pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä tää juttu nyt on ihan oikeesti?
Kolme pistettä ja pieni sauma päästä jopa pleijareihin. Sellainen juttu tämä on.
Mikä tää juttu nyt on ihan oikeesti?
"Kynsi" ekana menossa kun Erosta huitaistiin. Enkä nyt sanoisi et Bigjoenkaan tarttee hävetä, savonmies heitti takaapäin niskalenkistä. Eikä oikein päässyt ylös. No ihan sama. Atte oli kyllä Iikan kanssa hyvä.
On Finley kokoonsa nähden ihmeen avuton noissa puuhissa, mutta totta, että tuossa tilanteessa ensinnäkin KalPan mies pääsi etulyöntiasemaan kun pääsi ottamaan ensiksi takaa niskalenkin polvillaan olevasta Finleystä ja kun sitten lopulta päästiin face2face asemaan niin mies päättikin vain ottaa Finleyn vyötäröstä kiinni ja kaataa tämän, ei siinä itsekin yrittäisin varmaan jotain vastaavaa eli tappelun lopetusta mahdollisimman pian, sillä vaikka Finley ei kokoisekseen mikään kummoinen myllyttäjä missään nimessä ole (kiitos hänen heikon tasapainon) niin kyllähän tuo silti varmasti olisi niskan päällä ollut lopulta ja osaa nämäkin hommat, tästä KalPan kaverista en niin varma olisi.
Hienoa oli kuitenkin nähdä tunnetta lopussa kentällä.
Yhden kentän varassa ollaan mutta viime peleissä se on riittänyt.
"Kynsi" ekana menossa kun Erosta huitaistiin. Enkä nyt sanoisi et Bigjoenkaan tarttee hävetä, savonmies heitti takaapäin niskalenkistä. Eikä oikein päässyt ylös.
Tässä vielä tuo härdelli klippinä. Kuten Walkin yllä totesi, ei Finleyn tasapaino ole kummoinen hanskaushommissa.
Tyrväisen kenttää. Kangasniemi on toki ollut liekeissä.Tarkoitatko nyt Thorellin vai Kangasniemen kentällistä? Mun mielestä viime peleissä on ollut kaksi tulosta tekevää kentällistä.
Tyrväisen kenttää. Kangasniemi on toki ollut liekeissä.
Olen sun kanssa eri mieltä. Jääskä-Santala-Kangasniemi oli oikeasti hyvä ja tasapainoinen ketju ja oli mun silmiin parasta kakkosketjua koko kaudella. Siellä oli useampi pidempi vaarallinen hyökkäys eikä vain sen takia, että Kangasniemi oli liekeissä.