Ilman Codya ei olekaan.Olis aika muokata allekirjoitusta. Ei näytä olevan enää edes sitä yhtä ketjua...
Ilman Codya ei olekaan.Olis aika muokata allekirjoitusta. Ei näytä olevan enää edes sitä yhtä ketjua...
Minä olen jo ehtinyt kahdesti perumaan tilauksen. Tammikuun alussa uusin tilauksen kun katoin että Kärpillä on paljon pelejä tammikuussa, mutta jo eilen peruin sen...Sitä voi oikeesti pikku hiljaa lyödä cmoren kiinni tämän kauden osalta. Tätä jatkuvaa sekoilua jaksa katsoa.
Kyllähän näitä tämän kauden Oulun Puudeleita katsellessa alkaa tulemaan jo itselläkin mieleen tilauksen peruminen. Ehkä ensi kaudella Mäntymaa tuo mukanaan jotain munaa takaisin Kärppien tekemisiin, vaikka nyt nimellisesti 2. valmentaja onkin. Alkaa olla jo tämä vaasalainen suolapatsas nähty meikäläisen osalta. Aivan aseeton, väritön ja munaton valmentaja, jolle on kyllä aika vaikea ennustaa nykyisillä näytöillä valoisaa jatkoa valmentamisen saralla...Minä olen jo ehtinyt kahdesti perumaan tilauksen. Tammikuun alussa uusin tilauksen kun katoin että Kärpillä on paljon pelejä tammikuussa, mutta jo eilen peruin sen...
Juuri saman olen pistänyt merkille. Ja tuntuu ettei kukaan uskalla edes ampua maalia kohti.Eihän tuossa pelissä ole mitään järkeä. Tuntuu että kukaan ei tiedä mihin kuuluu mennä ja mitä tehdä. Myöskään siitä ei tunnu olevan mitään hajua missä ketjukaverit menee.
Mustonen onnistunut pimentämään jo koko ykkösketjun. Juhiksen hymy hyytynyt ja Pyörälä tuskailee 400. tehopisteen saamisen kanssa.
Sama itsellä, katsoin peliä ensimmäisessä erässä 2minuuttia ja suljin lähetyksen. Nykyään tuntuu täydelliseltä vapaa-ajan haaskaukselta kuluttaa aikansa Kärppien peleihin.Eka kertaa sitten noin 25 vuoden tiiviin seuraamisen jälkeen ei pelit kiinnosta juuri lainkaan. Koronalla ja kaikella muullakin on vaikutuksensa, mutta kyllähän jengi pelaa niin aneemista, tylsää ja tehotonta lätkää, että on vaikeaa keksiä syitä, miksi katsoisi pelejä. Malliesimerkki HMV:sta. Pieni tauko lienee paikallaan.
Koitetaan roikkua pelissä mukana haastojen kautta mutta eipä onnistu sekään.Manner 0-2 perättäisissä peleissä haastoissa, jotka loppujen lopuksi aika selvästi aina pitäisikin hylätä.