Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 621 852
  • 8 707

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saamasi palaute on seurausta vuosikausia harjoittamastasi piilovittuilusta ja ivasta. Valitettavaa ettet suostu ymmärtämään asiaa. Toimintasi on ollut laajamittaista ja seurarajat ylittävää. Suostut näkemään ivan ainoastaan yksisuuntaisesti tehtynä.
Kyllä minä olen ja olen ollut kirjoituksissani suora ja rehellinen. Sen vuoksi en kyllä moista piilovittuiluväitettä osta. Syy -ja seuraussuhde kirjoitusteni ja ivailun välillä on puolestaan ymmärrettävä. Kirjoitukseni ovat aiheuttaneet pitkään katkeruutta joillekin nimimerkeille sinä mukaan lukien. Aika ajoin se purkautuu henkilökohtaisena kuittailuna.
Muuta tyyliäsi ja palaute vähitellen vaimenee, vaimenee, vaimenee ...
Älä ole oma itsesi. Ole sellainen kuin me muut haluamme. Huono neuvo!
 
H

Hidas_ja_kankea

Kyllä minä olen ja olen ollut kirjoituksissani suora ja rehellinen. Sen vuoksi en kyllä moista piilovittuiluväitettä osta. Syy -ja seuraussuhde kirjoitusteni ja ivailun välillä on puolestaan ymmärrettävä. Kirjoitukseni ovat aiheuttaneet pitkään katkeruutta joillekin nimimerkeille sinä mukaan lukien. Aika ajoin se purkautuu henkilökohtaisena kuittailuna.

Viestissäni ei ollut kuittailua, eikä minulla ole vuosiin ollut katkeruutta nimimerkkiäsi kohtaan. Ei siitä lähtien, kun tunnustin näkökantojemme yhteensopimattomuuden. Ajattelin vain selventää, miksi sinulle kuittaillaan useammalla osastolla palstalla. Oikeastaan kuittailu ei edes rajoitu Jatkoaika:an (jos olet tietoinen).

Toistuvasti luonnehdit itseäsi positiivisella tavalla. Olisiko aika kyseenalaistaa ja mennä ns. itseensä.

Tämä tastä. Seuraava kirjoittamani asia liittyy peliesityksiin, riippumatta saamastani vastineesta.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Torsolle vielä; tekemäsi voimasuhdearviot ovat olleet todella mukavaa luettavaa, kiitos niistä. Mutta uskottavuutesi rapisi muutama vuosi sitten kun Palloseura kävi Oulussa ( mukava kaupunki) . Tepsi pelasi keskiviikkona Helsingissä, perjantaina Turussa kovan pelin Tapparaa vastaan ja siitä suoraan Ouluun. Samalla viikolla Kärpät pelasi tiistaina kotonaan.
Silti Palloseura vei peliä suht selvästi yli puoleenväliin asti mutta bensa loppui plus yksi räikeä tuomarivirhe toi Kärpät takaisin peliin ja voittoonkin.
Silloinkaan et pystynyt myöntämään tosiasioita vaan hehkutit Kärppien ylivoimaa.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Ja sitten kun kaikki ovat nätisti samaa mieltä, on mukavampaa yhdessä taivastella Kärppien surkeutta. Kiitos ei!

Minusta on hienoa, että nostat positiivisia asioita Kärpistä. Joskus kuitenkin tuntuu ettet oikein itsekään niihin usko, mutta nimimerkkisi imago ei anna muuhunkaan lähestymiseen mahdollisuutta. Tällöin hieman tulee falski olo kirjoitteluistasi, joka selvästikin saa osan porukasta melko herkälle.

Kannustusta Kärpille aina mahtuu maailmaan, joten toivo paremmasta huomisesta ei ole ikinä väärin.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Ja sitten kun kaikki ovat nätisti samaa mieltä, on mukavampaa yhdessä taivastella Kärppien surkeutta. Kiitos ei!
Tähän haluan tarttua. Oma fanitukseni kiteytyy seuraavassa lauseessa: Kärpät, nyt ja aina!
Niin kauan kuin meikäläisessä henki pihisee.

Mutta varaan itselleni oikeuden tarttua epäkohtiin joukkueen toiminnassa ja valittaa surkeista esityksistä. Sillä rakkaudestahan se hevonenkin vain potkii.

En väitä että oma tapani fanittaa on se ainoa oikea ja tunnustan että joskus negatiivisuuden keskeltä on hankala nähdä positiivisia asioita. Jokainen tyylillään, kyllä tänne mahtuu erilaisiakin mielipiteitä ja näkökantoja. Päämäärä on kaikilla silti yhteinen, kannustaa meille kaikille tärkeätä seuraa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olisiko aika kyseenalaistaa ja mennä ns. itseensä.
Tämä kuvastaa kyllä hyvin tilannetta. Koet olevasi siinä asemassa, että voit ohjeistaa minua kuin lasta. Ensin kehotat minua muuttamaan kirjoitustyyliäni ja nyt minun pitäisi tutkailla itseäni syvempää, jotta sen pystyisin tekemään. Kumman paljon sinä nimimerkkiini liittyvää kirjoittelet ollaksesi kirjoitusteni suhteen neutraali, kuten mainostat. Sinulla on ollut suuri tarve alentaa kirjoituksiani useampaan kertaan, enkä tarkoita meneillään olevaa keskustelua, esimerkkinä tekstiini vertaus Pikku Kakkosen tasoisiksi tuotoksiksi. Ei asiaansa uskovan ja neutraalin nimimerkin tarvitse moista tehdä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta varaan itselleni oikeuden tarttua epäkohtiin joukkueen toiminnassa ja valittaa surkeista esityksistä. Sillä rakkaudestahan se hevonenkin vain potkii.
Totta kai näin! Turhautuminen on ymmärrettävää ja joskus jopa hyvästä. Puuttuminen epäkohtiin on aina hyvästä. Yleisellä tasolla tapa, jolla epäkohtiin puututaan tällä palstalla, ei ole aina ollut minun makuuni. Siihen liittyen olen ajoittain oman eriävän näkemykseni kirjoittanut julki.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos @McTorso unohdetaan ne henkilökohtaisuudet, niin miksi et selkeästi halua ottaa kantaa esittämääni kysymyksiin Kärppien hyökkäyksen laajuudesta sekä tasosta? En voi missään nimessä ketään pakottaa vastaamaan, mutta kun annoit niin vahvat mielipiteet, miten Kärppien hyökkäys on niin laaja ja laadukas verrattuna nyt vaikka Lukkoon, niin mikä siitä sitten tekee niin laadukkaan ja laajan? Eilinen aika karusti todisti, että Kärppien hyökkäys oli mielikuvituksetonta sekä äärimmäisen tehotonta, kun ykkössentteri puuttui. Yhden hyökkääjän merkitys ei pitäisi olla noin valtava, mikäli hyökkäys olisi laaju sekä laadukas. Vertailun vuoksi, myös Lukolta puuttui Saarela, Tammela, Heinola sekä Petman.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta on hienoa, että nostat positiivisia asioita Kärpistä. Joskus kuitenkin tuntuu ettet oikein itsekään niihin usko, mutta nimimerkkisi imago ei anna muuhunkaan lähestymiseen mahdollisuutta. Tällöin hieman tulee falski olo kirjoitteluistasi, joka selvästikin saa osan porukasta melko herkälle.
Kiitos positiivisesta nostosta. Puutun tuohon Kärppiin uskomiseen liittyvään asiaan nyt jämäkästi, sillä jo aiemmin yksi nimimerkki kyseenalaisti härskisti vilpittömyyteni. Uskon kirjoituksiini, vaikka niissä varsinkin hankalina aikoina on vahva kannustuksen sävy. Uskoin Suikkasen aikana, uskoin Mannerin aloittaessa ja uskon nyt. Suikkasen ajan pahimmassa montussa menetin hetkeksi uskoni ja sen tännekin kirjoitin. Mikkelin ihmeen kautta luottamus palautui, mutta runkosarjan suhteen laskin tavoitteen realistiselle tasolle. Siihen sitten lähes päästiinkin. Kalkkiviivoilla vasta kaaduttiin. En ole pilvilinnoissa elävä hullu.

