Kyl kyl. Täällä toivotaan, että SaiPa tekee kaikkensa ja parhaansa kentällä tietenkin mutta myös toimistolla ja sinne haetaan joukkuetta vahvistavia palasia jotta päästää tosissaan kamppailemaan paikasta pleijareihin.Kyl. Niin ku mä sanoin, et 2 hyvää pakkia ja yx hyvä hyökkääjä pitäisi saada. Tai sanotaan näin, että jos Koho pystyy tarvittaessa pelaamaan pakkia niin yksi laatupakki riittää. Voi olla että ei tule ketään, että ei löydy.
Olen nykyisin näemmä kallistunut siihen, että joka vuosi pitää vaan puurtaa ja sinnitellä ja yrittää kamppailla huolimatta riittääkö se mitaleille. Kuten tänä vuonna ei riitä sitten ei millään, mutta miksi tätä pelattaisiin tai kannatettaisiin jos ei joka vuosi yrittäisi.
HUOM: Jos nämä olisi kuvitteellisesti omia rahojani jossain managerointipelissä, voisin kikkailla panostuksissa kun olisin oppinut miten tietsikkapelin tekoäky toimii, mutta suurella varmuudella ja sivusta seuranneena olen aika vakuuttunut ettei jostain random 145 tonnin säästöstä ole mitään oleellista hyötyä seuraavan kauden (pelaaja)budjetteihin. Oikeassa elämässä on niin paljon muuttujia että ihan turha ajatella jonkun toisen tulevaisuudessa häämöttävän kauden olevan yhtään sen parempi kuin tämä käsillä oleva.
Ja mielikuvituksissani olen edelleen myös sitä mieltä, että joka vuosi niitten paskiaispelaaja-agenttien kanssa täytyy vaan touhuta ja tehdä itsensä olemassaolevaksi ja näkyväksi ja uskottavaksi organisaatioksi, jonne heidän kannattaa tarjota pelaajia ja agenttien itsensä ylipuhua pelaajiaan liittymään SaiPaan.
Jos kerran kymmenessä vuodessa soittaa että hei, tässä saipa, nyt on massii, oisko pelureita...