+Quincey. Kerkesin jo haukkumaan, mutta osoitti pelimiehen merkkejä, kun tuli ekan erän paskan pelin jälkeen dominoimaan. Katsoi peiliin ja näytti miten tämmöiset pelit käännetään.
+Muutenkin kaikki pakit. Koko pakisto pelasi todella hyvin kaksi vikaa erää. Aika harvassa oli Ruusun maalille tuleminen. Purettiin rauhassa.
+Tyrväinen. Olen ihan mancrush tähän kaveriin. Vaikka ykkönen oli Thorellin raskaan jalan takia (onko myös flunssassa?) hieman pihalla, niin Julle pelasi niin monta alivoimaa veke ja antoi taas niin nätin syötön Erosen maaliin, etten toivo tämän kaverin lähtevän meidän jengistä ikinä.
+Ruusu. Hyvä peli kaverilta.
Ja oikeastaan koko uudistunut kakkosketjumme:
+Lundell. On lupaavampi kuin MG juuri kokonaisvaltaisuutensa takia. Nyt oli ns. "peruspeli" ja silti näytti kuin olisi ollut vanha liigajyrä.
+Lennu. Alkaa Kapteeni löytämään omaa peliään ja kun Lennu pääsee kuntoon, niin on edelleen pelimies.
+Lessio. Luulen auttavan kaveria, että on saanut nyt pelata pari peliä putkeen samassa ketjussa ja luulen myös, että kanukkina kokee tiettyä ammattiylpeyttä, kun pelaa joukkueen kapteenin kanssa. Se opetetaan siellä maassa aika ajoissa, mitä kapteeni tarkoittaa ja mikä kunnia se on pelata niiden kanssa. Eivät ehkä tiedä, että tässä maassa niitä C-kortteja jaellaan hieman kevyimmin perustein joskus.
+Taistelu: Pitkänen, Tallberg, Åsten ja Jääskä teki juuri sitä duunia mitä heidän piti tälläisessä pelissä.
+/- Santala. Pelasi tosi hyvin alaspäin ja tasapainotti ketjunsa peliä, mutta ei voittanut niitä tärkeitä aloituksia ja oli ylivoimalla vähän vässykkä. Pitää pystyä parempaan jotain sarjajumboa vastaan.
Ja yllättäen ainoa miinus:
-Engberg. Juuri tälläisissä peleissä ne näytönpaikat pitää antaa. Repiä niistä viimeisistä sekunneista kaikki irti. Oli vähän arka ja "antautui" sille, että oli vähän peliaikaa. Saanee huomenna uuden näytönpaikan jos joku muu junnu ottaa sitten Thorellin paikan.