BkkEtäFäni
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki hyvät
Miksi Ainali ei pärjäisi kolmossentterinä? Erinomainen aloittaja (aloitus% 61), hyvä pelinäkemys ja syöttötaito, ei kaihda fyysistä peliä, vaikkei mikään pommikone olekaan. Puolustusalueen pelaamisessa hakee vielä vähän paikkaansa, mikä on täysin luonnollista. Edistyneissä tilastoissa reippaasti plussalla, vaikkakin neljän ottelun perusteella ei näistä mitään suurempia johtopäätöksiä pitäisi vetääkään. Nimellinen kolmosketju taitaa kuitenkin vastuun perusteella olla tällä hetkellä nelosketju. YV:lä laittaisin tällä hetkellä Ainalin Kokkalan edelle nokkimisjärjestyksessä, Tomek ei tosin vaikuttaisi jakavan tätä näkemystä
Ihan vaan sillä perusteella ei pärjäisi mitä olen hänen esityksiään seurannut. Mun mielestä on vähän hukassa kummassakin päässä, toki pitää ottaa huomioon vähäinen pelimäärä. Peliaikaa toki antaisin Ainalillekin tässä tilanteessa kun 4 parasta on poissa. Olen samaa mieltä siinä, että ennemmin Ainali yv:lle kuin Kokkala. Lassilla on ollut aikaa näyttää tuleeko tulosta, eikä sitä ole tullut.
Yleisesti ottaen kun tälläisiä Ainalin ja Paukun tyylisiä "lupauksia" hankitaan, niin antakaa niille nyt hyvät miehet sitä peliaikaa! Varsinkin nyt kun tosiaan kärkimiehet loukkaantuneina. Kaikki Kokkalat ja Tikat ulos yv:ltä ja äkkiä!