Olen kyllä tyytyväinen illan esitykseen. Siihen en ole tyytyväinen että pisteet jäivät näädille, mutta tuolla rosterilla tasainen peli joka olisi voinut kääntyä kummalle vaan on hieno esitys.
Mielestäni se, että on kyrpiintynyt Tobbariin ja rosteriin ja jne jne ei voi olla pois siitä, että selkeästi heikommalla materiaalilla pelattiin tasaväkinen matsi ylivoimaista sarjajohtajaa vastaan ja välillä jopa hallittiin peliä pitkiä jaksoja.
Oli myös hienoa nähdä että 4.kenttä joka on palstatiedon mukaan täynnä jämäjunnuja ja turhakkeita, pelasi hienon pelin saaden paineen ja pyöritystä hyökkäyspäähän melkeen joka vaihdossa. Lisäksi maali eilen ja tänään. Jääskä on kova.
Winberg ei ole lähelläkään liigatasoa, ja mun silmään se 2-1 maali meni osittain sen piikkiin että Winberg säntäsi sinne kulmaan tuplaamaan.
Alusta asti pelissä häiritsi eniten se, että omista ei oikein päästy. Luokattoman huonoja syöttöjä kaverille vaikeaan asentoon vaikka kuinka. Olin saletti että kostautuu, ja eka maali oli tällainen kun Big Joe roiski kiekon sinne b-pisteelle, Scolios yritti puolivallattomasti vähän ottaa pelivälinettä mukaan...ja lopputulos näkyi taululla.