HIFK turhautuu omaan tehottomuuteensa ja eihän se ekan erän ote enää jatkunut ollenkaan eli ei ole enää paikkojakaan. Kevättä kohti mennään ja maalintekotaito tyrehtymässä.
Jos katsot tuon Muulin todella törkeän polvitaklauksen ja Tyrväisen törkeän polvitaklauksen niin molemmissa on sama aiheuttaja = Kärppä pelaajat eivät uskalla ottaa rehtejä taklauksia vastaan vaan hyppii pois alta. Molemmat olisi ollut normaaleja taklauksia mutta Kärppä pelaajat itse lähtee väistämään joka aiheuttaa sen polvitaklauksenHifk on mulle kärppien jälkeen se salarakas mutta miksi ifk on aina täynnä tollasia vapaapainija spedejä jotka turhautuu yhtä helposti kuin muuan Ilja. Hyviä pelaajia joukkue täynnä mutta silti väkivaltanäytös on todennäköisempi kuin rehti peli.
Se ulkoilmaottelu oli jo niin pelleilyä kun miettii miten juhani tyrväinen omalla tyhmäilyllään edusti hienoa seuraa juhlapäivänä...
Ennustin jo viikolla että kiusaajamarkus vetää polvitaklauksella jonkun kärppien pelaajan kauden pakettiin. Voihan se micke max sen myös tehdä
Jos katsot tuon Muulin todella törkeän polvitaklauksen ja Tyrväisen törkeän polvitaklauksen niin molemmissa on sama aiheuttaja = Kärppä pelaajat eivät uskalla ottaa rehtejä taklauksia vastaan vaan hyppii pois alta. Molemmat olisi ollut normaaleja taklauksia mutta Kärppä pelaajat itse lähtee väistämään joka aiheuttaa sen polvitaklauksen
Ja tämä ei ollut ainoastaan nuo kaksi tilanetta vaan tämä on jatkuvaa. Jatkuvasti kärppä pelaajat väistelevät taklauksia ja itse riskeeraavat uriansa.En täysin kiistä mutta en täysin osta. Mikko Niemelän tarkoitus oli pelata kiekolla mutta Åsten laittoi jalan eteen. Jos tuntee Åstenin vinkeet niin ei voida pois sulkea tahallisuutta... 20sek ennen oli kähinät päällä.
Arvostan kumpaakin joukkuetta ja toivotaan että pelaaja toisiaan. Mm Heska ja Sailio on kykeneväisiä ala-arvoisuuksiin
Periaatteessa kyllä, mutta ylivoimaisesti kovin mahdollinen vastuskin kyseessä, joten en ihan vielä usko tyrehtymiseen.
Jos katsot tuon Muulin todella törkeän polvitaklauksen ja Tyrväisen törkeän polvitaklauksen niin molemmissa on sama aiheuttaja = Kärppä pelaajat eivät uskalla ottaa rehtejä taklauksia vastaan vaan hyppii pois alta. Molemmat olisi ollut normaaleja taklauksia mutta Kärppä pelaajat itse lähtee väistämään joka aiheuttaa sen polvitaklauksen
Ei ekan erän jälkeen enää pelannut, en osaa sanoa miksi.Haatajan peliaika tänään 6:09min. Loukkaantuiko, vaiko penkitys?
No vaihda salarakasta, sillähän se helpottuu. Ei IFK:kaan kaipaa mitään varafaneja. Jos etsit varafanitusseuraa "nyyhkytys ja neitikiekko-osastolta", niin ok, en usko että kysyntääsi voidaan vastata täältä.Hifk on mulle kärppien jälkeen se salarakas mutta miksi ifk on aina täynnä tollasia vapaapainija spedejä jotka turhautuu yhtä helposti kuin muuan Ilja.
Jos tuntee Åstenin vinkeet niin ei voida pois sulkea tahallisuutta...