Joo, se on aika fyysinen suorite koittaa roikkua Jessen kimpussa puoli minuuttia.Mäkelä oli äsken ihan naatti kun oli puljun kimpussa :D
Nyt oli kyllä kauden hienoin holy dive! Ei vittu mitä paskaa. Liigan tuomaritoiminta on kyllä täyttä paskaa!
Hyviä pointteja sinulta jälleen! Dufva on jopa kyennyt uusiutumaan, Manner taasen ei. Melko vaatimattomalla nipulla laittavat kivasti Kärpille kampoihin.Kyllä! Se on Dufvan Risto, joka on tunnettu kiekollisen pelin organisoinnin virtuoosi, laittanut Sportin kiekollisen pelin kuntoon. Manner taas on ihan paska. Tänäänkin on ottamassa turpaan Dufvalta. Dufva Kärppiin! Ei vaan, miten se nyt menikään?
Poikkaria selkään niin ei ollu puljulla mitään palaa.Joo, se on aika fyysinen suorite koittaa roikkua Jessen kimpussa puoli minuuttia.
Bysse on kova luu. Vaikka oli viime kaudellakin vaikean alun jälkeen hyvä, niin on noussut nyt kyllä liigan pakkieliittiin tälle kaudelle.Byström on muuten helvetin hyvä puolustaja. Ja ylivoimakin toimii! Siinä sinulle vaihtelun vuoksi myös posia liittyen Kärppiin. Hus negatiivisuus!
Itsellä pisti silmään miten hetkeä ennen Sulakin jäähyä vedettiin Jokiselta jalat alta hyökkäysalueella. Sitähän tuomarit katsoivat vierestä hoo moilasina.Liigan tuomaritoiminnan suurin ongelma on epätasaisuus. Heti kun pelataan vähänkin useammalla paikkakunnalla niin osaan peleistä taso tipahtaa järkyttävästi. Tällä kaudella on ollut muutamassa ottelussa oikeasti hyvää tuomaritoimintaa mutta niissäkin on puolin ja toisin vinguttu varmaan vanhasta muistista.
Tänään Sport on kotiyleisön tuella tarkoitushakuisesti vähän laittanut kermaa kakun päälle. Niemelän jäähykin oli Sportin kaverilta tyyliin katse olan yli, linja kohti Niemelää, pakitus pahki, polvet veltoksi ja Niemelä jäähylle. Täysin haettu tilanne. Pari muutakin todella helppoa kaatumista on ollut ja parista on boksia tullut. Sääntöjen vastainen maila häirintä puolin ja toisin on jätetty järjestelmällisesti viheltämättä. Onhan se toki tasapuolista niinkin.
Jaa, olen saanut kirjoituksistasi sen kuvan, että Kärppien materiaali ei ole kummoinen. Ykkösen takana ei ole tehoilijoita. Ylivoimakin on huonoa. Minulla on toki toisenlainen näkemys.Melko vaatimattomalla nipulla laittavat kivasti Kärpille kampoihin.
Olet saanut oikean kuvan. Ja se on aika hyvin pitänyt kutinsa viime aikoina.Jaa, olen saanut kirjoituksistasi sen kuvan, että Kärppien materiaali ei ole kummoinen. Ykkösen takana ei ole tehoilijoita. Ylivoimakin on huonoa. Minulla on toki toisenlainen näkemys.
Ei kyllä nyt Puljulla uppoa millään...
Oletko itse siis sitä mieltä, että 1.ketjun jälkeen tehoilijoiksi kaavaillut Jokinen, Mustonen, Kristof, Kuokkanen ja Koblizek ovat onnistuneet alkukaudesta?Jaa, olen saanut kirjoituksistasi sen kuvan, että Kärppien materiaali ei ole kummoinen. Ykkösen takana ei ole tehoilijoita. Ylivoimakin on huonoa. Minulla on toki toisenlainen näkemys.