4
444
Kerrotko vielä, miten torjuntatilastot liittyvät aiheeseen? Siis siihen lainaamaasi tekstinpätkään?Tässä vielä linkki Liigan sivuille ensimmäisen erän torjuntatilastoihin http://liiga.fi/ottelut/2017-2018/runkosarja/135/seuranta/, mutta nämäkin tilastot ovat väärin tilastoitu, koska sinähän asian kuitenkin paremmin tiedät. Tsemppiä!
Mulle b-pisteiden väliselle alueelle mahtuu maali etu- ja takatolppineen. Mutta jos sä nyt välttämättä haluat vatkata jotain semantiikkaa tässä, niin sanotaan nyt sitten näin: IFK ei päässyt kertaakaan 1. erässä laukomaan kiekkoa taka- tai etutolpalta, mutta HPK teki alueelta kaksi maalia.
Kerro nyt vielä, että mikä se sinun punainen lankasi koko asiassa oli? IFK oli ensimmäisen erän Kerhoa vastaan helisemässä. Siihen ei vaikuta se, tekikö HPK maalinsa sinun mielestäsi ”b-pisteiden väliseltä sektorilta” vai ”takatolpilta sorkkimalla”. Hauskinta kaltaistesi kanssa keskustellessa on se, että teikäläisillä on joku ihmeellinen fiksaatio selittää, kuinka minä en olisi koskaan väärässä tai että haluaisin aina voittaa väittelyt. Lopulta vielä höpinät argumenttien loppumisesta, kun itse siirtelet maalitolppia minkä kerkiät. Vinkki: Lue, lue, lue ja ymmärrä. Yritä hahmottaa, mistä keskustellaan ja jos sinulla on todella jotain annettavaa ko. keskustelulle niin osallistu. Mikäli et täysin hahmota kokonaisuutta, lue ja kuuntele. Nyt näyttäisi siltä, että oma antisi oli seuraava: HPK ei tehnyt maaleja b-pisteiden väliseltä sektorilta vaan ronkkimalla takatolpalta. Tämän mielipiteen tueksi tarjosit torjuntatilastoja. Ja minulta loppuivat argumentit. Näin.