Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 626 922
  • 8 707

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kohtuu tasainen matsi.

Byströmiltä harvinainen ohipeli, tavallaan ratkesi tuohon viimeiseen virheeseen.

Jokinen osoitti, miksi on pelaavassa kokoonpanossa. Myös paljon parjatulta Ronkaiselta hyvä ottelu.

Huttulalta pitkästä aikaa huono peli.

Tieksolalta upea peli hyökkäyspäähän, tosin taisi olla kahden takaiskun aikana jäällä, ja ainakin toisessa olisi voinut pelata tilanteen paremmin.

Jotenkin kuriton ottelu Kärpiltä, mutta ei IFK ylikävellyt.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Lopputulos mairittelee Kärppiä. Huonoin esitys pitkään aikaan ja tosiasiassa Kärpillä ei ollut pelillisesti mitään palaa voittoon tänään vaan yksilösuorituksilla roikuttiin mukana. Vituttaa aika rankasti koska on sekin nähty, että tuossa joukkueessa on potentiaalia paljon nähtyä parempaan. Ottaisin mielummin ne tyhmät yli-innokkaat jäähyt armottoman taistelun jälkeen kuin tämän haluttoman ja löysän neppailun.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Makustele sinä vain paskaa ihan rauhassa, kuten tavallista. Minä kannustan ja elän Kärppien mukana toisella tavalla.
Sulla on kyllä käsittämättömän ylimielinen tapa esittää tuota omaa agendaasi. Eiköhan @Huml71 ihan vilpittömästi toivo Kärppien parasta, ihan kuten kaikki muutkin täällä. Hänellä on ihan täysi oikeus turhautumiseen. On se vaan jännä sattuma kun vastuu-Mikon palatessa puikkoihin niin kaikki tuntuu menevän pelissä ihan sekaisin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Makustele sinä vain paskaa ihan rauhassa, kuten tavallista. Minä kannustan ja elän Kärppien mukana toisella tavalla.
Hyvältä maistuu, kiitos vain. Ville Leskisen onnistumiset lämmittivät mieltäni kovasti. Mahtava pelaaja. Toivottavasti sinäkin nautit!
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Lopputulos mairittelee Kärppiä. Huonoin esitys pitkään aikaan ja tosiasiassa Kärpillä ei ollut pelillisesti mitään palaa voittoon tänään vaan yksilösuorituksilla roikuttiin mukana. Vituttaa aika rankasti koska on sekin nähty, että tuossa joukkueessa on potentiaalia paljon nähtyä parempaan. Ottaisin mielummin ne tyhmät yli-innokkaat jäähyt armottoman taistelun jälkeen kuin tämän haluttoman ja löysän neppailun.

Tunteesta samaa mieltä, se jäi vajaaksi. Muusta en. Mielestäni peli oli tasainen, ja Kärpillä oli kyllä hyvät saumat voittaa peli. Henkilökohtaiset virheet ratkaisi tänään. Pyörälä huolettaa kovasti, ei tavallaan petä, mutta ei tuo tuohon hyökkäyspeliin nyt oikeastaan yhtään mitään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Harmittava tappio ,mutta kyllähän jos jonkun piti Kärpät upottaa niin Leselle sen suo. Toivottavasti mies palaa vielä Kärppäpaitaan sillä noita otteita kelpaa katsella!
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Taneli Ronkainen teki muuten tänään monta todella hyvää ratkaisua kiekon kanssa, eikä yrittänyt mitään turhia taikatemppuja.
Joku heitti vitsillä, että Ronkainen ja Byström pelaavat tänään toistensa paidoilla ja peliä katsoessa alan uskoa tähän teoriaan :D
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
On se vaan jännä sattuma kun vastuu-Mikon palatessa puikkoihin niin kaikki tuntuu menevän pelissä ihan sekaisin.

Vastuu-Laten aikana ei pelattu HIFK :ta vastaan. Tänään oli laadukas vastustaja, mutta peli oli molemmilta hieman laaduton. Peli oli tasainen, mutta heikkotasoinen. Henkilökohtaisiin virheisiin ratkesi, mutta suotakoon huono peli Byströmille ja Huttulalle, ovat pelanneet niin monta loistavaa matsia viime aikoina.
 

JJJ-Leipurit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä on karmeeta kattoa kun ex-kärppä kyykyttää minkä kerkiää. Onneks peli kestää vaan 60 minuuttia, muuten oltais taas kolkuteltu 8 päästettyä maalia. Ifk, tappara, lukko. Niitä vastaan ei pärjätä. Ja muulla ei lopulta edes oo väliä koska noi joukkueet pitää voittaa jos mielii minkäänlaisista mitaleista haaveilla.

Vituttaa ankarasti, eikai tässä muuta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jotenkin kuriton ottelu Kärpiltä, mutta ei IFK ylikävellyt.
Ei ylikävellyt ei, mutta olivat silti 5vs5 -pelissä melko selkeästikin edellä. Suuressa osassa jo mainitsemasi Kärppien virheet. Aivan käsittämätön määrä tänään.

Minua taas harmittaa se, että kaksi todella laadukasta sentteriä kaipaava IFK onnistuu silti kampeamaan voittoon liigan parasta vierasjoukkuetta vastaan. Kärpät oli tänäänkin kaukana parhaastaan. Kaksi matsia Mamban paluun jälkeen, eikä löydy oikeastaan mitään kehuttavaa itse pelistä. Pelaajien suoritukset sitten erikseen.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Vähän väsynyttä tää ainainen läpsyttely ja sitten herätään tappioasemassa taistelemaan ilman maalivahtia... Asian voisi helposti hoitaa yhden osa-alueen kuntoon laittamisella: YV:n.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Tunteesta samaa mieltä, se jäi vajaaksi. Muusta en. Mielestäni peli oli tasainen, ja Kärpillä oli kyllä hyvät saumat voittaa peli.

Ainahan on mahdollisuus voittaa peli ja jos tänään Kärpät olisi voittanut niin se olisi tullut yksilösuoritusten kautta. Annuselta yksi gamesaver ja oltaisiin ehkä oltu jatkoilla ja tulos olisi ollut parempi. Ei poista sitä tosiasiaa, että nyt on kahdessa edellisessä pelissä palattu takaisin repaileiseen viisikkoon, pitkiin etäisyyksiin ja huonoihin ajoituksiin hyökätessä, puolustaessa ja varsinkin peliä avatessa. Pelillisesti huono esitys Kärpiltä ja lukemat pysyi siedettävinä ehkä siksikin, että ei myöskään HIFK ei ollut parhaimmillaan.
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Makustele sinä vain paskaa ihan rauhassa, kuten tavallista. Minä kannustan ja elän Kärppien mukana toisella tavalla.
Toiset purkaa pettymystä joukkueen huonoihin otteisiin kirjoittelemalla tänne joukkueen tekemisistä, sinä purat pettymystä v*ttuilemalla tällä tavalla muille kirjoittajille. Enpä arvosta tällaista. Tätäkö se veljeys ja kannustaminen sitten on?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sulla on kyllä käsittämättömän ylimielinen tapa esittää tuota omaa agendaasi. Eiköhan @Huml71 ihan vilpittömästi toivo Kärppien parasta, ihan kuten kaikki muutkin täällä. Hänellä on ihan täysi oikeus turhautumiseen.
Tottakai on oikeus turhautua. Minulla on myös oikeus kehua hyvin suorittanutta pelaajaa, eikö vain? Siitähän tämä lähti liikkeelle. Minä kehuin Jokista, johon @Huml71 kävi kommenttinsa tölväisemässä. Ei minulla ilman tuota poikkaria olisi ollut Humlille mitään asiaa. Sinä olet kuin Kaukokari tuomioinesi. :)
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tottakai on oikeus turhautua. Minulla on myös oikeus kehua hyvin suorittanutta pelaajaa, eikö vain? Siitähän tämä lähti liikkeelle. Minä kehuin Jokista, johon @Huml71 kävi kommenttinsa tölväisemässä. Ei minulla ilman tuota poikkaria olisi ollut Humlille mitään asiaa. Sinä olet kuin Kaukokari tuomioinesi. :)
Mielestäni kommenttini oli varsin asiapitoinen, joten vastauksesi oli oikeastaan vain huvittava. No hard feelings.

Esitys oli jälleen heikko. Ja korostan vielä: ei tuloksellisesti, vaan pelillisesti. Todella heikko.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Vesa

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Ainahan on mahdollisuus voittaa peli ja jos tänään Kärpät olisi voittanut niin se olisi tullut yksilösuoritusten kautta. Annuselta yksi gamesaver ja oltaisiin ehkä oltu jatkoilla ja tulos olisi ollut parempi. Ei poista sitä tosiasiaa, että nyt on kahdessa edellisessä pelissä palattu takaisin repaileiseen viisikkoon, pitkiin etäisyyksiin ja huonoihin ajoituksiin hyökätessä, puolustaessa ja varsinkin peliä avatessa. Pelillisesti huono esitys Kärpiltä ja lukemat pysyi siedettävinä ehkä siksikin, että ei myöskään HIFK ei ollut parhaimmillaan.

Niin vaikea kommentoida oliko parhaimmillaan, en ole IFK:ta niin paljoa seurannut. Tänään kyse oli henkilökohtaisista virheistä, ei niinkään pelitavallisista. Toisaalta voidaan ajatella, että IFK pakotti aktiivisella pelillään niihin virheisiin. Mutta en silti ole niin huolissani mitä osa täällä taas on, ja vaatii Mikolle potkuja. Mielestäni absurdi ajatus. Annunen pelasi ok pelin, mutta toki yhdellä gamesaverilla olisi antanut Kärpille suuremman mahdollisuuden pelata pisteistä.

Tuo Pyörälä huolettaa, jos saa itseä toistaa. Ei petä, mutta ei tuo hyökkäyspäähän oikein mitään uhkaa. Miten palstatoverit näkee asian?
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Tänään kyse oli henkilökohtaisista virheistä, ei niinkään pelitavallisista.

Minä taas näen, että nimenomaan pelitavalliset ongelmat ja toistuvasti pieleen menevä valmistautuminen ajavat henkilökohtaisiin virheisiin. Jos viisikko seilaa levällään pitkin kaukaloa ja kukaan ei yhtäkkiä tiedä missä pitää olla ja mitä tehdä niin altistaahan se virheille ja merkkauspelaaminen sekä organisoitu viisikolla hyökkääminen ja puolustamunen muuttuu mahdottomaksi.


Tuo Pyörälä huolettaa, jos saa itseä toistaa. Ei petä, mutta ei tuo hyökkäyspäähän oikein mitään uhkaa. Miten palstatoverit näkee asian?

Ei ole Spede ollut ykköskentän tasoa alkukauden jälkeen. Tuntuu, että ei oikein löydä Kunykin kanssa yhteistä säveltä.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Minä taas näen, että nimenomaan pelitavalliset ongelmat ja toistuvasti pieleen menevä valmistautuminen ajavat henkilökohtaisiin virheisiin. Jos viisikko seilaa levällään pitkin kaukaloa ja kukaan ei yhtäkkiä tiedä missä pitää olla ja mitä tehdä niin altistaahan se virheille ja merkkauspelaaminen sekä organisoitu viisikolla hyökkääminen ja puolustamunen muuttuu mahdottomaksi.

Pelin alkuhan oli Kärppien? Leskinenkin sanoin post-games haastattelussa, että olivat pinteessä alussa.

Myöskään Byströmin ratkaiseva virhe oli puhdas virhe, ei mikään viisikkopeliin liittyvä. Myös saman miehen lukuisat virheet kiekolla viivassa ja oman maalin takana olivat puhtaasti henkilökohtaisia. Mutta niinkuin sanoin, sallittakoon myös hänelle se ohi peli, on ollut fantastinen koko kauden.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toiset purkaa pettymystä joukkueen huonoihin otteisiin kirjoittelemalla tänne joukkueen tekemisistä, sinä purat pettymystä v*ttuilemalla tällä tavalla muille kirjoittajille. Enpä arvosta tällaista. Tätäkö se veljeys ja kannustaminen sitten on?
Purkiko @Huml71 viestissään pettymystään peliin vai minuun? Ainakin hän minua lainasi. Minä ilakoin aidosti Jokisen onnistumisista, johon hänen oli pakko kommentoida Kärppien pelanneen huonosti. Ihmettelen tässä mielessä kommenttiasi.

Veljeys on merkityksellinen juttu. Ikävä kyllä sitäkin on tällä palstalla parjattu. Kannustan kaikkia veljeyteen. Sydämestä se lähtee ja ilmenee tukena niin vastamäessä kuin myötämäessä. Kaikesta erimielisyyksistämme huolimatta tiedän, että @Huml71 omaa ison routasydämen. Se sykkii voimakkaasti niin kuin minunkin. Ulostulot ovat vain erilaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös