Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 621 301
  • 8 707

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Asiahan on niin, ja nyt olen tosissani, joukkuetta ei jätetä pulaan ja ruveta häpeämään tällaisen takia. Päinvastoin, tällaisena hetkenä pidetään yhtä ja tuetaan toisiamme - kannustetaan. Ei perhana soikoon pojat! Mitä reppanoita täällä ruikuttaa. Tämä on urheilua. Meillä on yhteinen rakkaus. Ja joukkue kannustettavana. Nyt kiviä taskuun ja eteenpäin.
Tämä oli urheilua, luokitteluna vaan harraste.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Oli kai vuosituhannen suurin kotitappio, sanoivat selostamosta. Olipa heikkoa, hirveän heikkoa. Kyllä siellä töitä riittää.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Asiahan on niin, ja nyt olen tosissani, joukkuetta ei jätetä pulaan ja ruveta häpeämään tällaisen takia. Päinvastoin, tällaisena hetkenä pidetään yhtä ja tuetaan toisiamme - kannustetaan. Ei perhana soikoon pojat! Mitä reppanoita täällä ruikuttaa. Tämä on urheilua. Meillä on yhteinen rakkaus. Ja joukkue kannustettavana. Nyt kiviä taskuun ja eteenpäin.
Etkö ymmärtänyt, että sanoin että protestointina? En tarkoittanut että pitäisi kokonaan hylätä. Muotoilin sen huonosti kun vitutuksen alaisena tuon kirjoitin. Esimerkiksi yhden pelin ajan voisi näin tehdä. Tällä hetkellä paskan pelin syy on Mamba ja siihen on tultava nyt muutos. Toivon että Mamba saa sen itse muuttumaan.

T. ruikuttava reppana
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Asiahan on niin, ja nyt olen tosissani, joukkuetta ei jätetä pulaan ja ruveta häpeämään tällaisen takia.

Asiahan on niin, että mua ainakin hävettää ihan helvetisti Kärppien tämän illan esitys. Se oli juuri sitä ulosajoineen ja showtappeluineen mikä minua on aina kuvottanut esimerkiksi illan vastustajan ns. "brändikiekossa". Siis oikeasti hyi vittu mille tasolle Kärpät joukkueena tänään vajosi..

Ei lopeteta kannustamista ja uskomista siihen, että tästä noustaan mutta aivan varmasti saa hävetä tämän illan esitystä. Itseasiassa pitää hävetä. Toivottavasti joukkuekkin häpeää.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asiahan on niin, ja nyt olen tosissani, joukkuetta ei jätetä pulaan ja ruveta häpeämään tällaisen takia. Päinvastoin, tällaisena hetkenä pidetään yhtä ja tuetaan toisiamme - kannustetaan. Ei perhana soikoon pojat! Mitä reppanoita täällä ruikuttaa. Tämä on urheilua. Meillä on yhteinen rakkaus. Ja joukkue kannustettavana. Nyt kiviä taskuun ja eteenpäin.
Toisten kannattajien tai tuon joukkueen tukemisella ei ole yhden mitään tekemistä sen kanssa, miten tuo joukkue pelaa. Siihen on tultava muutos. Ei maksavan yleisön tarvitse katsoa tuollaista. Parempaakin tekemistä löytyy.

Tämä on urheilua, kyllä. Faneilla ja kannattajilla on oikeus myös vaatia parempaa. Halusit sinä sitä, tai et.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oli kyllä sellainen rimanalitus ettei pahemmasta väliä. Positiivista se että nyt on Kärpillä pakko kokeilla seuraavassa pelissä jotain muuta kuin Jesseä ykkösen laidassa. Täälläkin palstalla on niin paljon ollut länkytystä siihen suuntaan että tämä Puljujärvi olisi jotenkin parempi kuin hänen esityksensä kentällä tällä hetkellä antavat ymmärtää. Onhan se jäähytilaston ykkönen tällä hetkellä, paljon muuhun ei tästä meidän ykköskierroksen varauksesta tällä hetkellä ole. Jos siellä sitä jotakin potentiaalia on ja haluaa sen näyttää niin näinkö sinä sen sitten teet?!? Muussa tapauksessa tervemenoa takaisin sinne mihin sainasit itsesi lokakuussa.
 
Viimeksi muokattu:

Micol

Jäsen
Asiahan on niin, ja nyt olen tosissani, joukkuetta ei jätetä pulaan ja ruveta häpeämään tällaisen takia. Päinvastoin, tällaisena hetkenä pidetään yhtä ja tuetaan toisiamme - kannustetaan. Ei perhana soikoon pojat! Mitä reppanoita täällä ruikuttaa. Tämä on urheilua. Meillä on yhteinen rakkaus. Ja joukkue kannustettavana. Nyt kiviä taskuun ja eteenpäin.
Jos päävalmentaja halutaan vaihtoon, niin hyvä keino on olla menemättä hallille. Silloin alkaa vasta seurajohtokin heräämään oikeasti tilanteeseen, kun rahaa ei enää tule lipputuloista. Kyllä ne Kiva-Mikon eväät alkaa olla nyt valitettavasti syöty - sanoit sinä mitä tahansa positiivista taas tähänkin asiaan.

Muistakaa Syväri, Raatteentie! Suomipoika nousee! Urheilu on ihqua ja kaikilla oltava kivaa! Vedän tänään perseet...
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Asiahan on niin, että mua ainakin hävettää ihan helvetisti Kärppien tämän illan esitys. Se oli juuri sitä ulosajoineen ja showtappeluineen mikä minua on aina kuvottanut esimerkiksi illan vastustajan ns. "brändikiekossa". Siis oikeasti hyi vittu mille tasolle Kärpät joukkueena tänään vajosi..

Ei lopeteta kannustamista ja uskomista siihen, että tästä noustaan mutta aivan varmasti saa hävetä tämän illan esitystä. Itseasiassa pitää hävetä. Toivottavasti joukkuekkin häpeää.

Kyllähän tuota esitystä on syytä hävetä. Oli syy sitten joukkueen Mamban tai Ahon, niin ei tuosta kukaan tykkää. Melkein pari erää oli toisaalta tosi hyvää, fyysistä ja tasaista kamppailua.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Toisten kannattajien tai tuon joukkueen tukemisella ei ole yhden mitään tekemistä sen kanssa, miten tuo joukkue pelaa. Siihen on tultava muutos. Ei maksavan yleisön tarvitse katsoa tuollaista. Parempaakin tekemistä löytyy.

Tämä on urheilua, kyllä. Faneilla ja kannattajilla on oikeus myös vaatia parempaa. Halusit sinä sitä, tai et.
Mambahan on itse todennut, että haluaa pelin olevan sellaista taistelua ja yrittämistä, että yleisölle ei tule sellaista fiilistä, että "miks mä oon täällä, kun ei täällä mitään tapahdu tai peli on niin huonoa"...niinpä...
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kauhea kotipeli jälleen, mutta tämä on jo uusi normaali.
Sinällään jännää, että Kalevassa kirjoitetaan Kärppien huonosta kotipelaamisesta, Lasse Kukkonen puhuu huonosta kotipelaamisesta, @Huml71 puhuu huonosta kotipelaamisesta ja aika moni muu puhuu huonosta kotipelaamisesta, mutta jotkut ei näe metsää puilta.

Tämänpäiväinen persekairaus oli vain piste iin päälle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisten kannattajien tukemisella ei ole yhden mitään tekemistä sen kanssa, miten tuo joukkue pelaa.

Tämä on urheilua, kyllä. Faneilla ja kannattajilla on oikeus myös vaatia parempaa. Halusit sinä sitä, tai et.
No niin, olemme keskustelupalstalla keskustelemassa Kärpistä, jääkiekosta ja urheilusta. Jokainen kirjoittaa ihan kuin kuin haluaa, eikä sillä tosiaan ole mitään vaikutusta siihen, miten joukkueet kaukalossa pelaavat. Tottakai jokaisella on oikeus vaatia parempaa. En minä sellaista ole kieltämässä. En vain arvosta tätä täydellistä lynkkaamista. Urheilu on mahtavaa, koska tällaista tapahtuu. Joskus se paha iskee omalle kohdalle ja sen jälkeen tuntee taas onnistumiset entistä aidommin. Meillä on hieno joukkue ja rakas seura kannustettavana.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos päävalmentaja halutaan vaihtoon, niin hyvä keino on olla menemättä hallille.
No, ei kyllä ole. Enkö usko, että minkäänlaista konsensusta tuollaiselle halulle on edes olemassa, muutoin kuin tällä palstalla aina tappion jälkeen.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Meillä on hieno joukkue ja rakas seura kannustettavana.

Viimeisen päälle hieno joukkue. Isolla J:llä.

Harmi että ollaan pelaamassa kiekkoa, ei mr. Finland -kilpailuissa. Tämä Joukkue ei oikein näytä hienolta tuolla kaukalossa.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
No niin, olemme keskustelupalstalla keskustelemassa Kärpistä, jääkiekosta ja urheilusta. Jokainen kirjoittaa ihan kuin kuin haluaa, eikä sillä tosiaan ole mitään vaikutusta siihen, miten joukkueet kaukalossa pelaavat. Tottakai jokaisella on oikeus vaatia parempaa. En minä sellaista ole kieltämässä. En vain arvosta tätä täydellistä lynkkaamista. Urheilu on mahtavaa, koska tällaista tapahtuu. Joskus se paha iskee omalle kohdalle ja sen jälkeen tuntee taas onnistumiset entistä aidommin. Meillä on hieno joukkue ja rakas seura kannustettavana.

Olet oikeassa, että joukkue kaipaa enemmän tukea kuin haukkumista. Näin kannattajana tappion tullessa on kuitenkin oikeus purnata ja purkaa tuntojaan. Se tarkoittaa, että täällä välitetään. Sitten seuraavan pelin alussa voidaan taas olla positiivisemmin ja toivoa, että kaikki olisi toisin.
 

JJJ-Leipurit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä tässä edes keksi sanoja mitä tälläsen "pelin" jälkeen viitsii puhua.

Jos Lasse kerran vielä! Ei tosta pelleilystä tuu mitään, aina paljon kehuttu alivoima on täysin aseetonta ja maalinedestä vastustajat saa rauhassa kivasti lyödä kiekkoa reppuun ripareista, kun ei ole Kukkoa antamassa poikkaria maalilla ja blokkailemassa kuteja. Eisillä että 5vs5 pelissäkään olis minkäänäköstä ideaa tällähetkellä. Herätys kärpät!!
 

Micol

Jäsen
No, ei kyllä ole. Enkö usko, että minkäänlaista konsensusta tuollaiselle halulle on edes olemassa, muutoin kuin tällä palstalla aina tappion jälkeen.
Mistäs vitusta sinä sen tiedät? Ei tällaista kotipaskaa jaksa enää monikaan katsella, kun tulokset ovat vain pahenemaan päin. Ihmiset alkavat väkisinkin äänestämään jaloillaan ja se herättelee myös osaltaan seurajohtoa.
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Mikkelin ihme. Asiaan, lauantaina todellinen mittari kun Hifk saapuu Ouluun. Maalinteko tökkii edelleen. Ei hyvä heilu mikäli samat teesit jatkuu.
Ei heilunut.. nyt on ongelmia monella rintamalla. Valmentajan vaihto? Pelaajahankintoja? Onko luottamus mennyt? Voiko kurssia vielä kääntää vaikka mitä tehdään? Vaikka vituttaa niin pakko uskoa Tamin teeseihin eli täytyy olla parhaimmillaan kun sillä on merkitystä. #kevättäkohti
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viimeisen päälle hieno joukkue. Isolla J:llä.

Harmi että ollaan pelaamassa kiekkoa, ei mr. Finland -kilpailuissa. Tämä Joukkue ei oikein näytä hienolta tuolla kaukalossa.
No niin, nyt jätän teidät vellomaan pahaan oloon. Itse olen tappion karvaan maljan jo nielaisut ja maistellut huolellisesti. Pahaa oli. Jatkan eteenpäin ilman häpeää ja pettymystä. Ensi viikko tuo isot haasteet. Tulta munille!
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meidän tulevaisuuden lupaukset Rädyt tms. alisuorittaa vrt. esim. Lundelliin.

Saan tästä varmaan taas kuraa niskaan, mutta mielestäni meillä ei ymmärretä sitä, että Rädyn kaltainen pelaaja tarvitsee:

- vakautta (mm. ketjukaverien osalta)
- peliaikaa niin että pysyy rytmissä
- ylivoimavastuuta

Kärpät ei ole näitä tarjonnut, joten on aikaista sanoa että Räty alisuorittaisi. Muita vastaavia tulevaisuuden huippulupauksia meillä ei taidakaan olla, no Ruotsalainen takoo aivan hurjia tehoja mutta se on Ilveksessä se.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München

Aamen!

Mukava huomata, että muuallakin mediassa aletaan ottaa Kärppien pelaamista tarkempaan tarkasteluun. Täyttä asiaa koko artikkeli! Huolestuttava on Kärppien pelillinen trendi tällä hetkellä, erittäin huolestuttava. Pelihän on ollut koko Mannerin aikakauden tällaista "luomukiekkoa", mutta aika "yllättävää", että alamäki kelkkailu alkoi tasan siitä hetkestä, kun Kukkonen ripusti hokkarit naulaan...
Toistan itseäni. Ei ole todellakaan sattumaa, että Kärppien alamäki kelkkailu alkoi tasan siitä hetkestä, kun Kukkonen löi hokkarit naulaan. Moni Kärppien organisaatiossakin on todennut haastatteluissa, että varmaan sen Lassen merkityksen ymmärtää vasta sitten kun lopettaa. Kärppien vaihtopenkki oli tänään lannistuneen ja vaisunoloinen, jonka Lassekin pisti merkille ja tokaisi tyyliin, että "Nyt pitäisi olla jonkun nostattamassa tunnelmaa ja luomassa uskoa". Kyllä kaikista Kukkosenkin puheista tänään paistoi, että kova hinku oli pelaamaan ja tsemppaamaan kaikkensa rakastamansa seuran puolesta. Kuuli myös äänestä, että oikein Lassellakin teki pahaa katsoa Kärppien kylvetystä.

Ja jumankauta, että itsekin ymmärtää vasta nyt, että mikä se Lassen merkitys koko Kärpille oli. Se oli AIVAN JÄRISYTTÄVÄN MASSIIVINEN!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös