Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 627 452
  • 8 707

Micol

Jäsen
Hmm, minä voisin ottaa vedon. Jos Kärpät ei tee yli yhtä maalia, niin perustelet minulle vihdoin miksi Kärppien hyökkäys on niin laaja ja parempi kuin esimerkiksi Lukon vastaava.

Jos häviän, niin lopetan tämän nöyrän pyynnön vaatimista sinulta.

Edit. Ja siis heti pelin jälkeen, eikä joskus kolmen kuukauden kuluttua, mitä siihen nyt on mennyt aikaa.
Tää on aidosti hyvä ehdotus. Kätelkäähän veto kiinni.
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Ihan niinkuin ennen vanhaan kun nousua yritettiin... Paitsi että välillä voitettiinkin... Kyllähän Kalpa on aina Kalpa...
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hmm, minä voisin ottaa vedon. Jos Kärpät ei tee yli yhtä maalia, niin perustelet minulle vihdoin miksi Kärppien hyökkäys on niin laaja ja parempi kuin esimerkiksi Lukon vastaava.
Älä pidättele hengitystäsi odotellessa. Torso on tunnetusti tyhjien lupausten mies. Tai nainen, mistä minä tiedän.
 
Kärpät on vähiten fyysinen joukkue Liigassa, joten ei tuo niin todennäköinen pelitapa ole. Sitten kun tunne tapetaan, niin vielä vaikeampaa...
Tunnetta oli paljon enemmän Laten alla pelatessa.

Huomiona vain että Kalpa on ottanut myös Kärppien maalinedustan haltuun omansa lisäksi.

On kyllä pojat säälittäviä.. Siellä 167cm pygmit painaa maalille niin että saluunan ovet paukkuu..
 
H

Hidas_ja_kankea

Hmm, minä voisin ottaa vedon. Jos Kärpät ei tee yli yhtä maalia, niin perustelet minulle vihdoin miksi Kärppien hyökkäys on niin laaja ja parempi kuin esimerkiksi Lukon vastaava.

Jos häviän, niin lopetan tämän nöyrän pyynnön vaatimista sinulta.

Edit. Ja siis heti pelin jälkeen, eikä joskus kolmen kuukauden kuluttua, mitä siihen nyt on mennyt aikaa.
Höh! Se odottaa mielikuvituksellista tilannetta, jossa Lukko tipahtaisi poffeissa ja Kärpät jatkaisi. Korona on meidän mahdollisuus.

Ei tässä nyt oikein ehdi, kun neljättä kuukautta on lupauksesta kulunut. Sen sata viestiä on kyllä ehtinyt kirjoittaa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Todellakin toivoisin, että Kärpät tämän pelin kääntää, mutta pelissä mikään ei anna moiseen viitteitä. Todella huonoa pelaamista Kärpiltä
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Mustostakin kerettiin vähän aikaan oikein kunnolla kehumaan mutta taas on muuten 8 pelissä tehnyt yhden pisteen.
Kestokakkosketju alkaa olla aika nähty hänen kohdalla vaikka Manner täysin häneen luottaakin vielä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös