On täällä ihmemiehiä!
Minäkin ensinäkemältä odotin, että Radken peli lähtee kehittymään ja olin sellaista näkevinänikin, mutta kyllä viimeisen kuukauden aikana on toiveet karisseet. Esimerkiksi täällä mainitut Goodwin ja Salminen, samoin kuin Nikko, ovat kehittyneet pelaamisessaan, ansaiten minun mielestäni enemmänkin peliaikaa ja esimerkiksi Goodwin mieluummin paikan kakkosketjuun kuin Radke.
Yleensä uudesta pelaajasta näkee noin 4 - 5 pelin aikana, minkälainen pelaaja on ja onko sitä kuuluisaa potenttiaalia, Radkessa sitä ei minun silmääni paljonkaan näkynyt, syynä erityisesti nuo loivat kaarrokset, yksin kuljetukset ja niistä johtuvat kiekon menetykset lisättynä ajoittaisilla oman puolustusalueen merkkausvirheillä.
Voihan niin olla, että pojasta vielä hyväkin pelaaja kehittyy, mutta paljon on työtä tehtävänä, luistelu ja yhteispeli vaativat paljon parannusta ennen kuin voidaan kunnon pelimiehestä puhua, on sitten eriasia, kenellä riittää kärsivällisyyttä odottaa.
Mutta, olkoon tämä tässä, minulla on näkemykseni ja teillä omanne, mielenkiinnolla jään odottamaan miten homma kehittyy?