Selin on NERO!!Ratkaisu hetkillä Salmi Salmela pakkipari kentällä..
Hymyilyttää, kun tehopisteillä ensimmäisen erän jälkeen ovat lähes kaikki tällä palstalla eniten nettikiusatut pelaajat (Eronen, Varakas, O´Connor, Malinen). Ei puutu kuin Teppo ja Sal
Jep jep, nyt vähän tolkkua tuohon valittamiseen. Joukkueella oli tänäänkin todella paljon maalipaikkoja, ottelussa oli taklauksia, molemmat joukkueet hyökkäsivät vauhdikkaasti. Mitä sinä kaipaat lisäksi, että ei tarvitse haukkua, tai voisit tykätä ottelusta?
Vaikka et minulta kysynytkään, niin itse ainakin kaipaisin voittavaa jääkiekkoa. Jos on liigan resursseilla suurin joukkue, niin en itse jaksa iloita "venymisestä" kotipelissä jatkoaikatappioon. Yrityksen puute ei tuolta joukkueelta lopu, mutta se ei vaan minulle riitä. Samaa railakasta yrittämistä ja tsemppiä näen kyllä sitten vaikka junnujen peleissä.Jep jep, nyt vähän tolkkua tuohon valittamiseen. Joukkueella oli tänäänkin todella paljon maalipaikkoja, ottelussa oli taklauksia, molemmat joukkueet hyökkäsivät vauhdikkaasti. Mitä sinä kaipaat lisäksi, että ei tarvitse haukkua, tai voisit tykätä ottelusta?
Teksti-TV kertoi viime kaudelta jotain ihan muuta, joten ei tästä voi ketään syyttää. Hyvä haku.Thorell iso maalintekijä. Ei hukannut kun 2 läpiajoa ja 2 muuta avopaikkaa. Kiitos "Thurre"
Vaikka et minulta kysynytkään, niin itse ainakin kaipaisin voittavaa jääkiekkoa. Jos on liigan resursseilla suurin joukkue, niin en itse jaksa iloita "venymisestä" kotipelissä jatkoaikatappioon. Yrityksen puute ei tuolta joukkueelta lopu, mutta se ei vaan minulle riitä. Samaa railakasta yrittämistä ja tsemppiä näen kyllä sitten vaikka junnujen peleissä.
Ja nyky-HIFK:lle riittää näköjään alaketjujen mies kapteeniksikin. Aika monessa joukkueessa kaptenit ovat sellaisia, jotka omilla peliesityksillään kannattelevat jengiään. Petrell on nyt melkein samaa vaatimatonta tasoa kuin Riku-Petteri Lehtonen aikoinaan HIFK:n kapteenina, tosin onhan Lennart tietysti oma poika ja joskus 7 vuotta sitten mestarijoukkueen avainpelaajia. Ei tuo yksi nappikausi vaan riitä enää mielestäni kapteenin asemaan.
Tää oli varmaan sarkasmia mutta kommentoin silti. Thorell yksi hyvä kausi tilastojen valossa mutta kun katsoo teksti tv:n taakse niin maaleista aika harvat oli tehtyjä. Paljon tyhjään maaliin sekä sattumia. Teksti tv skouttauksella 200teur hukkaan.Teksti-TV kertoi viime kaudelta jotain ihan muuta, joten ei tästä voi ketään syyttää. Hyvä haku.
Tää oli varmaan sarkasmia mutta kommentoin silti. Thorell yksi hyvä kausi tilastojen valossa mutta kun katsoo teksti tv:n taakse niin maaleista aika harvat oli tehtyjä. Paljon tyhjään maaliin sekä sattumia. Teksti tv skouttauksella 200teur hukkaan.
Peli paranee varmasti kun pakisto palaa saikulta ja pahimmasta oman pään ongelmasta Salmesta päästään eroon.
Ika Lehkonen sanoi, että Thorell on 10 maalin mies..Saa nähdä kumpi on enemmän oikeassa Ika vai Nyba.
Ika Lehkonen sanoi, että Thorell on 10 maalin mies..Saa nähdä kumpi on enemmän oikeassa Ika vai Nyba.