HYI VITTU! Kävellen kotiin, ihan jokainen.
Toisaalta kun noilla on lauantaina peli Vaasassa, niin pitäisikö noi velliperseet laittaa hölkkäämään bussin perässä Vaasan suuntaan. Vittu miten jäässä toi joukkue voi olla...
HYI VITTU! Kävellen kotiin, ihan jokainen.
Oikeesti ällöttävää miten selkä suoristu kaikilla edarimaisesti 1-3 maalin jälkeen. Se ylivoima oli jo ylimielistä ja sen jälkeen purjeessa kuten tolla asenteella ansaitseekin olla. Hyi saatana.
Peltonen ässiä vastaan jokunen vuosi sitten. Siinä ainut jonka muistan. Sori, oli pakko takertuaVOITTO! On se kova jengi kun ei selkäranka moisesta nöyryytyksestä katkea!
Ei kai tollainen sulaminen ennenkuulumatonta ole, mutten muista IFK:n ikinä tasoittaneen tolleen, muistaako joku muu?
Jos on tuollainen kokoonpano, niin mitä voi odottaa? Joukkue pelaa yllättävänkin hyvin tuloksellisesti. Osin hyvien veskareiden takia.
Varakkaan minuutti oli häikäisevä tuossa lopun sulamisessa: Ensin kontillaan maassa, kun ripari sisään. Aloitusvoiton jälkeen pitkä kiekko ja sitten poimittiinkin kiekkoa omista taas. Joukkueen ainoana -2.
Samaa Mietin, että eikö olisi selkeämpää pitää Ville pois kentältä viimeisen kolmen minsan aikana.Varakkaan minuutti oli häikäisevä tuossa lopun sulamisessa: Ensin kontillaan maassa, kun ripari sisään. Aloitusvoiton jälkeen pitkä kiekko ja sitten poimittiinkin kiekkoa omista taas. Joukkueen ainoana -2.
Ihan mielenkiinnosta, onko Varakas missään vaiheessa kautta onnistunut? Itse olen ainakin ollut huomaavinani että Jukureita vastaan pelatessaan aika haluttoman oloinen lapanen joka matsissa.Selin palkitsi Viton vielä niiden kahden maalin jälkeen ja laittoi edelleen kentälle. Mä oisin laittanu penkin päähän tuppia puremaan, mutta kai noi oikeat valmentajat tietää paremmin....
Ihan mielenkiinnosta, onko Varakas missään vaiheessa kautta onnistunut? Itse olen ainakin ollut huomaavinani että Jukureita vastaan pelatessaan aika haluttoman oloinen lapanen joka matsissa.