Täytyy kyllä nostaa esille Heikkisen ja Filppulan pelaaminen. Filppula tosiaan Tappara pelissä aiheutti täysin itse yhden Tapparan maalin, kun ei vaan viitsinyt. Filppulaa ei yksinkertaisesti kiinnostanut. On hän pisteitä tehnyt ihan kiitettävästi, mutta kyllä joukkueen eteen pitäisi jotain muutakin tehdä. Et sinä vaan voi hoitaa noin huonosti puolustusvelvoitteita, kuin Filppula hoitaa. Kyse on kuitenkin joukkuepelistä, eikä ilmapiirille tee hyvää, jos joku surffailee kentällä. Filppula on lahjoittanut vastustajille huonolla ja ylimielisellä puolustuspelaamisellaan useammankin maalin ja monesti aiheuttanut hankaluuksia omassa päässä, joita joukkuekaverit ovat sitten paikkailleet. Kyllä kapteenin pitäisi ihan eri tavalla esiintyä kentällä. Kyllä Filppulan tekemisiä pitää ihan yhtä paljon kritisoida kuin Palveen. Välillä ihmetyttää, että missä on Filppulan ammattiylpeys.
Heikkinen on myös toinen, jolla voi antaa reilusti kritiikkiä. Kuitenkin joukkueen kalleimpia pelaajia ja kokeneimmasta päästä, niin olisi kyllä tukkapölly paikallaan. Tuntuu, että herraa ei voisi vähempää kiinnostaa. Pelkkä kova laukaus ei riitä, kun muuten pelaaminen on kaikilla osa-alueilla heikkoa. Kyllä voisi sanoa, että pahiten on tämän kauden joukkueesta pettäneet kokeneimmat pelaajat ja ne joita ajateltiin johtaviksi pelaajiksi ennen kauden alkua. Ylipäätään Tepsin puolustuspelaaminen on surkeaa. Ehkä sitten aika on ajanut Heikkisen ohi, mutta ihmetyttää, että miten hänen tasonsa on näin paljon laskenut. En kyllä antaisi jatkoa hänelle.
Minä olen muutamaan otteeseen Komarovista maininnut (samoin Kärppien nelosketjusta), koska hän on minusta hyvä esimerkki sellaisesta pelaajasta, joista Tepsissä on puute ja joita menestyvä joukkue tarvitsee. Komarov on sopivan ilkeä ja osaa fyysisen pelin, mutta hän osaa oikeasti myös pelata ja on hyvä molemmissa kenttäpäädyissä. Komarovilla on juuri oikeanlainen asenne ja hän antaa aina kaikkensa.