menkää ja hävitkää kerta peli ei näytä taas maistuvan.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten sanoin, määrittelykysymys. Olemme tulleet siihen, että esimerkiksi sinun maksimaaliseksi odottama sarjasijoitus ei ole enää riittävä. No joo, tiedän, että haluaisit Kärppien olevan aina paras, niin kuin minäkin. Se ei ole aina mahdollista. Se ei kuitenkaan tarkoita, että sarja nelonen olisi huono joukkue, JYP on.
Totesinkin, että melko huono joukkue. Ja nimenomaan suhteutettuna aiempien vuosien Kärppiin. Noin, nyt se on tarkennettu.

Lainaamani nimimerkki varmasti ihmettelikin, että miksi Kärpät pelaa näin heikosti. Me taas olemme turtuneet tähän.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ikinä sanonut mitään tämäntapaista mutta heti käänsit asian aivan toiseksi.
Mikkolan pätkällä peli näytti parhaimmalta koko kaudella ja ilman hänen värkkäämää voittoputkea Kärpät ei olisi sijalla 4, pistekeskiarvioiden puolesta tämä on fakta.

Tuollainen ajatus minulle syntyi kirjoituksestasi. Hyvä, että selvensit.
 

Micol

Jäsen
Näennäistä hallintaa kärpillä silloin kun pitävät kiekkoa. Koitetaan jotain ihme rännivyörytystä mihin edes omat ei osaa ja kerkeä reagoida vaan juostaan samanlaista kilpajuoksua kuin omissa.

Tieksola melkeinpä ainoana koittaa murtaa itseään välillä keskelle. Muuten pyöritään kaukana maalilta ja vedot sama juttu, kaukaa ja ilman maskia.
Ei ole mitään palaa päästä kunnon paikoille lähelle maalia, kun vastustajan viisikko on niin tiivis ja liikkuva, niin täytyy koittaa sitten jotain näennäistä hallintaa ja suht pitkiä rännityshyökkäyksiä, joissa todellista maalipaikkaa tai saati vetopaikkaa ei vaan synny. Ihme on, jos Kärpät tekee tänään yli yhden maalin. Tieksolan ja Kunykin yksilötaitojen harteilla lepää tänään Kärppien viimeistely.
 
Totesinkin, että melko huono joukkue. Ja nimenomaan suhteutettuna aiempien vuosien Kärppiin. Noin, nyt se on tarkennettu.

Lainaamani nimimerkki varmasti ihmettelikin, että miksi Kärpät pelaa näin heikosti. Me taas olemme turtuneet tähän.
2008 Kärpät veis tätä porukkaa 17-0.

Mutta joo onhan tää Kärpät paljon heikompi.. varmaan syystä että sukupolvien vaihdos ja korona päällä eivät lähteneet missään vaiheessa vahvistamaan.

Kyllä tuon joukkueen saisi pelaamaan paljon paremminkin..mutta Mikko on tulppana.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Ei ole mitään palaa päästä kunnon paikoille lähelle maalia, kun vastustajan viisikko on niin tiivis ja liikkuva, niin täytyy koittaa sitten jotain näennäistä hallintaa ja suht pitkiä rännityshyökkäyksiä, joissa todellista maalipaikkaa tai saati vetopaikkaa ei vaan synny. Ihme on, jos Kärpät tekee tänään yli yhden maalin. Tieksolan ja Kunykin yksilötaitojen harteilla lepää tänään Kärppien viimeistely.
Kyllä. Paras merkki tuosta näennäisyydestä on se, että todella suuren osan ajasta kun kärpillä on hyökkäyspäässä kiekko, selkä on pelille päin.

Kärpät jää nollille tänään, se fiilis mulla on. Mielelläni oon väärässä.
 
H

Hidas_ja_kankea

Siellä vetää Kalapa niin ääliömäistä kiekkoa että olisi suorastaan naurettavan helppoa pelata ne pyöritykset poikki töötillä tai kahdella, mutta jostain syystä jätetään taklaamatta oikein ketään.. näkee että oikein varotaan taklaamasta vaikka voisi aivan sääntöjen puitteissa kolata niitä tonttiin urakalla.

Miksi näin? Vissiin kivaa olla tappiolla 2-0?

Ei Kalapalla ole mitään jakoa jos nää alkas pelaan jääkiekkoa eikä mitään kilpaluistelu vitun hippasta..
Kärpät on vähiten fyysinen joukkue Liigassa, joten ei tuo niin todennäköinen pelitapa ole. Sitten kun tunne tapetaan, niin vielä vaikeampaa...
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Otetaanko tuosta veto? Siinä voisi olla järkeäkin.

Hmm, minä voisin ottaa vedon. Jos Kärpät ei tee yli yhtä maalia, niin perustelet minulle vihdoin miksi Kärppien hyökkäys on niin laaja ja parempi kuin esimerkiksi Lukon vastaava.

Jos häviän, niin lopetan tämän nöyrän pyynnön vaatimista sinulta.

Edit. Ja siis heti pelin jälkeen, eikä joskus kolmen kuukauden kuluttua, mitä siihen nyt on mennyt aikaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hmm, minä voisin ottaa vedon. Jos Kärpät ei tee yli yhtä maalia, niin perustelet minulle vihdoin miksi Kärppien hyökkäys on niin laaja ja parempi kuin esimerkiksi Lukon vastaava.

Jos häviän, niin lopetan tämän nöyrän pyynnön vaatimista sinulta.
Kiva, että jaksat odottaa. Luvattu on ja tehdään. Ei tarvitse sinulta toimenpiteitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös