Ei vaan jaksaisi mitään vitun projekteja, kun vielä Tirkkosen aikaan tuntui, että nyt on joku seuraava steppi otettu.
Viimeinen maali oli helppo, muille ei ollut maalivahdilla mitään tehtävissä.#tuohimaataijätätuomatta Jussin aika on ohi.
Viimeinen maali oli helppo, muille ei ollut maalivahdilla mitään tehtävissä.
Markkanen pelasi ihan ok peruspelin.
JepaOksanen ja Radke olisivat hyviä projekteja molemmat, mutta kun ilmeisesti odotettiin tulosta jo tällä kaudella.
Joukkue on tällä hetkellä aika raajarikko kun sieltä puuttuu Taipalus, Savilahti-Nagander, Koho, Kunyk, Nikko, Vaakanainen eli yhtään ei kyllä lisää kaivata näitä loukkaantumisia.
Itse olen pitänyt näkemästäni tähän mennessä enemmän kuin viime kaudella yhteensä. Valonpilkahdusta on kyllä näkyvissä, mutta realiteetit tulee vastaan pelaajiston osalta. Näistä nuorista ei vain ole vielä ratkomaan pelejä ja ottamaan aimo askelta eteenpäin. Tarvitaan tulosta tekevä ykkösketju. Kunykin ympärille pitäisi saada pari valmista pelaajaa vaikka sitten ulkomailta. Nyt seurajohto herätys! Euroja likoon kun kausi on vielä pelastettavissa ja pelillisesti ollaan menty jo eteenpäin viime kaudesta. En halua nähdä Kaksosia ja Strömbereitä ylivoimalla, joilla tuntuu olevan suuri vaikeus saada kiekko edes yv:llä vastustajan päätyyn.
Lehtereillä on käytössä Santasta huonommat työkalut. Itse pelissä on enemmän järkeä kyllä. En laita tätä kaikkea paiskaa Lehterän kontolle, tuo materiaali vaan ei riitä. Etenkään loukkaantumisten sattuessa. Yltiövarovaisuus ja pennin vetäytyminen joukkueen kokoamisessa sattuu nyt ja pahasti.
Onhan tämä aika haastava tilanne. Parin-kolmen vuoden takaisiin katsojamääriin ei taida olla paluuta Kisapuistossa eikä juuri muuallakaan, koska maailma muuttuu. On vaan niin paljon helpompaa ja halvempaa katsoa ottelu TV:stä. Toki kunnon voittoputki toisi lisää porukkaa Kisapuistoon, mutta enpä osaa arvioida mitä vaadittaan että saadaan seuraavan kerran runkosarjaotteluun yli 4000 katsojaa.Lehtereillä on käytössä Santasta huonommat työkalut. Itse pelissä on enemmän järkeä kyllä. En laita tätä kaikkea paiskaa Lehterän kontolle, tuo materiaali vaan ei riitä. Etenkään loukkaantumisten sattuessa. Yltiövarovaisuus ja pennin vetäytyminen joukkueen kokoamisessa sattuu nyt ja pahasti. Katsojamäärät ovat laskeneet monessa muussakin kaupungissa melkoisesti. Ehkä tuo Ruudun 9,95 /kk on jo liian houkutteleva.