castorpollux
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Mites ykkonen toimis muodossa Komulainen-Viitaluoma-Vauhkonen? Tosin pelia pyorittamaan pystyvia senttereita olisi sitten enaa Kokkala ellei Vanttista pisteta keskelle ajatuksella "kahdensuunnan sentteri".
Vanan viimekausi ei pisteiden/maalien muodossa varmaankaan tule toistumaan, mutta on se silti meidan koyhan miehen Jere Lehtinen, joka tosin pystyis pelaaman myos keskella. Telaketju saa mun puolesta pysya samana kuin nyt.
Komulainen-Viitaluoma-Vauhkonen
Kiviranta-Kokkala-Nenonen
Blomqvist-Vanttinen-Vaskivuo
Tikka-Riska-Riska
Korkolla on muuten kolmen kauden ajalta selkeesti yli sata pelia liigassa ja pisteita about 20 eli mun mielesta Korkolle ei nyt vaan ole jarkevaa laittaa mitaan pisteodotuksia, kun niita pisteita ei tullut edes Mestiksessa. Varmaan on potentiaalinen kaveri, mutta ei pistenikkarin rooliin.
Ma en vaan tajua miks Korkko on Vaasas ja Westermarck Kockelbyssa.
EDIT: typo
Vanan viimekausi ei pisteiden/maalien muodossa varmaankaan tule toistumaan, mutta on se silti meidan koyhan miehen Jere Lehtinen, joka tosin pystyis pelaaman myos keskella. Telaketju saa mun puolesta pysya samana kuin nyt.
Komulainen-Viitaluoma-Vauhkonen
Kiviranta-Kokkala-Nenonen
Blomqvist-Vanttinen-Vaskivuo
Tikka-Riska-Riska
Korkolla on muuten kolmen kauden ajalta selkeesti yli sata pelia liigassa ja pisteita about 20 eli mun mielesta Korkolle ei nyt vaan ole jarkevaa laittaa mitaan pisteodotuksia, kun niita pisteita ei tullut edes Mestiksessa. Varmaan on potentiaalinen kaveri, mutta ei pistenikkarin rooliin.
Ma en vaan tajua miks Korkko on Vaasas ja Westermarck Kockelbyssa.
EDIT: typo
Viimeksi muokattu: