PuukäsiPakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Miten Kanki on pelannut? Tänään en näe peliä kun osittain.
Ihan jämäkästi, ei erotu kentältä niinkuin ei kyllä kukaan muukaan. Todella unettava matsi.
Miten Kanki on pelannut? Tänään en näe peliä kun osittain.
Ihan jämäkästi, ei erotu kentältä niinkuin ei kyllä kukaan muukaan. Todella unettava matsi.
Antoi av:lla ihan kipeän näköisen poikkarin jollekin keltapaidalle maalin edessä. Ja nosti jalalla jossain vaiheessa ja siitä syntyi melkein maalipaikka.Miten Kanki on pelannut? Tänään en näe peliä kun osittain.
Kunyk sai sittenkin sen voittomaalin, enkä kyllä käsitä millä perusteella hänen JA-maali hylättiin.
Engren koko ajan maalivahdinalueella. Kiekko Engrenin alle, sen jälkeen hyökkääjä kolaa Engreniä päin jonka jälkeen kiekko lipuu maaliin. Mun mielestä aika selkeä veskarin estäminen.
Nythän 7 sijoitus runkkarin lopulla olisi hyvä suoritus, jos tepsukat sieltä tuilisi taas vastaan, tuntuu sopivan!
En itse tosta kolaamista kyllä löytänyt, Carlsson yritti estää maalille nousua ja puoliksi työnsi Kunykin kohti Engreniä. Kiekko lipui melkein suoraan maaliin enkä huomannut että kiekko olisi missään vaiheessa ollut Engrenin alla hallussa. Kunykin kontakti oli lisäksi aika kevyt.
Mutta jos esim tuomarin pilli ehti soida niin sitten maali piti hylätä.
Ainoa mikä jäi ihmetyttämään on se, että jos/kun kyseessä oli maalivahdin estäminen niin missä jäähy?Engren koko ajan maalivahdinalueella. Kiekko Engrenin alle, sen jälkeen hyökkääjä kolaa Engreniä päin jonka jälkeen kiekko lipuu maaliin. Mun mielestä aika selkeä veskarin estäminen.