Järä sai viime pelissä kiekon päähän, joten loukkaantuneena. Olisikohan tässä nyt sellainen juttu että junnuja ajetaan sisään loppukausi. Ainakin Parks ollut vähän väliä poppareilla ja ei oikein kulje niin hän varmadti ihan kohta vaihtaa maisemaa. Sitten Povo ei ilmeisesti kuulu suunnitelmiin ensikaudeksi kun ei saa pelata edes ja on Tomekin vihan kohde numero yksi. Niin hänkin varmaan siirtyy pois jo tällä kaudella. Sitten Sportin foorumilla joku kertoilee että Nenonen sanoisi heipat joukkueelle, mutta tänään ainakin kokoonpanossa vielä.Järäkään ei oo mukana vaan luukkua availee Eemil Söderlund
Tähän ei voi vastata muuta kuin aamen.Just näin.
Kauhia hehkutus että nyt pääsöö omat poijat koittamahan! Toinen ei päässy kentälle ollenkaan ja toinen sai kaikki kusiset 3 minuuttia.
Amerikan poijat maiskuttelee poppareita ja hyökkääjät stunttaa pakkeina. Ja kun kysytään miksi, niin ei voi kommentoida.
Tuulolakin varmaankin sanonu oman mielipiteensä toiminnasta. En muista että olis loukkaantuneena?
Kuinka jeesus sekaisin voi liigaporukka olla?
Etkö sä Tomek nyt vain voisi lähtee?
Tämä! Ehdin jo itsekseni ajatella että siinäpä on ennakkoluuloton kaveri, tästähän voi tulla jotain. Mutta se ei näköjään passannut polakile, kun sen jälkeen joutui siirtymään penkin päätyyn. Eihän sitä polakin pelikirjaa saa mennä sotkemaan moisilla puolustslinjan takana kärkkymisillä, sillä hänen pelikirjan mukaan laiturin pitää heittää keskialueelta päätyyn ja kaikki perään.Lehtimäki kerkesi kolmessa minutissa melkein päästä läpiajoon(olikin paitsio)
Joo kyllä puolustus on se heikkous tällä hetkellä. Gröndahlkin iso mies, mutta ei pelaa kovaa. Nevalainen, Salo ja Sund kaikki fyysisesti heikkoja ja kesällä on tehtävä paljon hommia fysiikan kanssa jos haluavat liigassa pärjätä.Kyllä se on puolustus joka on rakennettava kuntoon sellaisilla karjuilla jotka eivät anna vastustajan kaikessa rauhassa suorittaa ohjureita ja kiekon haltuunottoja maalin edustalla.
Ihan sama kuinka monta maalia teet jos oma maali vuotaa aina.
Mikään ei muutu.Älkää hätäilkö, vaikka hävittiin pelattiin Tomekin mielestä hyvä peli.
Itkettää taas.Mieluummin Komulainen pakkina kuin oma junnu, kun se jo Kärpissä pelasi sillä paikalla.
Mikään ei muutu.
Itkettää taas.
Ei mulla muuta tänään. Hyvää viikonloppua vaan kaikille.
Edit:
Ei saatana! Nyt vasta näin pressin. Toimittajatkin on kunnon vässykkä. Kysyy kysymyksen, mutta vastaa itse puolittain polakkia puolustellen, ettei vain tomekki vahingossa suuttuisi hänelle. Vittu sentään: kunnon kysymyksiä kehiin ja valmentaja kunnolla seinää vasten!
No, polakin vastaus on samaa mantraa kun mitä on ollut koko kauden, se taas ei yllätä yhtään. "Hyvin pelataan jne".
Joo, edelleen itkettää.
Ihan hyvin pressi kysyi. Mitä mielestäsi olisi pitänyt kysyä? "Ooksä huono valmentaja?" Pressi on pressi ja haastattelija saa varmaan osallistua jatkossakin haastatteluihin jos haastatteltava tietää ettei tule loukkaavia kysymyksiä. Noh mene ja tiedä. Ymmärrän tuskasi (muistat varmaan mestisajoista, ja olet minulle yhä oluen velkaa)Mikään ei muutu.
Ei saatana! Nyt vasta näin pressin. Toimittajatkin on kunnon vässykkä. Kysyy kysymyksen, mutta vastaa itse puolittain polakkia puolustellen,
Juu, muistan todellakin hyvin että olen sinulle edelleenkin yhden kaljan velkaa. Piti oikein tsekata yv:t ja olen ollut jo 11(!) vuotta sinulle valkaa yhden kaljan ensi kuun 11. päivänä. Korkokuluineen se tekee varmasti jo kolme. Silloin ei päästy yhteisymmärrykseen koska maksan velkani, mutta kai me saadaan se hoidettua ennemmin tai (vielä) myöhemmin. Rohkeasti vaan yhteyttä, maksan aina velkani :)muistat varmaan mestisajoista, ja olet minulle yhä oluen velkaa
Sportilla on nyt jäljellä 8 kotipeliä, joista 6 on pe/la -pelejä, ja ne kaksi arkipeliä Tapparaa ja TPS:ää vastaan. Tällä hetkellä toiseksi viimeiseen sijaan eli 14:teen on jo 7 pistettä ja tällä tahdilla ei tulla saavuttamaan edes sitä ensimmäisen kauden 60:tä pistettä 60:sta ottelusta, vaikka joukkue on paperilla "ihan himppasen" eri luokkaa kuin kaudella 14-15.
Pientä spekulointia:
Jos päävalmentaja laitetaan maanantaina sivuun, ja sen jälkeen vedotaan yleisöön "Yksi meistä" -hengessä ja "Liigan parasta kannattajakulttuuria -sloganein" sekä tyyliin "Tue Vaasan omaa liigajengiä, tule kannustamaan omia tai lähes sellaisia" Iilahtea, Sundia, Saukkoa, Saloa ja Riskoja tai vielä omia junnuja Åkermannia ja Lehtimäkeä! Näytetään, että Vaasa välittää omistaan ja kuuluu Liigaan.
Kuparisaareen saataisiin vanha, kunnon hulabaloo-meininki, ja otteluihin n. 500 katsojaa x 8 ottelua lisää katsojia, joka tekisi rahassa varovaisesti arvioitunakin 50 000€. Ja mikä tärkeintä: ensi kauden kausikortti- ja yritysmyyntiä varten kunnon pöhinä ja positiivinen fiilis. Vaikka pelejä hävittäisiinkin, se tunnelma ja meno Kuparisaaressa ultrasien, Red Armyn ja muidenkin katsojien kannustaessa olisi jotain ennennäkemätöntä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja "yksi meistä" -henkeä. Uskokaa pois Heikki, Tomas ja Markus. Näin se vaan menee. Tervetuloa tänne tavallisten kannattajien keskelle sieltä pukukansan norsuunluutornista.
Loppukaudesta 50 000€ plussaa ja ensi kauden kausikorttien ja yritys/sponsorimyyntien kautta viivan alle jää varmasti yli 100 000 € enemmän kuin tällä kulahtaneella ja väsyneellä meiningillä, mikä nyt on vallalla. Ei tarvitsisi valittaa esim. siitä, että nyt lauantaina DJ soitti Wasa Cats-tyttöjen hömppädiskobiisejä kesken perinteisten ultrasien ja RA:n kannatuslaulujen. Oikeastiko yritätte häätää ne viimeiset 20-30 uskollisinta kannattajaa päädystä pois? Voi vittulan väki, sanon minä!
Lyhyesti tiivistettynä: Tomek pois, hööki päälle: viimeisistä kahdeksasta kotipelistä hyvä henki ja fiilis: tää on meidän Sport!
Heikki, näin se tulis menemään. Ole äijä ja tee ratkaisu, sen jälkeen me takaamme päädyssä meinigin!
C´MON SPORTTI!!!
Pienimmän riesan kautta, eli T.V. pois. Kiitos ja näkemiin! Kyllä tätä on jo katsottu ihan tarpeeksi kauan (vrt. Pori).