Tällä kaudella runkosarjan suhteen tavoitteeksi olen asettanut voiton. Sen suhteen eilinen tappio oli karvas. Vielä kuitenkin toivo elää ja mahdollisuudet nousuun ovat olemassa. Ensi viikon kaksi kotipeliä Lukkoa vastaan sitten kertovat lisää siitä, mikä on suunta. Mennäänkö ylöspäin, vai pitääkö tavoitteen asettelua muokata. Kausi on kokonaisuus, enkä tykkää hyppiä ratsailta toisille jokaisen kuopan ja nousun kohdalla.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos @McTorso unohdetaan ne henkilökohtaisuudet, niin miksi et selkeästi halua ottaa kantaa esittämääni kysymyksiin Kärppien hyökkäyksen laajuudesta sekä tasosta? En voi missään nimessä ketään pakottaa vastaamaan, mutta kun annoit niin vahvat mielipiteet, miten Kärppien hyökkäys on niin laaja ja laadukas verrattuna nyt vaikka Lukkoon, niin mikä siitä sitten tekee niin laadukkaan ja laajan? Eilinen aika karusti todisti, että Kärppien hyökkäys oli mielikuvituksetonta sekä äärimmäisen tehotonta, kun ykkössentteri puuttui. Yhden hyökkääjän merkitys ei pitäisi olla noin valtava, mikäli hyökkäys olisi laaju sekä laadukas. Vertailun vuoksi, myös Lukolta puuttui Saarela, Tammela, Heinola sekä Petman.
Olen asiaa sivunnut ja mielelläni palaan asiaan sopivassa saumassa Oulun Kärpät kaudella 2020-2021 -ketjussa. Voimasuhdeketjusta peräännyin. Kirjoitukseni veivät siellä liian suuren huomion ja ohjasi keskustelua väärään suuntaan.

Minusta eilen näytti siltä, että Kärpät oli ajanut Lukon pelillisen etumatkan oikeastaan kokonaan kiinni. Ei saanut Lukko kotikentällään juurikaan maalipaikkoja. Tasainen peli.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Minä olen lopettanut muutamien nimimerkkien kanssa jankkaamisen (ei rajoitu Kärppien osioon), kun huomasin keskustelun käyneen mahdottomaksi. Näkökanta kuin näkökanta on aina arvokasta, kun sen voi perustella. Tietysti aina parempi, jos faktoilla. Sen sijaan, jos kantaansa ei osaa perustella, on se täysin arvoton kommentti.

Itse ketjun aiheeseen. Kärppien viisikkopeli oli eilen mielestäni tiiviimpää ja viisikkopuolustaminen parempaa kuin kertaakaan tällä kaudella. Myös alivoima oli huomattavasti terävämpää kuin kertaakaan tällä kaudella, ainakaan peleissä jotka olen nähnyt. Mutta, suurimmat ongelmat ovat edelleen hyökkäyspäässä, ovat olleet kauden alusta saakka ja ovat sitä yhä. Laajuus ei vain riitä, ei vaikka asiaa pyörittelee kuinka vahvojen musta-valko-kultaisten prismojen läpi. Eilinen oli aika vahva todiste siitä. Tässä vaiheessa kautta sen voi jo myöntää. Kärpät ei taistele runkosarjan voitosta kuluvalla kaudella. Vaikka kautta on kesken ja lukuja voi pyöritellä miten haluaa, ei se runkosarjan voitto ole realismia. Ei vain laajuus riitä tällä kaudella. Yksi tulosketju voi ratkoa yksittäisiä playoff-matseja, ei runkosarjaa. Milloin Kärpät on kaatanut kärkijengejä toistamiseen? Saa mennä viime kauden alkupuolelle.

Kyllä, Kärpillä on paperilla vahva puolustus. Kyllä, Kärpillä on paperilla vahva maalivahtiosasto. Kyllä, Kärpillä on paperilla vahva valmennus. Mutta nämä ovat papereita.

Todellisuudessa ne osa-alueet, joissa Kärpät on perinteisesti ollut vahva, ovat päin sitä itseään. Alivoima kaiketi liigan surkeinta (pl. eilinen matsi). Maalinteko tökkii. Viisikkopeli tökkii. Toki tässä on syynä hyökkäyksen kapeahko materiaali, mutta ensisijaisena syynä pidän epäonnistunutta valmennusta. Jotkut ovat saaneet keskinkertaisemmastakin nipusta enemmän irti.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minusta eilen näytti siltä, että Kärpät oli ajanut Lukon pelillisen etumatkan oikeastaan kokonaan kiinni. Ei saanut Lukko kotikentällään juurikaan maalipaikkoja. Tasainen peli.

Kärpät ja Manner, kuten jo aikaisemmin sanoin, ovat saaneet tiivistettyä viisikkoa sekä pelasi keskialueen erittäin vahvasti. Vahva puolustusvoittoinen vieraspeli, joita näkee usein pudotuspelissä.

Tämä ei kuitenkaan liittynyt mitenkään minun kysymykseeni hyökkäyksen laadusta, laajuudesta sekä sen tehottomuudesta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät ja Manner, kuten jo aikaisemmin sanoin, ovat saaneet tiivistettyä viisikkoa sekä pelasi keskialueen erittäin vahvasti. Vahva puolustusvoittoinen vieraspeli, joita näkee usein pudotuspelissä.

Tämä ei kuitenkaan liittynyt mitenkään minun kysymykseeni hyökkäyksen laadusta, laajuudesta sekä sen tehottomuudesta.
No, höh! Minähän sanoin palaavani asiaan, eli ei tuon ollut tarkoitus ollakaan vastaus kysymykseesi. Se liittyi siihen, että Kärppien pelaaminen on mennyt eteenpäin ja vaikuttaisi olevan jo aika lailla samalla tasolla kuin sarjakärjen. Toki Lukko on hiipunut kovin, kun hyökkäyksessä on kaksi tärkeää poissaolijaa. Tuo kotihurjastelija on nyt tehnyt kahteen kotipeliin yhteensä kolme maalia ja juuri ja juuri voittivat sarjajumbon. Minusta näyttää siltä, ettei Lukolta löydy reserviä juurikaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hienosti siirrelty maalitolppia pois kysymyksestä ja siitä varsinaisesta asiasta Kärppien pelitapaketjussa. Ilmoittele kun/jos olet valmis keskustelemaan Kärppien hyökkäyksestä.
Mikä sinua vaivaa? Minähän sanoin, että voin keskustella asiasta toisessa ketjussa paremmalla ajalla. Nyt ei ole mahdollisuutta pureutua noin tärkeään ja laajaan asiaan. Minä koetin keskustella siitä, miten Kärpät on ajanut Lukkoa kiinni. Koetin myös herätellä sinua siihen, että mm. Saarelan poissaolo on näkynyt hurjasti Lukon pelissä ja maalimäärissä. Toki syitä on varmasti muitakin.
 

Micol

Jäsen
Toivottavasti Kärpät pystyy tänään samaan kuin eilen viisikkopuolustamisen ja mahdollisen alivoiman suhteen ja hyökkäyksiin saadaan lisää pelinopeutta eiliseen verrattuna, niin niitä paikkojakin olisi jopa mahdollista luoda useampia ja maalintekokin voisi olla jopa mahdollista. Syöttöjen laatu on ollut aika perseestä, mutta siihen voi tulla toki parannusta, kun pelimäärät ja toistot lisääntyvät nyt selvästi tulevien viikkojen aikana.

Annuselta toivon myös ehjää 60 minuuttista, eikä samanlaista haparointia kaukovetoihin kuin Rybarilta ollaan nähty viime peleissä.

@McTorso Aika heikko provo ja vähättely Lukon tämänhetkistä tilannetta / pelaamista kohtaan. Kyllä Kärppien pelaaminen ja taso on vielä aika kaukana Lukosta, vaikka oikeita asioita Kärpät onkin saanut tehtyä (ainakin eilisen perusteella) PAPP:n, alivoiman ja träpin suhteen. Lukon hyökkäyspelaaminen, syöttövarmuus ja kontrollilähdöt ovat vielä "valovuoden" Kärppiä edellä, eikä se ole mikään mielipideasia, vaan kylmä fakta - oli minkälaiset lasit päässä tahansa. Toisella tulee tekeminen alitajunnasta ja ns. selkärangasta ja toinen taas opettelee tällä hetkellä uusia kuvioita, niin on siinä kyllä aika raaka ero vielä joukkueiden välillä. Ja kyllähän Lukolla on selvästi Kärppiä laajempi reservi tai ainakin laajuus hyökkäyksen ratkaisijoiden osalta. Ei ole mikään mielipidekysymys tämäkään asia...

Edit. pieni fiksaus.
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mikä sinua vaivaa?

Ei minua vaivaa mikään. Minä tulin tänne keskustelemaan Kärppien hyökkäyksestä enkä Lukon. Minä olen yrittänyt saada sinulta vastauksia lohduttoman kauan, mutta mielummin käännät keskustelun pois itse aiheesta, taikka vastaavasti heität jonkun poliittisen vastauksen, joka ei liity aiheeseen mitenkään. Minua ei kiinnosta mielipiteesi Rauman Lukosta yhtään, vaan ne asiat joita olen kysynyt sinulta Oulun Kärpistä.

Minähän sanoin, että voin keskustella asiasta toisessa ketjussa paremmalla ajalla.

Mihin vastasinkin, että ilmoita kun/jos olet valmis keskustelemaan itse aiheesta, etkä siirrä maalitolppia ja johdata keskustelua aivan toiseen aiheeseen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei minua vaivaa mikään.
No, onpa hyvä, että homma on hallussa. Minä jo vähän ihmettelin, kun samaa asiaa toistuvasti tivaat, vaikka vastaus on jo annettu.

Lukko liittyy Kärppiin kiinteästi niin kuin muutkin liigaseurat. Kokoonpanon ja pelaamisen laatu kun ovat aina suhteessa vastustajiin.
 
H

Hidas_ja_kankea

@Via Dolorosa ping

Tässä maalien ja tolppien viikkokausien siirtelyn yhteydessä saanen kysyä Lukon tilanteesta.

Viime talvena veikkasin mestaruutta Lukolle, kun kerroin oli vielä yli kympin. Olen tässä ihastellut menoa jo pidemmän aikaa. Syksyllä ihmettelin tiivistä ja kompaktia pakettia. Kaikki näytti hämmästyttävän valmiilta. Seuraamiseni ja kiinnostukseni ei kohdistu pelkästään kannattamaani seuraan.

Mielestäni Lukon ote on selvästi herpaantunut. Ei niin paljoa, että se vaikuttaisi voimasuhteisiin, mutta selvästi kuitenkin.
Näetkö samaa? Nykytilanteessa joukkueen on tosin vaikeaa säilyttää tasoaan. Peliruuhkissa myöhemmin taso tulee heittelehtimään vääjäämättömästi enemmän. Mielestäni poissaolot eivät selitä taantumista.

Menee ohi ketjun aihealueen, mutta niinpä tässä on mennyt jo sivutolkulla.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielestäni Lukon ote on selvästi herpaantunut. Ei niin paljoa, että se vaikuttaisi voimasuhteisiin, mutta selvästi kuitenkin.
Näetkö samaa?

Kyllä minä tämän voin allekirjoittaa. Mitä pidemmälle kautta on menty, niin sitä paremmin muut joukkueet ovat osanneet pelata Lukkoa vastaan. Jos en nyt isosti huolissani vielä ole, mutta kyllä minua silti hieman huolestuttaa, kun vastaan tulee joukkue joka lähtee tappamaan pelin keskialueen kautta, kuten Kärpät eilen, joka yleensä on kevään trendi. Toistaiseksi Lukko on aika avuton näitä joukkueita vastaan ollut.

Tietenkin sekin oli selvää, ettei Lukon liito loputtomiin jatku nähdyn kaltaisena. Pelin taso oli alkukaudella jopa aivan maksimissaan, jota olisi vaikea parantaa, jonka jälkeen se on lähtenyt hiipumaan. Katsotaan mitä kevät tuo tullessaan. Aivan selvää on, että jos Lukko haluaa menestyä, niin Lukonkin pitää omaa peliä parantaa ja oppia voittamaan tiivis keskialue.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
-- Eilinen aika karusti todisti, että Kärppien hyökkäys oli mielikuvituksetonta sekä äärimmäisen tehotonta, kun ykkössentteri puuttui. Yhden hyökkääjän merkitys ei pitäisi olla noin valtava, mikäli hyökkäys olisi laaja sekä laadukas.

Minusta juuri tässä on villakoiran ydin. Kärppien tämän kauden hyökkäys ei ole paperilla mitenkään superlaadukas. Se on enemmän sellainen nykyliigan mittapuulla tavallisempi nippu, jossa olisi hyvä kasvattaa rauhassa nuoria pelaajia.

Tässä on summanmutikassa vertailuksi pari aiempien vuosien kokoonpanoa:

10.3.2015

10.3.2018

Jos Kärppien hyökkäysarsenaali olisi tuota tasoa kuin noissa linkeissä, niin ymmärtäisin paremmin nuo kirjoitukset Mannerin potkuketjuun. Toki aina voidaan puhua yksittäisten pelaajien peluuttamisesta, mutta muuttaisiko se isoa kuvaa? Vuoden 2021 korona-ajan Kärpät on (ihan ymmärrettävästi) nimettömämpi kuin ennen.
 
H

Hidas_ja_kankea

Kyllä minä tämän voin allekirjoittaa. Mitä pidemmälle kautta on menty, niin sitä paremmin muut joukkueet ovat osanneet pelata Lukkoa vastaan. Jos en nyt isosti huolissani vielä ole, mutta kyllä minua silti hieman huolestuttaa, kun vastaan tulee joukkue joka lähtee tappamaan pelin keskialueen kautta, kuten Kärpät eilen, joka yleensä on kevään trendi. Toistaiseksi Lukko on aika avuton näitä joukkueita vastaan ollut

Syksyn pelien perusteella pidin melko aseettomana Lukon kukistamisen poff-sarjassa, vaikka mitkä mitkä aseet olisivat käytössä.

Kärpät on männävuosina ollut usein kevätnuhassa, kun fokus on siirretty pari kuukautta eteenpäin. Se tapahtuu itsestään tavoitteiden ollessa selvät. Toisekseen suurta suosikkia vastaan pelataan aina nihilistisen tulostavoitteellisesti. Tästä on runsaasti kokemusta omasta leiristä.

Kiitos kun tolpat asettuivat nopeasti paikoilleen ja maalikin ehti jo kuivua (hymiö).
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Minusta juuri tässä on villakoiran ydin. Kärppien tämän kauden hyökkäys ei ole paperilla mitenkään superlaadukas. Se on enemmän sellainen nykyliigan mittapuulla tavallisempi nippu, jossa olisi hyvä kasvattaa rauhassa nuoria pelaajia.

Tässä on summanmutikassa vertailuksi pari aiempien vuosien kokoonpanoa:

10.3.2015

10.3.2018

Jos Kärppien hyökkäysarsenaali olisi tuota tasoa kuin noissa linkeissä, niin ymmärtäisin paremmin nuo kirjoitukset Mannerin potkuketjuun. Toki aina voidaan puhua yksittäisten pelaajien peluuttamisesta, mutta muuttaisiko se isoa kuvaa? Vuoden 2021 korona-ajan Kärpät on (ihan ymmärrettävästi) nimettömämpi kuin ennen.
Kuten sanoit, on täysin ymmärrettävää, että tälle korona-kaudelle Kärpät ei ole samanaista nippua saanut kasattua, mutta en suostu myöskään uskomaan, että tuohon nykyiseen nippuun on poltettu sitä kolmea miljoonaa, jonka Kärpät on ilmoittanut budjetikseen, ei sitten millään. Eilenhän Kärpät pelasi Lukkoa vastaan ihan mallikkaan pelin, mutta maalinteko oli se mikä sakkasi. Suurelta osinhan se johtuu hyökkääjien heikosta tasosta ja näen, että varsinkin eilen Manner repi sen mikä tuosta joukkueesta on revittävissä. Hyvä peli kokonaisuudessaan, mutta maalinteko ja viimeistely sakkasi, mikä johtuu valitettavasti meidän pelaajien taitotasosta.

Aiemmin ei ollut mielestäni ajankohtaista vaatia Kärppiä vahvistamaan joukkuetta, koska peli oli niin sekaisin, että se oli ihan sama ketä siellä suorittaa. Mutta nythän se peli alkaa olla paremmin uomissaan, vaikka ollaan vielä kaukana valmiista, niin nyt tullaan sitten siihen ns. 'lasikattoon', jonka rajallinen pelaajamateriaali asettaa. Nyt kun peli alkaa näyttää paremmalta, voisi niitä vahvistuksia ja kilpavarusteluakin alkaa pohtimaan. Aiemmin siinä ei tosiaan ollut mitään järkeä, koska peli oli niin kuraa, mutta nyt tilanne on hieman toisenlainen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös