Hyvä kuitti RD:lta pressissä;" Filip Riska 800 peliä pelannut ja ensimmäistä kertaa 1 ketjun sentteri - ja varmaan viimeisen kerran.."
Tarkoittaakohan tuo että joku sentteri on vielä tulossa sisään?Oli filipin viimene peli 1sentterinä :D RD.N hyvät jutut..
Minun tietojen mukaan ainakin on.Tarkoittaakohan tuo että joku sentteri on vielä tulossa sisään?
Minun tietojen mukaan ainakin on.
Minun tietojen mukaan ainakin on.
Minkähänlaisella aikataululla?
Voisi tulla joku ulkkari mallia loppukausi + optio seuraavasta.
Sport aika vähän naaraa mitään tsekkejä ja slovakkeja. Mitään primadonnaa ei kaivatakkaan, mutta olisihan yksi samettikätinen slaavi kiva nähdä.
Itänapaurista voisi saada halvalla näppärää hyökkääjää kans (vrt. Jugurttien Pereskokov). Sportilla ei vaan taida olla sinnepäin kontakteja.
Hah slobot on nähty: gavrus spilar rahunekTotta. Sielläkin miljardi kiekkoilijaa ja kaikki ei KHL:n mahdu.
Hah slobot on nähty: gavrus spilar rahunek
Onnistuneet 0%
Ymmärtääkseni tutka on ollut päällä jo jonkin aikaa (n. Kuukauden) mutta sopivaa ei ole löytynyt kuin vasta nyt.
Niin tarkkaa tietoa ja nimiä en kuullut. Muutaman kanssa ainakin on neuvoteltu ja sanatarkasti kuulin näin että "Sopiva korvaaja Kalikselle on löytynyt." En tiedä jos johto vähän vieläkin epäröi onko saumoja pleijareihin vai ei. Voi olla että tuo Saipa voitto sinetöi sen että nimet lyödään paperiin.Eli onko siis nimet jo paperissa?
Niin tarkkaa tietoa ja nimiä en kuullut. Muutaman kanssa ainakin on neuvoteltu ja sanatarkasti kuulin näin että "Sopiva korvaaja Kalikselle on löytynyt." En tiedä jos johto vähän vieläkin epäröi onko saumoja pleijareihin vai ei. Voi olla että tuo Saipa voitto sinetöi sen että nimet lyödään paperiin.