WalkingDead
Jäsen
Oli siinä yks hyvä paikka kuitenkin tähän erään. Oltiin onnekkaita, että saadaan pelata noin kovaa vastustajaa vastaan ja tehdä tätä ammattia työksemme jne
7.finaali 2015. Pronssiottelussakin 2016 oli alku huonoa.Sattuuko joku muistamaan, koska Kärpät on viimeksi pelannut hyvää jääkiekkoa yhtäjaksoisesti koko ottelun (60 minuuttia!) ajan?
Et katsonut KalPa-peliä?Kamalinta jääkiekkoa, mitä olen pitkään aikaan katsonut.
Kalpa peli oli tätä peliä huomattavasti huonompi.Et katsannot KalPa-peliä?
Et katsannot KalPa-peliä?
Kertoo kyllä kaiken nykytilasta, jos tämä oli huomattavasti KalPa -peliä parempi suoritus.Kalpa peli oli tätä peliä huomattavasti huonompi.
Ette nyt vittu enää tasoita kun mulla on betsi menossa Tepsille.
Hyökkäys on kuitenkin laaja ja viime viikolla mentiin Lukon ohi pelillisesti niin että heilahti. Täältä luin. Faktaa on.Kärpät ei ole kuuteen viimeiseen otteluun tehnyt yli kahta maalia varsinaisella peliajalla.
Muistelisin lukeneeni samaa. Kummallista. Kärppien pitäisi tässä tapauksessa olla runkosarjan kärkitaisteluissa mukana.Hyökkäys on kuitenkin laaja ja viime viikolla mentiin Lukon ohi pelillisesti niin että heilahti. Täältä luin. Faktaa on.
20.10.-3.12.2016 nevö föget. 16 peliä, kaksi voittoa varsinaisella peliajalla ja kolme jatkoilla/rankkareilla.Tai tämä on aikalailla yhtä heikkoa, kuin Suikkasen syyskaudella. Ja se on jo jotain.
20.10.-3.12.2016 nevö föget. 16 peliä, kaksi voittoa varsinaisella peliajalla ja kolme jatkoilla/rankkareilla.
Nyt viimeiset 10 peliä joista kolme voittoa varsinaisella ja yksi rankkareilla, kuusi suoraa tappiota. Näistä tappioista viisi on tullut viimeisen kuuden pelin aikana. Ei tämä nyt ihan liian hyvältä vaikuta.
Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.Hyökkäys on kuitenkin laaja ja viime viikolla mentiin Lukon ohi pelillisesti niin että heilahti. Täältä luin. Faktaa on.
En tiedä miksi koet tässä olevan jotain katkeruutta tai mitään muutakaan erityishuomiota sinua kohtaan. Ehkä korkeintaan pientä huvittuneisuutta aiemmista väitteistä. Ei minua sen enempää jaksa kiinnostaa kuka niitä viestejä laukoo. Sisältö kiinnostaa enemmän.Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.
Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.
Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.
Itseasiassa aika harvoin enää kommentoin, koska näitä juttuja on niin paljon. @Roger Moore :n tilanne vähän huolestuttaa, joten häneen nyt reagoin. Mutta joo, tällä leikkikentällä kestän kyllä kommentoinnin jykevänä, vaikka esimerkiksi nimimerkkiini kohdistuvat narsisti -heitot halpoja ovatkin.Yllättävän usein tulet silti näitä juttuja kommentoimaan, vaikka sanot kritiikin kestäväsikin.
Onneksi et ole. Minä olen Kärppien kannattaja ja minä toivon mestaruutta.Jos minä olisin kärppien kannattaja, niin itse toivoisin koko kauden kestävää mahalaskua tässä vaiheessa, sillä se voisi olla uuden alku.