Sitäpä sitä. Ja pudotuspeleissä sillä pelitavalla heitettiin vesilintua.Vähän samat vibat alkaa olemaan kuin Mamban ekalla kaudella. Luomulätkää henkeen ja vereen.
Hassua. Kärppien ylivoima on ollut sarjan viidenneksi parasta ja tämän pelin jälkeen sen kuin nousee. Ylivoiman sydämenä on ollut kakkosketju, kovasti parjattu Jussi Jokinen etunenässä. Näkemyksesi on siis vähintäänkin kiistanalaisen. Minun mielestäni se on ihan huttua.Olet saanut oikean kuvan. Ja se on aika hyvin pitänyt kutinsa viime aikoina.
Oletko itse siis sitä mieltä, että 1.ketjun jälkeen tehoilijoiksi kaavaillut Jokinen, Mustonen, Kristof, Kuokkanen ja Koblizek ovat onnistuneet alkukaudesta?
Tjaa. Tuossa katselin nauhalta ylivoimalla tehtyjä maaleja, missä Jokinen on ollut osallisena syöttöjen muodossa. Eipä sieltä Jokiselta muita ihmetekoja ole tullut, muuta kuin poikkisyöttö Puljujärven voittomaaliin HPK:ta vastaan. Sekään ei tosin aivan kohdalleen osunut, kun Pulju joutui ampumaan hankalasta asennosta.Hassua. Kärppien ylivoima on ollut sarjan viidenneksi parasta ja tämän pelin jälkeen sen kuin nousee. Ylivoiman sydämenä on ollut kakkosketju, kovasti parjattu Jussi Jokinen etunenässä. Näkemyksesi on siis vähintäänkin kiistanalaisen. Minun mielestäni se on ihan huttua.
Kyllä Jusaa on parjattu ihan aiheesta. Ennen tätä peliä 5v5 pelin saldo 1+1 ja pelattuna on 11 ottelua. Ei nuo ole millään muotoa riittäviä mestaruutta tavoittelevan joukkueen kahteen kärkiketjuun. Toki ylivoimalla tulee kovaa tulosta ja moni täällä (minä mukaan lukien) on sanonut, että kyllä Jusa roolinsa ajaa ylivoimalla ja on ehdoteltu, että menisi hyvänä 3.ketjun pelaajana ja sitten ylivoimalla näyttelisi sitä suurempaa roolia. Kyllä itse näen Jusalle roolia joukkueessa sellaisena monipuolisena 3.ketjun pelaajana, koska pystyy pelaamaan sentterinä tai laidassa ja on myös kohtalainen av ja yv pelaaja, mutta totuus on, että anti 5v5-pelissä on äärimmäisen olematonta.Hassua. Kärppien ylivoima on ollut sarjan viidenneksi parasta ja tämän pelin jälkeen sen kuin nousee. Ylivoiman sydämenä on ollut kakkosketju, kovasti parjattu Jussi Jokinen etunenässä. Näkemyksesi on siis vähintäänkin kiistanalaisen. Minun mielestäni se on ihan huttua.
Eipä tuo näytä ihme olevan että ollaan samaa mieltä näistä Sihvosen väärin voitetut mestaruus jutuista, kerta nyt tehdään jo tehopisteet väärin.Tjaa. Tuossa katselin nauhalta ylivoimalla tehtyjä maaleja, missä Jokinen on ollut osallisena syöttöjen muodossa. Eipä sieltä Jokiselta muita ihmetekoja ole tullut, muuta kuin poikkisyöttö Puljujärven voittomaaliin HPK:ta vastaan. Sekään ei tosin aivan kohdalleen osunut, kun Pulju joutui ampumaan hankalasta asennosta.
Nostaisin kakkosylivoimasta enemmänkin jalustalle Byströmin viivapelaamisen.
Olen eri mieltä siitä, että toimiva kakkosylivoima on erityisesti Jokisen ansiota. Tehopisteistä viis.Eipä tuo näytä ihme olevan että ollaan samaa mieltä näistä Sihvosen väärin voitetut mestaruus jutuista, kerta nyt tehdään jo tehopisteet väärin.
Olen asiasta samaa mieltä. Piti lukea viesti uudestaan ja käyttää sitä ajatusta mukana, pahoittelut tästä.Olen eri mieltä siitä, että toimiva kakkosylivoima on erityisesti Jokisen ansiota. Tehopisteistä viis.
Kavennukseen asti mietin, että vitsi kun Kärpät pelaa hyvin johtoasemassa. Tulihan siitä peli, mutta aina vaan paremmalta näyttää. YV 3/3. Kristof, Kuokka ja Jokinen, miehet parantaa kuin sika juoksua.Olipa tyly esitys. Ei ollut Sportilla paljoa palaa, ainoastaan huikea Reijola piti vaasalaiset tuloksellisesti pelissä mukana.
Näin se sinun maailmassa menee. Väärin on Jokinen noussut joukkueemme tehokkaimmaksi ylivoimapelaajaksi. Väärin tehoiltu Jussi! Nämä on aina ihan hauskoja.Tjaa. Tuossa katselin nauhalta ylivoimalla tehtyjä maaleja, missä Jokinen on ollut osallisena syöttöjen muodossa. Eipä sieltä Jokiselta muita ihmetekoja ole tullut, muuta kuin poikkisyöttö Puljujärven voittomaaliin HPK:ta vastaan. Sekään ei tosin aivan kohdalleen osunut, kun Pulju joutui ampumaan hankalasta asennosta.
Kyllähän väitteesi Kärppien materiaalin leveydestä, sekä Jokisen tärkeydestä toimivan ylivoiman suhteen oli sen verran huvittava, että olihan siihen vastattava samalla mitalla.Näin se sinun maailmassa menee. Väärin on Jokinen noussut joukkueemme tehokkaimmaksi ylivoimapelaajaksi. Väärin tehoiltu Jussi! Nämä on aina ihan hauskoja.
Kärpät on tällä hetkellä Liigan toiseksi paras ylivoimajoukkue Pelicansin jälkeen. Kärppien YV-prosentti on 25. Kärppien ylivoiman tehoista vastaavat nimenomaan miehet ykkösketjun takana. Minusta tämä on ihan selvää faktaa, jota ei kyllä voi muuksi muuttaa, vaikka kuinka vahvat miinuslasit omaa.Kyllähän väitteesi Kärppien materiaalin leveydestä, sekä Jokisen tärkeydestä toimivan ylivoiman suhteen oli sen verran huvittava, että olihan siihen vastattava samalla mitalla.
Tasoissa ollaan siis.
Mistä nyt ollaan päästy siihen pisteeseen, että olen väittänyt Kärppien ylivoiman olleen heikkoa? Kun ollaan juuri esitetty erittäin köykäinen ylivoima, niin olen siitä varmasti otteluseurannassa huomauttanut. Mutta olenko taasen väittänyt täällä Kärppien puolella tämän kauden osalta, että Kärppien ylivoima on kokonaisuutena ollut luokatonta kuraa?Kärpät on tällä hetkellä Liigan toiseksi paras ylivoimajoukkue Pelicansin jälkeen. Kärppien YV-prosentti on 25. Kärppien ylivoiman tehoista vastaavat nimenomaan miehet ykkösketjun takana. Minusta tämä on ihan selvää faktaa, jota ei kyllä voi muuksi muuttaa, vaikka kuinka vahvat miinuslasit omaa.
Kärpät jatkaa edelleen samaa trendiä, mihin viime keväänä jäätiin. Vieraissa tiivistetään viisikkopeliä, ja puolustus on huomattavasti kurinalaisempaa. Tuohon suuntaan sitä peliä pitäisi viedä myös kotona, sillä kotona pelataan aivan päätöntä lätkää. Varmaankin Mannerin ihannelätkää, sillä ei tuohon enään mitään muuta syytä ole. Tai sitten yritetään viihdyttää sitä yleisöä. Kyllä siellä väki tulee vähenemään entisestään, jos esitykset ovat tuota samaa, mitä esitettiin HPK-, SaiPa-, sekä Jukurit -otteluissa.Kärpät on sarjassa kolmantena. Se on ihan hyvin joukkueelta, jossa ei ole leveyttä ja jonka päävalmentaja on jämähtänyt. Joku tässä sinun viestinnässä ei täsmää.