Niemen mukaan kukaan pakki ei varsinaisesti pelannut hyvin ja Räsänen meni siinä mukana. Mä olen kyllä täysin eri mieltä. Räsänen oli niin hukassa kuin vain voi olla. Yksi vaarallinen laukaus ei sitä pelasta, eikä miehen viime vuosien otteilla ole mitään merkitystä pleijareita ajatellen sillä, saako hän peliaikaa vai ei. Karu fakta on se, että mä mielummin peluuttaisin neljää pakkia ilman Räsästä, kuin viittä Räsäsellä varustettuna. Kun ei riitä, niin ei riitä. Marjamäen kengissä mä mielummin peluuttaisin vaikka jotain pelkkää A:ta pelannutta, kuin Räsästä. Tuskin kummallakaan riittäisi taso KHL:ään, mutta ainakin ensin mainitun peluuttaminen voisi tukea tulevia vuosia ja pelkästään nälkäisyys voisi tuoda Räsäseen nähden ihan jo pelillisenkin edgen.
Ei ollut sinänsä hyvät lähtökohdat matsiin, mutta ihan ei sellaista saappaat jalassa kaatumista nähty, riippumatta oliko kaveri parempi vai ei. Ei tässä nyt nahkahousuja laskettu polviin ja pyllistetty, mutta sinänsä esitys oli melkoisen paska. Meno näytti siltä, että olisi konffa- ja divisioonatason päävastustajan sijasta vastassa joku sarjan jämäjengi. Näissä peleissä pitäisi olla kiimaa sen verran, että ihan sama vaikka pari pakkia olisi saikulla ja rosteri B-junnuilla höystetty vajavainen poppoo. Sitä kiimaa ei nähty, ja se ei ole hyvä homma.
Jos kuitenkin posia hakee, niin sinänsä tästä olisi voinut tulla mitä vain. Jos Jensen olisi pistänyt paikoistaan sisään tai kolmannen erän alun hyvä pyristely olisi tuonut toisen maalin, olisi tässä matsissa voitu pelata pisteistä. Mutta rehellisyyden nimissä, pelillisen annin osalta olisi ollut vääryys varastaa piste tai pari. Jos näin pelattaisiin paras seitsemästä, sarja olisi luokkaa 4-1.