Nyt ei tarvitse pelätä Pekan vittuiluja lentämisestä kun Pekka pääsee itse mukaan siiville.SaiPa on vaan siksikin paskamainen vastustaja että välimatka on niin pitkä. Joudutaan varmaan turvautumaan lentokoneeseen?
Vittu, menköön kimppakyydeillä, niinku pikkujunnutkin.SaiPa on vaan siksikin paskamainen vastustaja että välimatka on niin pitkä. Joudutaan varmaan turvautumaan lentokoneeseen?
Olen tässä parin viime kauden mittaan päätynyt tähän samaan tulokseen. Näinhän se on, ja pieniä poikkeuksia lukuunottamatta myös aina* ollut.Eipä tässä mitään yllättävää ole. Lukko on pelaajille loistava ja vakavarainen suojatyöpaikka. Helmi-maaliskuun korvilla aletaan sitten odottelemaan kesälomaa, paluuta oikealle kotiseudulle ym.
7-2 voittoon päättyneessä Lukko Ässät ottelussa Arttu Ilomäki ja Jere Seppälä päättivät ottaa toisistaan mittaa tappellenEn ole mikään tappelujen kannattaja mutta kun tätä löysäilyä ja tunnepuolta tässä on mietitty niin kysympä tätä: onko tällä kaudella Lukon pelissä tapeltu kertaakaan? Dufvan aikana oli jo täyskielto mutta sitä taisi Monni kertaalleen rikkoa.
En ole mikään tappelujen kannattaja mutta kun tätä löysäilyä ja tunnepuolta tässä on mietitty niin kysympä tätä: onko tällä kaudella Lukon pelissä tapeltu kertaakaan? Dufvan aikana oli jo täyskielto mutta sitä taisi Monni kertaalleen rikkoa.
Tai sitten koittaisi jo hakea hieman ketjuja pleijareihin, tai ainakin yksi joka voisi saada tulosta aikaan.Ilves pelissä antaisin reservi pelaajille mahdollisuuden näyttää. Lepäämään Ramstedt, Keränen, Koivisto, Marttinen, Riikola ja Kähkönen.
Oikein nauratti Lukon ratkaisut tänään. Ilves pääsee 2v1 hyökkäykseen niin ratkaisuna on yksi helppo poikittaissyöttö ja kiekko ylämummoon. Lukko pääsee 4v1 hyökkäykseen niin mikä on ratkaisu? 0 syöttöä ja löysä ranne maalivahdin logoon.Vaikuttaisi siltä, että kaikki ratkaisut kentällä tehdään varman päälle, minkä seurauksena vastustaja on helppo lukea peliä ja rikkoa Lukon hyökkäyksiinlähdöt.
Minä en tajua miksei ylivoimaa voisi pelata muutkin kuin Ilomäki, Keränen, Ramstedt ja Koivisto. Pelaavat tulokseen nähden aivan liikaa ylivoimista. Miksei voisi edes kokeilla mitä muut koostumukset saisivat aikaan? Vetoja ainakin saisi tulla enemmän tai sitten kiekko liikkua nopeammin. Nyt Ilomäki ja Ramstedt hautovat kiekkoa aivan liikaa.Miinusta: ylivoima on edelleen paskaa--
Minä en tajua miksei ylivoimaa voisi pelata muutkin kuin Ilomäki, Keränen, Ramstedt ja Koivisto. Pelaavat tulokseen nähden aivan liikaa ylivoimista. Miksei voisi edes kokeilla mitä muut koostumukset saisivat aikaan? Vetoja ainakin saisi tulla enemmän tai sitten kiekko liikkua nopeammin. Nyt Ilomäki ja Ramstedt hautovat kiekkoa aivan liikaa.
Eikös Tiivola ainakin ässä pelissä ollut kakkos ylivoimassa.Olen odottanut koko kauden, että milloin Tiivola saa vastuuta ylivoimassa. Ei ilmeisesti kuulu Virran suosikkeihin.