13 hyökkääjä? YVlle ja muutama aloitus?Oikein hyvä erä ja pirusti vauhtia. Niinköhän Santalalle löytyy enää käyttöä kun pelikielto päättyy?
13 hyökkääjä? YVlle ja muutama aloitus?Oikein hyvä erä ja pirusti vauhtia. Niinköhän Santalalle löytyy enää käyttöä kun pelikielto päättyy?
Peli täysin HIFKn näpeissä, mutta Pelicans puolustaa sitkeästi ja Olkiukko hoitaa loput. Eipä olisi viime kevään Jyp-sarjan perusteella uskonut tältä tuollaista pelaamista. Nyt mitataan HIFKn kärsivällisyyttä varsinkin, jos Pelsut niittaa yksittäisestä vastaiskusta johtomaalin.Oikein hyvä erä ja pirusti vauhtia. Niinköhän Santalalle löytyy enää käyttöä kun pelikielto päättyy?
Onneksi Pelsut tarvitsevat kaksi yksittäistä vastahyökkäystä... Tää hoidetaan. Ehkä.Nyt mitataan HIFKn kärsivällisyyttä varsinkin, jos Pelsut niittaa yksittäisestä vastaiskusta johtomaalin.
Tuo ykköskenttä on kyllä aivan helvetin huikea, varmaankin jotain TOP3-luokkaa IFK:n ykkösistä ikinä.
Runkosarjassa Pelicans voitti kaikki kohtaamiset. Nyt on jo kolme voittoa putkeen, vaikka ainakin itse oletin, että pitkältä takamatkalta lähdetään vuoristoratamaisen runkosarjan jälkeen korkeintaan kiusaamaan lahtelaisia. Hienosti on joukkue nostanut tasoaan ja välierät on enää yhden voiton päässä. Sarja on kesken, mutta juuri nyt näyttää kivalta. Kevät on hienoa aikaa.
Engreniltä sellainen ryöstö taas loppuun StadiMatilta, että ainakin minulta saa synninpäästön moneen runkosarjan heikompaan peliin. Way to go Atte!
Pari kaveria nostaisin esiin näiden monesti jo esillä olleiden lisäksi. Ensinnäkin ROC pelaa aivan huikeaa kevättä, ja käyttää nyt niitä vahvuuksia mitä löytyy. Lisäpisteitä annan (oletettavasti) siitä, että otti TiiviTaavilta senkan nenästä. Ottaen huomioon, että meillä tulee olemaan aika iso vaihtuvuus puolustuksessa ensi kaudelle niin kyllä minä ROCia olisin valmis katsomaan 3. parin kiekollisena puolustajana, ja 10/10 ennen Ulanderia. Toisena kaverina nostaisin Engbergin, joka on jatkuvalla tökkimisellään ja suun soitollaan päässyt varsinkin vanhemman Tyrväisen ihon alle pahasti. Engbergistä on tätä menoa kasvamassa omasta takaa arvokas roolipelaaja.
Mulle kaikkien aikojen ykköskenttä top-3 on Pärssinen - Harkins - Kuhta. Sitten tämä nykyinen ja kolmantena Salmelainen - Hauhtonen - Luttinen.Tuo ykköskenttä on kyllä aivan helvetin huikea, varmaankin jotain TOP3-luokkaa IFK:n ykkösistä ikinä.
Syvälle sattuu, niinkuin tommiläntisen biisissä, sanoa että oma ooltaim feivoritti on Caloun - Davidsson - Ruutu.Mulle kaikkien aikojen ykköskenttä top-3 on Pärssinen - Harkins - Kuhta. Sitten tämä nykyinen ja kolmantena Salmelainen - Hauhtonen - Luttinen.
Ketjun aiheeseen liittyen, niin hyvä peli kaikessa yksinkertaisuudessaan. Hyvä me!