Peliesitykset kaudella 2018–2019

  • 576 814
  • 4 000

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilenkin IFK voitti maalipaikat ja odotusarvoisesti maalit menivät noin 3.6-1.66 IFK:lle. Noh, IFK:n maalivahdeille menee laukaisupaikoista keskimäärin paljon enemmän maaleja kuin muille. Maaleja taas ei saatu tehtyä paikkoja vastaavaa määrää, mihin liittyy varmasti kärkihyökkääjien poissaolot.

Jossain vaiheessa on silti pakko tehdä tuolle maalivahtiasialle jotain. Pelillisesti eri mittareilla IFK olisi hyvällä maalivahdilla top-3 joukkue.

Hyvällä maalivahdilla voi huononakin päivänä voittaa, kuten TPS voitti IFK:n. Huonolla veskarilla taas häviää hyvänkin päivänä.

Kärpäthän meni joku vuosi pitkälle lainaamalla Pelicansilta Rajaniemen. Mieluiten tietenkin joku kokenut tekijä tarvittaisiin. Ykkössentterille on aivan se ja sama, jos maalivahdit ovat liigan pohjasakkaa.
 
Viimeksi muokattu:

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä saatana. Viikonloppuna ei oikeastaan ole väliä kumpi pelaa maalissa, mutta perjantaina on Tappara kaaduttava jo itsenä Kimmo Kuhdan takia.

Toisaalta jo sajattelee perinteiden kannalta, niin ei tarvii voittaa: Kuhta itse assosioituu meidän paskojen aikojen pelaajaksi, jolloin säännöllisesti hävittiin kaikki juhlapelit ja sitten olikin taas "peiliin katsomisen paikka"...

Siellä on Kuhtakin itse ollut häviämässä näitä pelejä useammankin kerran, niin ei pitäisi nolottaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta jo sajattelee perinteiden kannalta, niin ei tarvii voittaa: Kuhta itse assosioituu meidän paskojen aikojen pelaajaksi, jolloin säännöllisesti hävittiin kaikki juhlapelit ja sitten olikin taas "peiliin katsomisen paikka"...

Siellä on Kuhtakin itse ollut häviämässä näitä pelejä useammankin kerran, niin ei pitäisi nolottaa.

Olisko tämä kirjoitus lainattu suoraan pukukopin seinältä?

Kamalaa skeidaa. Aina pitäisi juhlapelit voittaa ja joskus perinteet on perseestä.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisko tämä kirjoitus lainattu suoraan pukukopin seinältä?

Kamalaa skeidaa. Aina pitäisi juhlapelit voittaa ja joskus perinteet on perseestä.

En usko, että on sitä sinne kirjoitettu, eivät häviä tahallaan juhlaotteluita, mutta kun kiekko ei pomppinut meille, meni tolpasta ulos ja toisella tolpasta sisälle, niin nyt vaan kävi näin, varsinkin kun oli flunssaa ja parhaat pelaajat valmistautuu kevään peleihin jumittamalla vielä loundgessa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Noh perjantaiksi taas hallille ja mieli maassa jo ennen sitä. Se on selvä, että tuolla kokoonpanolla pitkävetoon voi laittaa suoran kakkosen.Thorell Jääskän tilalle, Kangasniemi Pitkäsen tilalle, Petrell Engbergin tilalle ja Keränen tai Nykopp Kulmalan tilalle, niin olisihan tuo eri joukkue.

No, toivottavasti jengi osoittaa mun tunteen vääräksi ja Kiben takia taistellaan sellainen kunnon paikat vereslihalle voitto.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Noh perjantaiksi taas hallille ja mieli maassa jo ennen sitä. Se on selvä, että tuolla kokoonpanolla pitkävetoon voi laittaa suoran kakkosen.Thorell Jääskän tilalle, Kangasniemi Pitkäsen tilalle, Petrell Engbergin tilalle ja Keränen tai Nykopp Kulmalan tilalle, niin olisihan tuo eri joukkue.

No, toivottavasti jengi osoittaa mun tunteen vääräksi ja Kiben takia taistellaan sellainen kunnon paikat vereslihalle voitto.

Keskityt vaan nyt siihen Kibeen ja muu paska pois mielestä! Kyllä se kerkeää vituttaa sitten myöhemminkin :)

Mua syö miestä ihan perkeleesti etten pääse huomenna paikalle. Kiben IFKlaisuus on ollut mulle aina ihan helvetin iso juttu ja ylpeyden aihe.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Keskityt vaan nyt siihen Kibeen ja muu paska pois mielestä! Kyllä se kerkeää vituttaa sitten myöhemminkin :)

Mua syö miestä ihan perkeleesti etten pääse huomenna paikalle. Kiben IFKlaisuus on ollut mulle aina ihan helvetin iso juttu ja ylpeyden aihe.

Se on ihan selvä, että Kibelle otetaan yhdet ja toiset Brewer's cornerissa ja odotan jotain ihan maagista ja itkettävää kunnianosoitus -videota.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt sitten mennään pitkien juhlien jälkeen. Totuus ei saa unohtua, että jotain pitäisi tapahtua pelissäkin. Niitä pisteitä ja sellaisia sinne sarjataulukkoon.

Pakostihan tälläinen sirkus vaikuttaa eri pelaajiin eri tavalla, mutta aivan varmasti moniin tai jokaiseen jollain tavalla.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Sanonpa nyt enkä liian myöhään, omasta mielestäni Åsten, Pitkänen pelaa hyvin yhteen. Tulee olemaan vielä kova kenttä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei IFK ainakaan maalipaikoilla mässäillyt kyllä. Ei toki Tapparakaan, mutta mielestäni sillä oli vaarallisia paikkoja enemmän. Johto on kiva asia.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jääskä! Syön sanani tästä jampasta. No en ehkä vielä täysin. Sitä olin vaan tulossa laittaa et jumalauta toi Lundell on Pro. "Kakara" ohjaa mailalla kokeneempia mihin menee ja miten peli etenee. Aivan huippu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Askel perässä koko ajan, mutta kun kokoonpanoja katsoo niin ei se yllättää voi. Kuitenkin jätkät taistelevat hienosti ja Atelle kiekko tarttuu, kolmannen erän kun pystyisivät hoitamaan kunnialla niin hieno ilta olisi.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Hieno huomata, että kauden alussa kritisoimani jannut kuten Engren, Motin ja Tallberg ovat parantaneet selkeästi. Tai nuo 2 viimeksimainittua ainakin ovat jo aiemmin petranneet ja toivotaan että Atellakin suoritustaso vakiintuu nyt nähdylle huipputasolle.

Erinomaisesti on varamiehinen HIFK taistellut tänään. Ei sitten mitään kilpparia vikaan erään...
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kakkoserässä oli maalipaikkoja usempaankin. Toki oli Tapparallakin. Aika ideaalit numerot tässä vaiheessa.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
tältä se näyttää, kun veskari pelaa tasollaan ja viimeistellään hyvällä prosentilla..
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Engrenille kyllä sopii paremmin kun saa heti alusta asti paljon laukauksia. Ei muistaakseni ole muissa matseissa näin käynyt.


Tämä totta. Ja asian vierestä, MUULI!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kiitos IFK!!! Ei wittu jätkät, täydellinen suoritus äärimmäisen tärkeään paikkaan!

KIBE!!!!!!!!!
 

cauna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos! Tack! Loistava peli, vaikka kokoonpano aiheutti epäilyksiä jälleen kerran. Ehjät 60minuuttia ja Aten hieno matsi kovaan paikkaan.
Hieno ilta!!
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Massimalinen vs Santala selkeästi Tommin hyväksi tästä on hyvä jatkaa! Aijjai sitä negasiipeä, jos Malinen olisi tänään maalin tehnyt ja olisi pisteet lähtenyt stadista..yllättäen "kommentoin realiajassa" jengikin hiljaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos IFK!

Todella, todella hyvä matsi ja tuli kyllä hyvään paikkaan parin tappion jälkeen. Maalivahtipeli toimi tänään erinomaisesti ja tällä kertaa viimeisteltiin tehokkaasti.
Usein tuntunut olevan juuri toisinpäin tällä kaudella.
Hyvät kolme pinnaa, niin pysytään hyvin kärkijengien tahdissa sarjataulukossakin.

Pirteä peli tänään ja hienosti vedetty tuolla rammallakin joukkueella. Kyllä tuohon kun lyö Thorellin, Kangasniemen yms. kylkeen, niin ihan mukavalta näyttää.

Lessio on kyllä pirun vekkuli tapaus. Pyörii välillä ihan omilla reiteillään ja pelin ulkopuolella, mutta vastapainoksi sitten onhan se kyllä saamarin nopea ukko kun kelaa vauhdit.
Viihdyttävää seurattavaa hyvässä ja pahassa. Tässä voi olla sellainen ukko, että ratkaisee jonkun mestaruuden suuntaan tai toiseen. Joko päättää, että nyt teen maalin ja ottaa vauhdit oman maalin takaa tai sitten ottaa jonkun tyhmän jäähyn a'la huitominen tai kaverin kypärän repiminen tms.

Pitkänen ollut kyllä oikein hyvä. Menee oikein hyvin tuossa nelosen laidalla.

Junnut vetää myös rohkeasti ja viihdyttävää seurattavaa.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Tulipas todistettua hieno peli, jätkät pelasi kuin Kiben motto "teoilla ansaitaan kunnioitus ja arvostus.

Tokan erän viimeisin alivoima oli kyllä huikea. Ensin Tyrväinen käy päädyssä ajassa porkkana-pakin levyiksi, ottaa kiekon ja pelaa fiksusti alaspäin pakille.
Siihen päälle vielä Aten huikeat torjunnat. Tuli harvinaisesti osoitettua seisaalteen suosiota kahdesti lyhyen ajan sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös