Sinua vain harmittaa, kun en ole aina sinulle vastannut. Mukava, että kaipaat mielipidettäni noin paljon. Tuon Kärppien hyökkääjien laajuuden perustelun olen sinulle luvannut ja sen jossain välissä myös teen. Huoli pois.Mitenköhän tämän ottaisi. Väitit Kärppien hyökkäyksen olevan materiaalilta Liigan paras ja pyysin sinua perustelemaan väitteesi ja vertailemaan Kärppien hyökkäystä paperilla vaikka Lukkoon. Parissa ketjussa pyysin sinulta vastausta, muutamankin kerran, mutta ei kiinnostanut perustella omia sanojasi.
Kyllä sinä kiemurtelet tietyissä asioissa aivan helvetisti ja käännät kysymyksen joko kysymykseen, taikka vastaat aivan puuta heinää, etkä suoraan itse asiaan. Vähän politiikon vikaa.
Peli näyttää muutaman paremman peli jälkeen taas vaihteeksi siltä, että tänään ei taida Kärpät tehdä maaliakaan.
Tämä on todellakin hyvä asia, kun ykkösketju sukeltaa tehollisesti. JMA on nyt uudessa ketjussa nostanut jälleen päätään.Milloin viimeksi joku "maalitykki" on tehnyt Kärpissä maalin? OK, Jusa teki eilen tyhjiin mutta paljon tullut nyt näitä "kauden ensimäinen/toinen/kolmas maali". Hyvähän se on että maaleja tulee muillekin, ei siinä
Tekihän Aaltonen eilen. Vai lasketaanko maalitykiksi ;-)Milloin viimeksi joku "maalitykki" on tehnyt Kärpissä maalin? OK, Jusa teki eilen tyhjiin mutta paljon tullut nyt näitä "kauden ensimäinen/toinen/kolmas maali". Hyvähän se on että maaleja tulee muillekin, ei siinä
Milloin viimeksi joku "maalitykki" on tehnyt Kärpissä maalin? OK, Jusa teki eilen tyhjiin mutta paljon tullut nyt näitä "kauden ensimäinen/toinen/kolmas maali". Hyvähän se on että maaleja tulee muillekin, ei siinä
Tätä se on juurikin aina Torson kanssa. Täydellinen kuvaus kieltämättä.Mitenköhän tämän ottaisi. Väitit Kärppien hyökkäyksen olevan materiaalilta Liigan paras ja pyysin sinua perustelemaan väitteesi ja vertailemaan Kärppien hyökkäystä paperilla vaikka Lukkoon. Parissa ketjussa pyysin sinulta vastausta, muutamankin kerran, mutta ei kiinnostanut perustella omia sanojasi.
Kyllä sinä kiemurtelet tietyissä asioissa aivan helvetisti ja käännät kysymyksen joko kysymykseen, taikka vastaat aivan puuta heinää, etkä suoraan itse asiaan. Vähän politiikon vikaa.
Eipä niitä "maalitykkejä" kärpissä oikein tällä hetkellä ole. Pyörälällä ja Kunykilla toki useampi börsä kasassa, mutta maalitykeiksi heitä en kutsuisi. Edellä mainituilla kavereilla hiukan kuivakausi maalintekorintamalla.Milloin viimeksi joku "maalitykki" on tehnyt Kärpissä maalin? OK, Jusa teki eilen tyhjiin mutta paljon tullut nyt näitä "kauden ensimäinen/toinen/kolmas maali". Hyvähän se on että maaleja tulee muillekin, ei siinä
Kyllä se minuakin harmittaa, ettet kykene vastaamaan kysymyksiin selkeillä vastauksilla. Aika onneton oli kyllä tämäkin vastineesi nimimerkille @Via Dolorosa.Sinua vain harmittaa, kun en ole aina sinulle vastannut. Mukava, että kaipaat mielipidettäni noin paljon. Tuon Kärppien hyökkääjien laajuuden perustelun olen sinulle luvannut ja sen jossain välissä myös teen. Huoli pois.