Onko bensa loppu, jännittääkö liikaa vai mikä on. Mutta kyllä tämä vähän siltä näyttää, että maanantaina alkaa loma.
Ei tuo nyt niin huonoa ollut kun annatte uskoa. Aika samanlaista peliä kun viimeksi Nordiksella hieman ehkä huonompaa karvauspeliä. Kyllä tämä iloksi muuttuu.
Nordiksella IFK on dominoinut tätä sarjaa, nyt sanoisin avauserän olleen 45-55 vieraille. Pitää parantaa paljon ja voi kun tuohon ylivoimaan saisi ryhtiä ennen kuin on liian myöhäistä.
Tää on hävitty.
Mää jossain totesinkin, että kunhan mää vaan haukun kaikki, niin ne vittuttaankin menee finaaliin asti jotta mää näyttäisin just nin typerältä oikeastikin mitä peilikin väittää! Eli ihan varmuuden vuoksi vielä, että -"Ette te mitään näätiä voita kun ootta ihan paskoja pelaamaan ja valkkukin ihan hanurista.Olihan se nyt ihan miehekäs esitys eikä tuossa juuri oltu hätää kärsimässä montakaan kertaa. Avausmaalin merkitystä ennustelin ja olihan se taas isossa osassa että pystyttiin pelaamaan johtoasemassa ehkä ihan pykälän paineettomammin.
Pakko olla ylpeä jengistä joka kasaa itsensä 6-0 -tappion jälkeen, 5-1 -tappion jälkeen ja viime hetken tasoitusmaalin jälkeen. Lupaa hyvää myös näätiä vastaan.
Erittäin totta. Enemmän tuo oli Salmisen hyvyyttä, että tajusi lähteä polkemaan messiin ja sai ohjattua tuon ”grogilasin korkuisen” suoraan yläpesään. Harva muu monessakaan jengissä olisi laittanut tuota syöttöä vauhdissa sisään.Oli kyllä Jääskältä maailman huonoin syöttö. Onneks kuitenki täydellinen just porilaiselle. Olipahan ihana maali!
En tiedä menenkö ihan miinaan, mutta ei toi mun mielestä mikään huono syöttö ollut. Ehkä olisi voinut olla nopeammin laskeva, mutta äkkiseltään katsoen se ei olisi perille mennyt jos jäätä pitkin olisi lähtenyt. Mulle siis jäi fiilis että aikas hyvin näki että Salminen on tulossa, ja heitti siihen eteen sopivasti, eikä jalkoihin (jollainen paska syöttö olisi ollut), ja syöttöhän meni myös perille mainitusta syystä johtuen. Kyllä hyvä pelaaja -kuten täsäs kohtaa Salminen- tuosta pääsee maalintekoon ja niinhän siinä sitten myös kävi. Joten ainakin itse annan Jääskälle ison kiitoksen perille menneestä, ja hyvästä, syötöstä joka myös oli pelattavissa sille pelaajalle jolle se oli tarkoitettukin. :-)Oli kyllä Jääskältä maailman huonoin syöttö. Onneks kuitenki täydellinen just porilaiselle. Olipahan ihana maali!