Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 618 804
  • 8 707

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Klassinen negatiivisuuden kierteessä olevan joukkueen peli Kärpiltä. Periaatteessa hyvä peli, mutta tuloksen tekemistä ohjaa pelko. Heikon KalPa pelin tämä oli kuitenkin pelillisesti paluu parempaan. Tulos ei vieläkään seurannut tekemistä, mutta sieltä se tulee.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyökkäys on kuitenkin laaja ja viime viikolla mentiin Lukon ohi pelillisesti niin että heilahti. Täältä luin. Faktaa on.
Muistelisin lukeneeni samaa. Kummallista. Kärppien pitäisi tässä tapauksessa olla runkosarjan kärkitaisteluissa mukana.

Todellisuudessa ollaan 20p jäljessä Lukkoa, ja peli on heikointa sitten Suikkasen kauden. Tai tämä on aikalailla yhtä heikkoa, kuin Suikkasen syyskaudella. Ja se on jo jotain.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuolla pelillä ei kuulu voittaa edes vahingossa. Sääliksi käy muutamia pelaajia, jotka oikeasti pelaavat logolle. Mamba ja muutama vapaamatkustaja vaan ulos. Maksakoot mitä maksaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tai tämä on aikalailla yhtä heikkoa, kuin Suikkasen syyskaudella. Ja se on jo jotain.
20.10.-3.12.2016 nevö föget. 16 peliä, kaksi voittoa varsinaisella peliajalla ja kolme jatkoilla/rankkareilla.

Nyt viimeiset 10 peliä joista kolme voittoa varsinaisella ja yksi rankkareilla, kuusi suoraa tappiota. Näistä tappioista viisi on tullut viimeisen kuuden pelin aikana. Ei tämä nyt ihan liian hyvältä vaikuta.
 

Snopek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arttu Hyry
Milloin viimeksi Kärppien pelissä ollut havaittavissa sitä, että Kärppien maalin eteen ei ole vastustajalla kiva tulla? Puhumattakaan hyökkäyspäästä? Vittu että vituttaa katsoa noin munatonta peliä, missä vastustaja ei joudu edes maksamaan hintaa Raksilassa voitosta. Ehkä tämä on sitä vastustajan kunnioitusta...
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
20.10.-3.12.2016 nevö föget. 16 peliä, kaksi voittoa varsinaisella peliajalla ja kolme jatkoilla/rankkareilla.

Nyt viimeiset 10 peliä joista kolme voittoa varsinaisella ja yksi rankkareilla, kuusi suoraa tappiota. Näistä tappioista viisi on tullut viimeisen kuuden pelin aikana. Ei tämä nyt ihan liian hyvältä vaikuta.

Miten tehdyt maalit ko. peleissä? Mutulla heittäisin, että Suikkasen aikana maalinteossa edes joskus onnistuttiin?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyökkäys on kuitenkin laaja ja viime viikolla mentiin Lukon ohi pelillisesti niin että heilahti. Täältä luin. Faktaa on.
Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.
En tiedä miksi koet tässä olevan jotain katkeruutta tai mitään muutakaan erityishuomiota sinua kohtaan. Ehkä korkeintaan pientä huvittuneisuutta aiemmista väitteistä. Ei minua sen enempää jaksa kiinnostaa kuka niitä viestejä laukoo. Sisältö kiinnostaa enemmän.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.

Yllättävän usein tulet silti näitä juttuja kommentoimaan, vaikka sanot kritiikin kestäväsikin.

Jos minä olisin kärppien kannattaja, niin itse toivoisin koko kauden kestävää mahalaskua tässä vaiheessa, sillä se voisi olla uuden alku.

Dufvan lähdettyä lukosta tapahtui juuri näin, josta lähti lumipallo pyörimään, kun hallituksen puheenjohtaja kantoi vastuuta ottamalla tinat. Siitä lähti muutosprosessi, jonka hedelmistä nautitaan Raumalla nyt.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Sinulla on paljon purkausten kohteita, kun Kärpät ei saa parhaillaan tulosta aikaan. Manner ja McTorso kyllä kestävät, eli antaa palaa vaan! Yhtäkaikki, olen pikkaisen huolissani katkeroitumisesi suuruudesta nimimerkkiäni kohtaan. Sen verran paljon sieltä purkauksia tulee.

Alat olla todella yksin romantisoivisesi ajatuksien kera. Ei siinä mtään, että uskoo logoon, mutta kyllä tosiasioiden kieltäminen näillä peliesityksillä ihmetyttää. Nolaat itsesi.

Kärpät kaudella 2020-2021 on todella epäonnistunut sekä seurajohdon, että valmennuksen osalta. Arvat ei osuneet ja valmennus jääräpäisesti ajaa arpoja lunastukseen. Mikään ei toimi ja pallo on totaalisen hukassa. Johtajuus loistaa poissaolollaan ja vastuuta siirrellään. Yksinkertaisesta pelistä on tehty sangen monimutkaista.

Lumipallo pyörii väärään suuntaan ja kuka sen stoppaa? Alkaa olemaan jo Junnoakin ikävä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yllättävän usein tulet silti näitä juttuja kommentoimaan, vaikka sanot kritiikin kestäväsikin.
Itseasiassa aika harvoin enää kommentoin, koska näitä juttuja on niin paljon. @Roger Moore :n tilanne vähän huolestuttaa, joten häneen nyt reagoin. Mutta joo, tällä leikkikentällä kestän kyllä kommentoinnin jykevänä, vaikka esimerkiksi nimimerkkiini kohdistuvat narsisti -heitot halpoja ovatkin.
Jos minä olisin kärppien kannattaja, niin itse toivoisin koko kauden kestävää mahalaskua tässä vaiheessa, sillä se voisi olla uuden alku.
Onneksi et ole. Minä olen Kärppien kannattaja ja minä toivon mestaruutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös