Kuningaskärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Jottei tämän illan murskavoitto hallitsevasta mestarista lähtisi kaikilla lapasesta. Kärpät on tehnyt viimeiseen seitsemään otteluun kaksi maalia viidellä viittä vastaan.
Älä viitsi. Eiväthän he kehuneet mitään "loistavia otteita". Kehuivat erikoistilannepelaamista, mikä oli tänään laadukasta. Asenne oli myös omasta mielestäni hyvää, mutta pelissä on vielä runsaasti puutteita.Naurattaa kyllä taas, kun nämä meidän kaksi vakioveijaria kehuu täällä taas Kärppien loistavia otteita. Enpä viitti sanoa sen enempää - tulisi taas palkinnoksi parin viikon pelitauko...
Huomenna kairataan "vakuuttava" 1-2 -vierasvoitto yhtä sekaisin olevasta sarjajumbosta, ja valtakunnassa taas kaikki (näennäisesti) hyvin.
Ei tämä toinen kyllä mistään erikoistilanteista puhunut. Mistä moinen viesti sinulta? Erikoistilanteet toimi kyllä - ei siinä mitään.
@McTorso puhui "kypsästä esityksestä". Mitä ikinä se tarkoittaakaan, mutta puolustussuuntaan uhrauduttiin ihan mallikkaasti.Ei tämä toinen kyllä mistään erikoistilanteista puhunut. Mistä moinen viesti sinulta? Erikoistilanteet toimi kyllä - ei siinä mitään.
Tietyllälailla totta tämäkin, mutta pointti olikin, että Speden kuormitus syö tehoja kokonaisvaltaisesta pelistä, enkä tarkoita siis tehopisteitä. Ehkäpä pikkasen pienempi peliaika = parempaa jaksamista = parempaa hyötyä joukkueelle. Mutta totta sekin, että tämä hetken Kärpissä ei ole vastaavaa työmyyrää ja tehomiestä, iästä huolimatta, että olisi noin vain korvattavissa. Mutta toki sieltä on uutta nuorta voimaa kasvamassa tilalle, toivottavasti?Se ongelma on vain siinä, että kun siihen Pyörälän pois otettavan peliajan tilalle, ei ole heittää ketään muutakaan kaveria, jonka taso olisi mestaruustason joukkueessa 2.kärkiketjun tasoa.
Nii-in. Mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan, kun puhutaan kypsästä esityksestä, vaan harvoin kuitenkaan erikoistilannepelaamista.@McTorso puhui "kypsästä esityksestä". Mitä ikinä se tarkoittaakaan, mutta puolustussuuntaan uhrauduttiin ihan mallikkaasti.
Ei sinun kuitenkaan tarvitse laittaa sanoja toisten suuhun.
Tuota se tarkoittaa. Puolustettiin vastustaja pois maalintekopaikoilta. Vain 11 torjuntaa Rybarille ja yksi päästetty maali. Tällä kertaa ylivoima toimi. Kolme pistettä mukaan kypsällä vieraspelillä. Joukkueen asenne oli tulisieluinen ja henki hyvä. Joskus tekin tällaisista vierasvoitoista tykkäsitte. Nyt pelin aikana ja vieläpä voiton jälkeen irvaillaan joukkueelle, yksittäisille pelaajille, valmentajalle ja tietenkin minulle. On tämä aikamoinen kannattajayhteisö.@McTorso puhui "kypsästä esityksestä". Mitä ikinä se tarkoittaakaan, mutta puolustussuuntaan uhrauduttiin ihan mallikkaasti.
Tämän kortin olet jo melko useasti käyttänyt. Kannattaa voit monella eri tavalla. Joko subjektiivisesti, objektiivisesti, tai jotenkin siltä väliltä.On tämä aikamoinen kannattajayhteisö.
Se varmaan johtui siitä että tällaisia sysipaskoja pelejä umpisurkean vastustajan kanssa ei tarvinnut paljon jännittää. 4-0 tauluun toisen erän alkuun ja loppupeli säästeltiin.Joskus tekin tällaisista vierasvoitoista tykkäsitte.
Mitkä aspektit pelissä siis mielestäsi olivat kypsällä tasolla - mainitsemasi ylivoiman lisäksi?Kolme pistettä mukaan kypsällä vieraspelillä. Joukkueen asenne oli tulisieluinen ja henki hyvä.
Se varmaan johtui siitä että tällaisia sysipaskoja pelejä umpisurkean vastustajan kanssa ei tarvinnut paljon jännittää. 4-0 tauluun toisen erän alkuun ja loppupeli säästeltiin.
Aina palveluksessanne! Mamba vois kyllä maksella jotain bonuksia tästä koko yhteisön puolesta uhrautumisesta.Kiitos uhrauksestasi.
Aina palveluksessanne! Mamba vois kyllä maksella jotain bonuksia tästä koko yhteisön puolesta uhrautumisesta.
Ei se mikään kortti ole. Ainostaan toteamus tämän kannatajayhteisön erikoisesta toimintatavasta. Minä olen tottunut siihen, että omia kannustetaan niin alamäessä kuin ylämäessä. Täällä ei ole kannustusta juuri näkynyt, vaan lähes pelkästään ivailua ja omaan pesään paskomista. Minä olen tottunut myös siihen, että oman suosikkijoukkueen maaleista ja voitoista iloitaan. Tämä yhteisö on tullut siihen pisteeseen, että niistäkin vinoillaan.Tämän kortin olet jo melko useasti käyttänyt. Kannattaa voit monella eri tavalla. Joko subjektiivisesti, objektiivisesti, tai jotenkin siltä väliltä.
Ei se mikään kortti ole. Ainostaan toteamus tämän kannatajayhteisön erikoisesta toimintatavasta. Minä olen tottunut siihen, että omia kannustetaan niin alamäessä kuin ylämäessä. Täällä ei ole kannustusta juuri näkynyt, vaan lähes pelkästään ivailua ja omaan pesään paskomista. Minä olen tottunut myös siihen, että oman suosikkijoukkueen maaleista ja voitoista iloitaan. Tämä yhteisö on tullut siihen pisteeseen, että niistäkin vinoillaan.
Olen todellakin huomannut, että kannustaa voi monella tavalla. Se on kuitenkin varma, ettei sitä voi objektiivisesti tehdä. Jos siihen pyrkii, lopputulos voi olla juuri kärppäosion kaltainen irvailushow.
mutten millään ymmärrä kuinka tämä omien kritisointi on sinulle jotain aivan oman ymmärryksesi ulkopuolella.
Kritiikki ei ole ymmärrykseni ulkopuolella. Tiedostan myös erinomaisesti kritiikin positiivisen merkityksen. En siis kummastele kritiikkiä. Kummastelen kärppäosion laajaa ivailua omaa suosikkijoukkuetta kohtaan. On tärkeää ymmärtää ilkeämielisyyden ja kritiikin ero. On eri asia kritisoida joukkueen rakennusta, kokoonpanovalintoja tai vaikkapa ylivoimapelaamista kuin olla lähtökohtaisesti koko ajan ivallinen. Vittuilu ei johda mihinkään hyvään. Rakentava kritiikki sen sijaan voi johtaakin. Toki sellaistakin saa täältä ajoittain lukea ja se on hyvä se.Kun seura/joukkue toiminnassa on selkeästi huomattavissa mätää, sen julkinen kritisoiminen voi auttaa seuraa muuttumaan.