3 pistettä jää Stadiin.
Jaa niinkö siinä sitte kävi. Mää en pystyny kattoo koko peliä, ku piti käyvä lypsylä, nii makia ku kävit kertomasa
3 pistettä jää Stadiin.
Oliko näin? Tosi kiva, että kävit asian meille kertomassa. Olisi muutoin jäänyt huomiotta. :)
Sulla on kyllä käsittämättömän ylimielinen tapa esittää tuota omaa agendaasi. Eiköhan @Huml71 ihan vilpittömästi toivo Kärppien parasta, ihan kuten kaikki muutkin täällä. Hänellä on ihan täysi oikeus turhautumiseen. On se vaan jännä sattuma kun vastuu-Mikon palatessa puikkoihin niin kaikki tuntuu menevän pelissä ihan sekaisin.Makustele sinä vain paskaa ihan rauhassa, kuten tavallista. Minä kannustan ja elän Kärppien mukana toisella tavalla.
Hyvältä maistuu, kiitos vain. Ville Leskisen onnistumiset lämmittivät mieltäni kovasti. Mahtava pelaaja. Toivottavasti sinäkin nautit!Makustele sinä vain paskaa ihan rauhassa, kuten tavallista. Minä kannustan ja elän Kärppien mukana toisella tavalla.
Lopputulos mairittelee Kärppiä. Huonoin esitys pitkään aikaan ja tosiasiassa Kärpillä ei ollut pelillisesti mitään palaa voittoon tänään vaan yksilösuorituksilla roikuttiin mukana. Vituttaa aika rankasti koska on sekin nähty, että tuossa joukkueessa on potentiaalia paljon nähtyä parempaan. Ottaisin mielummin ne tyhmät yli-innokkaat jäähyt armottoman taistelun jälkeen kuin tämän haluttoman ja löysän neppailun.
Joku heitti vitsillä, että Ronkainen ja Byström pelaavat tänään toistensa paidoilla ja peliä katsoessa alan uskoa tähän teoriaan :DTaneli Ronkainen teki muuten tänään monta todella hyvää ratkaisua kiekon kanssa, eikä yrittänyt mitään turhia taikatemppuja.
Surullista. Jokainen tavallaan, kuten todettua.Hyvältä maistuu, kiitos vain. Ville Leskisen onnistumiset lämmittivät mieltäni kovasti. Mahtava pelaaja. Toivottavasti sinäkin nautit!
On se vaan jännä sattuma kun vastuu-Mikon palatessa puikkoihin niin kaikki tuntuu menevän pelissä ihan sekaisin.
Ei ylikävellyt ei, mutta olivat silti 5vs5 -pelissä melko selkeästikin edellä. Suuressa osassa jo mainitsemasi Kärppien virheet. Aivan käsittämätön määrä tänään.Jotenkin kuriton ottelu Kärpiltä, mutta ei IFK ylikävellyt.
Tunteesta samaa mieltä, se jäi vajaaksi. Muusta en. Mielestäni peli oli tasainen, ja Kärpillä oli kyllä hyvät saumat voittaa peli.
Toiset purkaa pettymystä joukkueen huonoihin otteisiin kirjoittelemalla tänne joukkueen tekemisistä, sinä purat pettymystä v*ttuilemalla tällä tavalla muille kirjoittajille. Enpä arvosta tällaista. Tätäkö se veljeys ja kannustaminen sitten on?Makustele sinä vain paskaa ihan rauhassa, kuten tavallista. Minä kannustan ja elän Kärppien mukana toisella tavalla.
Jokinen Kärppien man of the match. Niin se vain diesel lämpenee ja kulli kovenee.
Tottakai on oikeus turhautua. Minulla on myös oikeus kehua hyvin suorittanutta pelaajaa, eikö vain? Siitähän tämä lähti liikkeelle. Minä kehuin Jokista, johon @Huml71 kävi kommenttinsa tölväisemässä. Ei minulla ilman tuota poikkaria olisi ollut Humlille mitään asiaa. Sinä olet kuin Kaukokari tuomioinesi. :)Sulla on kyllä käsittämättömän ylimielinen tapa esittää tuota omaa agendaasi. Eiköhan @Huml71 ihan vilpittömästi toivo Kärppien parasta, ihan kuten kaikki muutkin täällä. Hänellä on ihan täysi oikeus turhautumiseen.
Mielestäni kommenttini oli varsin asiapitoinen, joten vastauksesi oli oikeastaan vain huvittava. No hard feelings.Tottakai on oikeus turhautua. Minulla on myös oikeus kehua hyvin suorittanutta pelaajaa, eikö vain? Siitähän tämä lähti liikkeelle. Minä kehuin Jokista, johon @Huml71 kävi kommenttinsa tölväisemässä. Ei minulla ilman tuota poikkaria olisi ollut Humlille mitään asiaa. Sinä olet kuin Kaukokari tuomioinesi. :)
Ainahan on mahdollisuus voittaa peli ja jos tänään Kärpät olisi voittanut niin se olisi tullut yksilösuoritusten kautta. Annuselta yksi gamesaver ja oltaisiin ehkä oltu jatkoilla ja tulos olisi ollut parempi. Ei poista sitä tosiasiaa, että nyt on kahdessa edellisessä pelissä palattu takaisin repaileiseen viisikkoon, pitkiin etäisyyksiin ja huonoihin ajoituksiin hyökätessä, puolustaessa ja varsinkin peliä avatessa. Pelillisesti huono esitys Kärpiltä ja lukemat pysyi siedettävinä ehkä siksikin, että ei myöskään HIFK ei ollut parhaimmillaan.
Tänään kyse oli henkilökohtaisista virheistä, ei niinkään pelitavallisista.
Tuo Pyörälä huolettaa, jos saa itseä toistaa. Ei petä, mutta ei tuo hyökkäyspäähän oikein mitään uhkaa. Miten palstatoverit näkee asian?
Minä taas näen, että nimenomaan pelitavalliset ongelmat ja toistuvasti pieleen menevä valmistautuminen ajavat henkilökohtaisiin virheisiin. Jos viisikko seilaa levällään pitkin kaukaloa ja kukaan ei yhtäkkiä tiedä missä pitää olla ja mitä tehdä niin altistaahan se virheille ja merkkauspelaaminen sekä organisoitu viisikolla hyökkääminen ja puolustamunen muuttuu mahdottomaksi.
Purkiko @Huml71 viestissään pettymystään peliin vai minuun? Ainakin hän minua lainasi. Minä ilakoin aidosti Jokisen onnistumisista, johon hänen oli pakko kommentoida Kärppien pelanneen huonosti. Ihmettelen tässä mielessä kommenttiasi.Toiset purkaa pettymystä joukkueen huonoihin otteisiin kirjoittelemalla tänne joukkueen tekemisistä, sinä purat pettymystä v*ttuilemalla tällä tavalla muille kirjoittajille. Enpä arvosta tällaista. Tätäkö se veljeys ja kannustaminen sitten on?